Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat haluaa että muutun

Vierailija
16.05.2018 |

olen jo aika vanhakin ja niin on vanhempanikin. Kärsin masennuksesta ja tällä hetkellä kotona. Vanhemmat kävi ja alkoi taas äidin "valitus" siitä että pitää käydä lenkillä, pestä ikkunoita, tehdä jotain koko ajan. Itse ei kuulemma voi olla tekemättä mitään. Sama juttu sosiaalisuudesta, enkä voisi muuttua sosiaalisemmaksi jne...tulin todella pahalle päälle tuosta kaikesta. Hyvää varmaan tarkoittivat mutta silti.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ap, vaan Kristallikissa!!! Sori! Oon niin tottunut laittamaan ap, kun mulla on omista asioistani pitkiä ketjuja.

t.kristallikissa

Vierailija
22/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis äiti lähinnä syyllistää, isä myötäilee kaikessa. Sanoin että jos eivät hyväksy tälläisenä niin se on voi voi...

ap

Kandee varautua siihen, ettei äiti hyväksy. Haluaisi, että sulla on kaikki hyvin, mutta ei toimia ja ymmärtää, mikä auttaisi, ei osaa lakata syyttämästä, koska on avuton ja sillä syyllistämisellä nakertaa itsetuntoasi, mikä pahentaa oloasi ja tilannettasi.

t.kristallikissa

mitä tässä tekisi, mieskin narsistinen...mitään apua en miehen tilanteessa ole koskaan kotoa saanut. Aina saanut itse selvittää kaiken.

ap

Sun täytyy saada joku, joka ymmärtää sua. Eikä vain jakele neuvoja ymmärtämättä oikeasti, mikä on hätänä.

t.kristallikissa

ei mulla ole sellaista, veli on ja hän ehkä ymmärtää jonkun verran mutta hankala vejen on siskonsa asioihin puuttua ja auttaa ja ymmärtää miehenä samaa.Eikä hän tiedä kaikkea, koska kaikkea en ole kertonut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis äiti lähinnä syyllistää, isä myötäilee kaikessa. Sanoin että jos eivät hyväksy tälläisenä niin se on voi voi...

ap

Kandee varautua siihen, ettei äiti hyväksy. Haluaisi, että sulla on kaikki hyvin, mutta ei toimia ja ymmärtää, mikä auttaisi, ei osaa lakata syyttämästä, koska on avuton ja sillä syyllistämisellä nakertaa itsetuntoasi, mikä pahentaa oloasi ja tilannettasi.

t.kristallikissa

mitä tässä tekisi, mieskin narsistinen...mitään apua en miehen tilanteessa ole koskaan kotoa saanut. Aina saanut itse selvittää kaiken.

ap

Sun täytyy saada joku, joka ymmärtää sua. Eikä vain jakele neuvoja ymmärtämättä oikeasti, mikä on hätänä.

t.kristallikissa

Tai mikä on tilanne. Ymmärtämättä oikeasti, mikä on tilanne. Sinun kannaltasi siis.

t.kristallikissa

Vierailija
24/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

t.kristallikissa

ap

t.kristallikissa

ei mulla ole sellaista, veli on ja hän ehkä ymmärtää jonkun verran mutta hankala vejen on siskonsa asioihin puuttua ja auttaa ja ymmärtää miehenä samaa.Eikä hän tiedä kaikkea, koska kaikkea en ole kertonut.

ap

Ei mullakaan ole ollut, tai jos olikin, he eivät osanneet kuin olla myötätuntoisia. Mun oli mahdollista hakea terapiaa ja siellä olen kohdannut ymmärtäjän.

t.kristallikissa

Vierailija
25/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun jankkaukseksi meni tämäkin.

Vierailija
26/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis halusin kuolla kun oli niin huono olo kaikesta, kaikki vaan mun omaa vikaa, vanhemmat ei voi auttaa miehen tilanteessa, muuten kyllä auttavat mutta aiheuttavat hallaa vaan sillä

muulla auttamisella. Sama kuin olisi löysässä hirressä. Autetaan sua kotitöissä mutta ei narsistimiehen kanssa.

ap

Vierailija
27/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis todennäköisesti toinen tai molemmat vanhemmat olleet narsisteja, koulukiusaaminen ja siitä kaikesta aiheutunut huono itsetunto jonka seurauksena otin ekan miehen joka kiinnostui ja joka on myös narsistinen.

ap

Vierailija
28/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa, niin sekavaa. Älä nyt hyvänen aika ap käy keskustelua tuon kissan kanssa!

Olikos sulla ystäviä? Voisitko ottaa yhteyttä esim kriisikeskukseen tms matalan kynnyksen tahoon missä voisit ulkopuolisen kanssa puhia asioistasi?

Vanhemmilla nyt joskus tuppaa olemaan ärsyttäviä tapoja lähestyä ja puhua, mutta he ovatkin niin läheisiä. Ulkopuolinen tuo uutta näkemystä asioihin.

Vierailija
29/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä siis halusin kuolla kun oli niin huono olo kaikesta, kaikki vaan mun omaa vikaa, vanhemmat ei voi auttaa miehen tilanteessa, muuten kyllä auttavat mutta aiheuttavat hallaa vaan sillä

muulla auttamisella. Sama kuin olisi löysässä hirressä. Autetaan sua kotitöissä mutta ei narsistimiehen kanssa.

ap

Joo, kuolla oon itsekin halunnut. Onko teillä lapsia? Sun TÄYTYY hankkia sellainen ihminen, joka YMMÄRTÄÄ sinua ja OSAA auttaa sinut EROON siitä miehestä. Se, ero kokonaan hänestä, on mahdollista.

t.kristallikissa

Vierailija
30/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla siis todennäköisesti toinen tai molemmat vanhemmat olleet narsisteja, koulukiusaaminen ja siitä kaikesta aiheutunut huono itsetunto jonka seurauksena otin ekan miehen joka kiinnostui ja joka on myös narsistinen.

ap

Ymmärrän, silloin siinä on ollut paljon vallankäyttöä, väärää vallankäyttöä ja valtatistelua kanssasi naamioituneena mahdollisesti sinun parhaaksesi, vaikka ainoa tavoite on voittaa valtataistelu suhteesi. Mutta siitä voi päästä ulos ja pois.

t.kristallikissa

Vierailija
31/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brainfuck, mitä mä luen.

Vierailija
32/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brainfuck, mitä mä luen.

Totuuden itsestäsi.

Vierailija
33/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ehkä se vika onkin minussa. Olin hankala lapsi, hankala aikuinen jne. Jännä nähdä miten nykyään kun olen sairastunut jo niin vanhemmat puolustaa jopa miestä ja tämän kåytöstä, stressillä ym. Ennen sairastumistani hän oli vain huono..

ap

Vierailija
34/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brainfuck, mitä mä luen.

Mikä tässä mietityttää?

Vierailija
35/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brainfuck, mitä mä luen.

Totuuden itsestäsi.

En nyt keksi, miten random-aloitus muhun liittyisi.

Vierailija
36/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Ota nyt sellainen asenne, että jumatsukka näin ei voi jatkua! Hankit keskusteluapua, tueksesi jonkun ihmisen ja ensiksikin heivaat pihalle sen ukkos! Aloitat ihan oman elämän nenä pystyssä ja kyllä ne vanhempasikin ovat tyytyväisiä lopulta. Toki, kun näkevät sinun voivan paremmin irtauduttuasi huonosta miehestä, joka selvästi lannistaa sinut ja itsetuntosi. Tulee se ei-narsisti mies vielä elämääsi.

Vierailija
37/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, ehkä se vika onkin minussa. Olin hankala lapsi, hankala aikuinen jne. Jännä nähdä miten nykyään kun olen sairastunut jo niin vanhemmat puolustaa jopa miestä ja tämän kåytöstä, stressillä ym. Ennen sairastumistani hän oli vain huono..

ap

Eikä ole! Vika ei ole sinussa. Nyt lopetat tuollaiset itsesyytökset. Kun kohtaat ymmärtäjän, niin tajuat, että sinut on vain opetettu uskomaan, että sinussa on vikaa. Kaikki ovat vajavaisia, mutta se on normaalia.

t.kristallikissa

Vierailija
38/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No onhan teillä sitten Äitihullun kanssa jotain yhteistä. Molemmat hankalia itsesäälissä vellovia tyyppejä.

Vierailija
39/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehen mun elämässä on olleet jollain tapaa narsistisia, käyttäneet hyväksi.

Oon ihastunut ja sitten on puhuttu ympäripyöreitä, että saadaan juttu jatkumaan. Oon siis senkin tehnyt, että alentunut pettämään. Siis olen saastainen, hyväksikäytetty jota kaikki säälivät ja kukaan ei arvosta.

Nyt oon taas sairaalan jälkeen mennyt miehen ja vanhempien pauloihin..

ap

Vierailija
40/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eikä ole! Vika ei ole sinussa. Nyt lopetat tuollaiset itsesyytökset. Kun kohtaat ymmärtäjän, niin tajuat, että sinut on vain opetettu uskomaan, että sinussa on vikaa. Kaikki ovat vajavaisia, mutta se on normaalia.

t.kristallikissa

Mutta sillä siis EI SAA PUOLUSTELLA NARSISTISTA KÄYTÖSTÄ, muiden vahingoittamista ja syyttelyä, satuttamista. Että sekin on normaalia. Se EI OLE normaalia. Yleistä kyllä ehkä, mutta ei normaaalia.

t.kristallikissa