Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat haluaa että muutun

Vierailija
16.05.2018 |

olen jo aika vanhakin ja niin on vanhempanikin. Kärsin masennuksesta ja tällä hetkellä kotona. Vanhemmat kävi ja alkoi taas äidin "valitus" siitä että pitää käydä lenkillä, pestä ikkunoita, tehdä jotain koko ajan. Itse ei kuulemma voi olla tekemättä mitään. Sama juttu sosiaalisuudesta, enkä voisi muuttua sosiaalisemmaksi jne...tulin todella pahalle päälle tuosta kaikesta. Hyvää varmaan tarkoittivat mutta silti.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehen mun elämässä on olleet jollain tapaa narsistisia, käyttäneet hyväksi.

Oon ihastunut ja sitten on puhuttu ympäripyöreitä, että saadaan juttu jatkumaan. Oon siis senkin tehnyt, että alentunut pettämään. Siis olen saastainen, hyväksikäytetty jota kaikki säälivät ja kukaan ei arvosta.

Nyt oon taas sairaalan jälkeen mennyt miehen ja vanhempien pauloihin..

ap

Olen minäkin tehnyt pahoja asioita vaatiessani oikeudenmukaista kohtelua. Se on haitannut eniten minua itseäni. Pettämiseen voit suhtautua samoin. Ja käsi sydämelle; haittasiko se itseäsi? Menetätkö sen takia jotain ihanaa? Et.

t.kristallikissa

Vierailija
42/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, ehkä se vika onkin minussa. Olin hankala lapsi, hankala aikuinen jne. Jännä nähdä miten nykyään kun olen sairastunut jo niin vanhemmat puolustaa jopa miestä ja tämän kåytöstä, stressillä ym. Ennen sairastumistani hän oli vain huono..

ap

No onhan teillä sitten Äitihullun kanssa jotain yhteistä. Molemmat hankalia itsesäälissä vellovia tyyppejä.

Tässä on tyypillinen tapa yrittää ottaa valtaa ja tehdä ketjusta valtataistelu. Alkaa johtaa sitä.

t.kristallikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehen mun elämässä on olleet jollain tapaa narsistisia, käyttäneet hyväksi.

Oon ihastunut ja sitten on puhuttu ympäripyöreitä, että saadaan juttu jatkumaan. Oon siis senkin tehnyt, että alentunut pettämään. Siis olen saastainen, hyväksikäytetty jota kaikki säälivät ja kukaan ei arvosta.

Nyt oon taas sairaalan jälkeen mennyt miehen ja vanhempien pauloihin..

ap

Olen minäkin tehnyt pahoja asioita vaatiessani oikeudenmukaista kohtelua. Se on haitannut eniten minua itseäni. Pettämiseen voit suhtautua samoin. Ja käsi sydämelle; haittasiko se itseäsi? Menetätkö sen takia jotain ihanaa? Et.

t.kristallikissa

Toivottavasti et ajattele, että miehestä tuli sen takia narsisti, että petit. Tai ajattele jotain muuta vastaavaa. Koska se ei ole totta.

t.kristallikissa

Vierailija
44/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, ehkä se vika onkin minussa. Olin hankala lapsi, hankala aikuinen jne. Jännä nähdä miten nykyään kun olen sairastunut jo niin vanhemmat puolustaa jopa miestä ja tämän kåytöstä, stressillä ym. Ennen sairastumistani hän oli vain huono..

ap

No onhan teillä sitten Äitihullun kanssa jotain yhteistä. Molemmat hankalia itsesäälissä vellovia tyyppejä.

Tässä on tyypillinen tapa yrittää ottaa valtaa ja tehdä ketjusta valtataistelu. Alkaa johtaa sitä.

t.kristallikissa

Kuka täällä päsmäröi ja suoltaa sata vastausta tunnissa? Ja nekin täyttä paskaa 😂

Vierailija
45/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille porukoillesi että ei tartte tulla käymään jos pitää aina valittaa ja syyllistää.

Vierailija
46/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

t.kristallikissa

Kuka täällä päsmäröi ja suoltaa sata vastausta tunnissa? Ja nekin täyttä paskaa 😂

Ihan asiasta, en nokitellakseni toiset kirjoittamasta omia ajatuksiaan ja mielipiteitään.

t.kristallikissa

Vierailija
47/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään eroa kuin ruttoa, lopullista eroa, en jaksa aloittaa ja ei ole henkistä kanttia vielä. Ehkä joskus, kun saan siihen tulea henkisesti, yksin en jaksa riuhtoa itseäni irti. Eniten pelkään miten vaikuttaa lapsiin ja vaikuttaahan se. Minua syyllistetään sitten kuten äitiäni nyt. Jännä miten nää suvun syntipukit tulee ilmi.

ap

Vierailija
48/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään eroa kuin ruttoa, lopullista eroa, en jaksa aloittaa ja ei ole henkistä kanttia vielä. Ehkä joskus, kun saan siihen tulea henkisesti, yksin en jaksa riuhtoa itseäni irti. Eniten pelkään miten vaikuttaa lapsiin ja vaikuttaahan se. Minua syyllistetään sitten kuten äitiäni nyt. Jännä miten nää suvun syntipukit tulee ilmi.

ap

Voi äääääh, teillä on lapsia. Sun TÄYTYY USKOA ITSEESI. SUN TÄYTYY. Yksin et varmaan jaksakaan riuhtoa, mutta ole itsesi puolella!!!! Silläkin aikaa, kun et jaksa mitään muuta. Happinaamari ensin itselle jne. Ja siis minusta on oikein että petit, itse siitä eniten kärsit, muistat sen, jos kuvittelet että muilla on valtaa uhriutua edessäsi!

t.kristallikissa

Ja jos et itse kärsi niin uhriutujia aiheesta et kuuntele sekuntiakaan.

t.kristallikissa

Vierailija
49/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen vanhempi haluaa hallita muita. Koita päästä vain eroon, vaikka siinä kauhukseen tippuukin tyhjyyteen. Sekin on parempi, kuin tuollaiset hallitsijat.

t.kristallikissa

Kivikissa, sä  olet ikuisesti kivikissa vaikka kuinka keksisit itsellesi uusia nimiä.

Ap, älä  ota ton sekopään ohjeita todesta, se on itse hylännyt omat lapsensa ja jauhaa täällä jo aika monetta vuotta omasta äitivihastaan.

Vierailija
50/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen vanhempi haluaa hallita muita. Koita päästä vain eroon, vaikka siinä kauhukseen tippuukin tyhjyyteen. Sekin on parempi, kuin tuollaiset hallitsijat.

t.kristallikissa

Kivikissa, sä  olet ikuisesti kivikissa vaikka kuinka keksisit itsellesi uusia nimiä.

Ap, älä  ota ton sekopään ohjeita todesta, se on itse hylännyt omat lapsensa ja jauhaa täällä jo aika monetta vuotta omasta äitivihastaan.

Joo, ap varmaan kaipaakin ohjeita miten rakastaa omaa äitiään 😂

Jos kaipaat ap niin hälytys! Siinä unohtuu itsesi puolella oleminen!

t.kristallikissa

Vierailija
51/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä tätä kristallikissaa, en niin paljon lue muita ketjuja aiheesta. Mä tiedän vaan että mulle tuli entistä huonompi olo kun vanhemmat lähti ja ei ikävästä..

ap

Vierailija
52/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaipaa ohjeita miten ralastaa äitiäno, mulla viha-rakkaus suhde äitiini, sama muihinkin.

ap

Vierailija
53/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Sekin, että voit huonosti vaikuttaa lapsiin. Varmaan sen tiedätkin, eli oisko se niin huono juttu se ero? Kunpa löytäisit jonkun, joka ymmärtäisi sinua, niin saisit nopammin voimia siihen eroamiseen.

t.kristallikissa

Vierailija
54/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä tätä kristallikissaa, en niin paljon lue muita ketjuja aiheesta. Mä tiedän vaan että mulle tuli entistä huonompi olo kun vanhemmat lähti ja ei ikävästä..

ap

Hekö olivat luonasi auttelemassa?

Vierailija
55/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

joo, olivat auttamassa.

Mutta samalla syyllistävät kun eivät muuta osaa.

Pitäisi tehdä sitä ja pitäisi tehdä tätä, ja ei ei me haluta sulle huonoa oloa kunhan vaan halutaan auttaa kun tiedetään että sulla on vaikeaa.

Ja mies uhannut laittaa lapset laitokseen jos erotaaan ja jätän lapsen miehelle ja muutan johonkin yksin. Eikä lapset voi miehen kanssa muuttaakaan koska miehen työ eri kaupungissa.

ap

Vierailija
56/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

joo, olivat auttamassa.

Mutta samalla syyllistävät kun eivät muuta osaa.

Pitäisi tehdä sitä ja pitäisi tehdä tätä, ja ei ei me haluta sulle huonoa oloa kunhan vaan halutaan auttaa kun tiedetään että sulla on vaikeaa.

Ja mies uhannut laittaa lapset laitokseen jos erotaaan ja jätän lapsen miehelle ja muutan johonkin yksin. Eikä lapset voi miehen kanssa muuttaakaan koska miehen työ eri kaupungissa.

ap

Mä oisin sitten sitä mieltä, että laittakoot lapset laitokseen. Miksi ei? Minkä ikäisiä lapset ovat? Meinaan, ei se laitos ole aina sen huonompi. Yhteiskunta ei anna varmaankaan sijoituspaikkaa, ellei se katso, että edellytykset täyttyvät, eli sinä olet esim. sairas, ja mies kykenemätön hoitamaan lapsia. Tajuan, että se on kauheaa, KUKAAN ei halua sitä, mutta jos sinä mahdollistat jotain miehen valheita, jotka ylläpitävät sinun sairastumistasi sillä, että pelkäät ajatusta lasten sijotuksella, niin paranetko ikinä?

t.kristallikissa