Hame ja legginsit. Miksi?
Ymmärrän tunikan ja legginsit, mutta miksi hameen alle pitää pukea leggarit? Miksi ei sukkahousut tai lyhyet, alusvaateosastolta saatavat lyhytlahkeiset housut, jos reidet hankaavat yhteen.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en muutenkaan juuri hameita käytä mutta kouluikäisillä tyttärilläni on tuo yhdistelmä juuri nyt (tai oikeastaan caprileggarit + hame). Sehän on hirmu käytännöllinen, voit heittää vaikka kärrynpyörää ja pikkarit ei vilku. Toisaalta taas sukkahousuissa et voi käyttää sandaaleja.
Farkut, t-paita ja college on myös käytännöllistä. Voi riisua collarin jos tulee kuuma.
Se vaan katsos, että hame ja leggarit näyttää samalta kuin farkut ja hame silloin 90-2000 luvun taitteessa.
Se katsos, että hame ja leggarit tai hame ja farkut tai hame ja housut on taas muotia. Seuraa vähän trendejä.
Vierailija kirjoitti:
Muistutus naisille:
Leggingsit = pitkät kalsarit
Yhdistelmä siis on hame ja pitkät kalsarit.
t. Rehellinen mies
No mitä sitten? Minä käytän jo HOUSUJAKIN, voin käyttää KALSAREITAKIN.
t. Rehellinen nainen tältä vuosisadalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutus naisille:
t. Rehellinen mies
Herra voi vapaasti käyttää itse sukkahousuja 😊
Niin voi. Mutta sinunkaan ei ole pakko käyttää sukkahousuja jos et halua. Se ei poista faktaa, että leggingsit ovat pitkät, paksut alushousut.
Aloittaja, kerro sinä sitten syy sille, miksi ei. (Ei tarvitse suunnata vastausta henkilökohtaisesti minulle, pyydän pohdintaa yleisellä tasolla.) Vastaukseksi ei kelpaa se, että sinä et tykkää kyseisestä tyylistä. Varmasti sinun tyylissäsikin on jotain sellaista, josta joku toinen ei tykkää, mutta et kai ole sitä valmis muuttamaan vain siksi, että se on jonkun mielestä ruma/tylsä/tyylitön/muoditon.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on kivan näköistä. Ja varmasti mukava. Juuri katsoin, kun kaupungilla melkein jokainen maksimekkojenkin kanssa kulkeva piteli helmojaan. Nykyään tuulee aina, niin legginssit vapauttaa vahingoista.
Tää on kyllä niin totta. Kokeilin viime kesänä olla pelkässä hameessa, olipa epämiellyttävää tajuta, että tuuli saattaa nostaa helmat taivaisiin. En todellakaan suostu pitelemään helmojani eli olemaan avuton ja luonnonvoimien armoilla eli leggingsit kehiin vaan. Niitä on ohuitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla syynä suonikohjut. Haaveilen jonain päivänä olevani niin rohkea, että menisin ihmisten ilmoille paljain säärin. Olen yrittänyt psyykata itseäni, että kukaan muu ei edes katso jalkojani ja ihan hyvin voin olla paljain säärin suonikohjuista huolimatta. Nyt palstaa luettuani huomaan, että kaikki katsovat kaikkien sääriä.
Sitä en kyllä ymmärrä, miksi leggingsit toisilla häiritsevät. Minkälaisia tunteita ne herättävät? Haluatteko te tosiaan katsella toisten suonikohjuisia ja mustelmiaisia jalkoja?Eivät ne ainakaan minua häiritse, eivät vaan näytä minusta hyvältä tiettyjen vaatteiden kanssa. Rohkaisuna voin myös sanoa, etten muista että olisin koskaan kiinnittänyt huomiota kenenkään suonikohjuihin, säärikarvoihin, mustelmiin (elleivät ole tuuliin muurinpohjaletun kokoisia) jaloissa tms .
Kiitos rohkaisusta! Toki omat suonikohjujen aiheuttamat mustelmat (tai mitä lie verenkiertohäiriöitä ovat) ovat aika lailla muurinpohjaletun luokkaa. Mutta kaunis ajatus.
Itse en tunne ketään joka käyttäisi leggingsejä tyylin vuoksi. Siksi tällaiset aloitukset tuntuu jotenkin tosi hassuilta. Vähän samanlaisilta kun jos joku kyselis, että miks käytätte silmälaseja, ku ilman on tyylikkäämpää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tuulee aina, niin legginssit vapauttaa vahingoista.
Tämä tuulihan on tosiaan ihan 2000- ja 2010-luvun vitsaus, koko ajan joka paikassa vaan tuulee, onneksi ennen ei tuullut koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutus naisille:
t. Rehellinen mies
Herra voi vapaasti käyttää itse sukkahousuja 😊
Niin voi. Mutta sinunkaan ei ole pakko käyttää sukkahousuja jos et halua. Se ei poista faktaa, että leggingsit ovat pitkät, paksut alushousut.
Eihän ne ole. Ne ovat joskus pyöräilysortsien mittaiset, joskus caprimittaiset ja joskus nilkkaan asti. Sen lisäksi ne voivat olla ohuet, läpinäkyvät, kuviolliset, verkkokangasta, kiiltävää urheilukangasta, mitä vaan.
Ne eivät todellakaan näytä niiltä sinun käyttämiltäsi, äitisi ostamilta miesten vaaleansinisiltä kalsareilta keltaisin kukkakuvioin ja aukolla etumuksessa, vaikka kuinka inttäisit :D
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut on epämukavat ja leggareissa voi tosiaan käyttää sandaalejakin.
Mutta miksi siihen se hame pitää vielä tunkea, eikö pitempi paita riitä?
Vierailija kirjoitti:
Siksi etten halua käyttää sukkahousuja. Haluan kyykistyä ilman pelkoa että p-karvat tai hh:t vilkkuu alkkareista. Ja siksi ettei oikeastaan kiinnosta kuinka seksittömältä näytän. Pan0seura on kotona.
Häh. Miksi sinun karvat tai häpyhuulet näkyisi alkkareista ja miten oikein kyykit? Missä?
Ylipäätään, onko vielä jollakin naisella häpykarvoitusta 2018 vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Siksi etten halua käyttää sukkahousuja. Haluan kyykistyä ilman pelkoa että p-karvat tai hh:t vilkkuu alkkareista. Ja siksi ettei oikeastaan kiinnosta kuinka seksittömältä näytän. Pan0seura on kotona.
Mutta miksi se hame pitää housujen päälle vielä laittaa, miksei pelkkä paita siihen riitä, pitempi paita.
Todella omituista kun hame on housujen päällä. Housut ne legginsitkin on, vaikka menevätkin ihoa pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tunne ketään joka käyttäisi leggingsejä tyylin vuoksi.
Et tunne yhtään nuorta?! Esim. viime kesän kuuminta shittiä oli vetää räikeät verkkoleggingsit ja niiden päälle sortsit, minihame tai reikäiset farkut. Samoin selvästi näkyvät verkkonilkkasukat sandaaleissa olivat muotia ja sekin taatusti pistää mummojen silmiin.
Tai jos minimalistiseen tyyliin pukeutuva tai gootti haluaa laitta sortsit niin ne kalmanvalkoiset sääret ovat aika omituisen näköiset siinä yhteydessä, varsinkin jos haluaa olla ulkona mutta ei halua ihosyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en muutenkaan juuri hameita käytä mutta kouluikäisillä tyttärilläni on tuo yhdistelmä juuri nyt (tai oikeastaan caprileggarit + hame). Sehän on hirmu käytännöllinen, voit heittää vaikka kärrynpyörää ja pikkarit ei vilku. Toisaalta taas sukkahousuissa et voi käyttää sandaaleja.
Farkut, t-paita ja college on myös käytännöllistä. Voi riisua collarin jos tulee kuuma.
Se vaan katsos, että hame ja leggarit näyttää samalta kuin farkut ja hame silloin 90-2000 luvun taitteessa.
Se katsos, että hame ja leggarit tai hame ja farkut tai hame ja housut on taas muotia. Seuraa vähän trendejä.
öö, miksi seuraisin trendejä jotka näyttävät aivan paskalta ja ovat ristiriidassa kaiken perinteisen ja kauniin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh. Miksi sinun karvat tai häpyhuulet näkyisi alkkareista ja miten oikein kyykit? Missä?
Ylipäätään, onko vielä jollakin naisella häpykarvoitusta 2018 vuonna?
On näköjään valistuspäivä taas tänään. Mikä on muotia:
- leggingsit/housut ja hame
- karvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öö, miksi seuraisin trendejä jotka näyttävät aivan paskalta ja ovat ristiriidassa kaiken perinteisen ja kauniin kanssa?
öö, ei sun tarvikaan, mutta älä kuitenkaan perustele omaa makuasi sillä "noi ei oo muotia enää" kun se perustelu on väärä.
Onko muuten perinteinen = kaunis sun mielessä?
Ne näyttää lähinnä pitkiltä kalsareilta. Menee nätti mekko hukkaan.
Tämä trendi tuli takaisin jo viime vuonna: hame housujen päällä. Katsokaas miten julkutkin tekevät sen :)
Voi nurjamieliset, kaikesta valittavat kanssasisareni.
Minä puen päälleni ne vaatteet mitä puen, koska haluan tehdä niin! Ja jatkossa, hamaan kuolemaani asti, aion jatkaa samalla tavalla.
Minua ei vähääkään hetkauta kenenkään mielipiteet pukeutumisestani. Minä elän omaa elämääni, itsetuntoni kestää antaa muittenkin elää. He tuskin kaipaavat ihmettelyäni vaatevalinnoistaan.
En vatvo julkisesti, enkä yksityisesti, kenenkään vaatetusta. Rauhaa ja rakkautta, toivottavasti elämäänne ilmaantuu muutakin sisältöä, kuin lähimustenne vaatetus!
Hyvää kesää!
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän arkena usein hameen alla legginssejä, koska näin paksureitisenä mikään ei ole tuskallisempaa, kuin se kivulias veresliha, joka syntyy paksujen hikisten reisien hinkatessa toisiaan vasten. Ohuet sukkahousut eivät ole tähän ongelmaan ratkaisu, koska ennen pitkää ne sukkahousut hiertyvät rikki ja siinä sitä sitten ollaan riekaleet ja rihmat porautumassa reisiläskeihin.
Laita vähän sitä Linolaa. Siitä on mainoskin.
1. Koska ne ovat hauskan näköiset ja osa asukokonaisuutta
2. Koska sitten voin istua haarat levällään ja ajaa miestenpyörällä jne
3. Koska ei tarvitse sheivata
4. Etkä pääse näkemään alushousujani
5. Ei tarvitse aurinkosuojaa, vaatetus on paras suoja
6. Sukkahousut on kehitetty s*tanan laboratoriossa
7. Koska mä voin