Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arki masentaa

Elämä
16.05.2018 |

Tuntuu nykyään että elämässä ei ole mitään.
Elämä suurimmaksi osaksi on samaa kaavaa.väsyttää ja masentaa.

Parisuhde on suurimmaksi osaksi ok. Seksiä on vain harvoin. Siitä olen puhunut vaimon kanssa,mutta ratkaisua ei ole löytynyt.

Kotona on jatkuvaa vonkaamista ja huutoa. Ei hetkeäkään ole omaa aikaa. Omia ajatuksiakaan ei kuule.

Teen suurimmaksiosaksi meidän kodin työt. Niin "miesten" kuin yhteiset. Vaimolle on ihan sama missä kunnossa kämppä on.

Ruokapuoli ja kaupassa käynti on tullut minun harteille aivan huomaamatta. Vaimo kun ei udkaltanut raskauden jälkeen käyttää hellaa tai pyykkki konetta. Pelkäsi että syttyy palamaan.

Harrastuksia ei ole kun vaimo ne kielsi kun olin kuulemma liian paljon pois kotoa. Noin joka toinen lauantai.

Iloa oikeastaan on kun saan oll lapsen kanssa ja leikkiä hänen kanssaan. Sekä aamulla aikaseen kun juon aamukahcin ja poltan aamutupakan. Saan 15 min omaa aikaa ajatuksilleni ja täydellisen hiljaisuuden.

Kotitöistä olen puhunut että voitaisiin vähän jakaa. Vähän aikaa toimii mutta sitten taas sama juttu.

Kavereita ei ole.olen kotosalla yleensä vaimo pitää saunailtoja tyttöjen kanssa. Minulla ei ole mitään. Omaa aikaa kun saisi joskus.

Seksikin voisi pirustää mutta ei jaksa enään kieltävää vastausta. Kaipa sitä oppii ilmankin olemaan.

Pakko oli avautua kun ei ole ketään jolle puhua asioista ja elämä vaan menee eteenpäin. Harteilla on kokoajan painoa ja asiat kaatuu päälle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kyllä sunkin kuuluisi saada mennä ja tehdä ihan tasapuolisesti omiakin juttuja. Tuo 15min tupakka/kahvitauko ei riitä. Kokeile selittää vaimolle, että arvostat teidän perhettä, mutta et jaksa jatkuvaa pakkopullaa jota myös arjeksi kutsutaan, jos ei ikinä tule taukoa moiseen. Jos ei ole kavereita niin niitä on mahdollista saada vaikkapa syksyllä alkavista harrastusporukoista, esim. maalaus-, urheilu-, lintubongausryhmät, mikä nyt itseä kiinnostaakin. Myös vanhoihin työ- tai koulukavereihin voi olla yhteydessä helposti facessa, siellä on varmasti muitakin joilla on nykyään yksinäistä tai tylsää.

Ja mitä seksiin tule, jos lapsi on vielä pieni, voi olla ettei vaimoa vaan kiinnosta juuri nyt. Muu läheisyys, hieronnat, yhdessä saunominen, pienet huomionosoitukset, voivat ajan kanssa vaikuttaakin rohkaisevasti vaimon seksihalukkuuteen.

Kuulostaa vähän siltä että myös vaimosi voisi olla masentunut. Olisiko perheneuvolasta, -terapiasta tms apua? Lapsen neuvolan tai koulun kautta uskoisi järjestyvän.

Ja koita keksiä jotain kivaa jokaiseen päivään, mitä aamulla herätessä odotat. Kun meidän lapset oli pieniä, aamulla ajattelin että kun tästä päivästä suoriudun niin illalla saan katsoa tiettyä Netflix-sarjaa tai lukea hyvää kirjaa. Myös lasten päikkäreitä odotin raskaimmassa vaiheessa kuin kuuta nousevaa, ja silloin söin yksinäni suklaata ja join kahvia. Auttoi jaksamaan loppupäivän.

Hyvä kuulla että lapsen kanssa oleminen tuntuu hyvältä. Jos budjetti ja aikataulut sen sallivat, tehkää joku kesäreissu, huvipuistopäivä, retki eläintarhaan tms mistä koko perhe voi nauttia. Se voisi katkaista tylsyyttä ja sitä on kiva ainakin lapsen kanssa muistella myöhemminkin.

Tsemppiä ja keskustele vaimon kanssa sunkin tunteista! Hyvää kesää :)

Vierailija
2/2 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta.

On vaimo varmaan ollutkin masentunut. Häntä yritin aikoinaan tukea ja auttaa. Yritin antaa onaa aikaa myös. Hankin hieronta lahjakortin ja kynsi hoitolahjakortin.

Lapsi täyttää kohta 3. Ollaan tehty niin että ollaan lähdetty kahdestaan pois kotoa yöksi ihan kahdestaan. Silloin vaimo on saanut olla yksin tai kutsua kavereita yöksi.

Me katsotaan miltei joka ilta jotain sarjaa tai elokuvia. Se alkaa jo itseä kyllästyttää. Sittfn nennään nukkumaan,tai minä menen. Vaimo aina yleensä jää selailemaan puhelintansa.se on jäänyt vaimolle tavaksi raskauden aikana.

Tuntuu että puhelin syrjäytti minut. Se on aina seurassa. Vaimon kanssa ei oikein tunnu olevan mitään puhuttavaa. Perus mitä tänään syödään jne.

Silloin kun lapsi syntyi. Minua syytettiin kokoajan siitä etten tee mitään. Vaikka yritin olla avuksi.

Sgksin suhteen taidan olla jo luovuttanut. Jatkuvat kielteiset vastaukset ovat saaneet itsetuntoni alas. Häpeän pyytää vaimoa suukottelemaan ja halimaan. Vaimolle jyllä kelpaa selkä ja jalkahieronnat. Olen niin tehnytkin,ja ihan pyytänättä.nyt vaan en enään jaksa tehfä kaikkea itse.

Meillä olisi aikaa ja mahdollisuuksia harrastaa seksiä. Mutta vaimo mielummin surffaa.

En tiedä,pitäisikö erota. Tuntuu pahalta kun puolisolle en enään kelpaa.

Ennen pidin ruuan laitosta. Nykyään se on pakkopullaa. Suunnittelu ja kaupassa köynti. Vaimo voi kyllä ehdottaa mitä syö. Mutta minä käyn kaupassa ja teen sen.

Väsynyt olen. Kaikki menee jotenkin sumussa.

Voiko tälläisestä adiasta puhua työterveydessä?.saikkua en halua,koska nykyään viihdyn töissä paremmin kuin kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi