Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos on kylmänsiniset silmät niin minkä väriset hiukset sopii?

Vierailija
16.05.2018 |

että korostaa silmien väriä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihonväristä.

Vierailija
22/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajablondia ja sitten pari paksua raitaa suklaan ruskeaa etuhiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa minäkin tuli ehdottamaan: vastaväriä pitää olla hiuksissa eli oranssia sävyä, että silmien sinisyys korostuu.

kohta siis kananperse ja oranssin punaiset hiukset niin hyvä on? :)

ap

No hei, ihan mistä vaan yhdistelmästä saa tyylikkään ja vähemmän tyylikkään... Mistä tuo kananperse nyt tuli?

mä en tiedä ketään tyylikästä punatukkaista vanhempaa naista, Nicole Kidman olis mutta on tehnyt naamalleen jotain. Ja taitaa nykyään viihtyä blondina ja ihan niin posliininen iho ei itselläni ole.

Kananperse tuli siitä, että täällä sanottu sen olevan huonoin yjdistelmä naisella, punaiset hiukset ja kananperse. Itsellä on pitkät hiukset mutta ikää jo sen verran että kohta varmaan joutuu pätkäisemään.

ap

Amy Adams, Julianne Moore, Christina Hendricks... Kyllä niitä kauniita 40+ punatukkaisia naisia on! 

Ja eihän tarvitse olla kirkas oranssi, mutta lämmin kuparin sävy hiuksissa korostaisi silmien sinisyyttä. Varsinkin, jos olet pisamainen ja oma ihon sävy on lämmin.

Viileämpi ruskea on kaunis sinisten silmien kanssa, jos ihon sävy on viileä. Mutta jos on lämmin iho ja viileä tukka, niin silloin ei toimi.

Vierailija
24/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punertava vaalea eli tuo 'strawberry blonde' tuli heti mieleen itsellänikin. Oranssi antaa vastavärinä sinisille silmille kauniin kontrastin ja sävyn pitäisi sopia hyvin juuri pisamaiselle vaaleaverikölle.

Tummat hiukset muuten yleensä korostavat ihon kuntoa etenkin kalpeammilla ihmisillä.

mitä tarkoitat ihon kunnolla? Mulla ei ole näppyjä, epätasaisuutta tosin on, tuntui että punaisilla hiuksilla olen tosi pisamainen kun haluan sellaisen maidon vaalean ihon. Ja tuo strawberry blonde värinä tosi vaikea pitää, punainen lähtee ekana ja jäljelle jää keltaisuus.

ap

No, sitä siis, että esim. silmäpussit, ruskeammat kohdat ja punaisuus voivat erottua paremmin, mutta toisaalta taas kuulas, hyvä ja tasaisen vaalea iho korostuu erityisen kauniisti (niinkuin Lumikilla, tummilla pinup-tytöillä tai idän ulkonäköihanteilla). Pisamatkin varmaan näkyisivät siis enemmän mustilla tai liian tummanruskeilla hiuksilla.

Vierailija
25/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa minäkin tuli ehdottamaan: vastaväriä pitää olla hiuksissa eli oranssia sävyä, että silmien sinisyys korostuu.

ap

No hei, ihan mistä vaan yhdistelmästä saa tyylikkään ja vähemmän tyylikkään... Mistä tuo kananperse nyt tuli?

mä en tiedä ketään tyylikästä punatukkaista vanhempaa naista, Nicole Kidman olis mutta on tehnyt naamalleen jotain. Ja taitaa nykyään viihtyä blondina ja ihan niin posliininen iho ei itselläni ole.

Kananperse tuli siitä, että täällä sanottu sen olevan huonoin yjdistelmä naisella, punaiset hiukset ja kananperse. Itsellä on pitkät hiukset mutta ikää jo sen verran että kohta varmaan joutuu pätkäisemään.

ap

Amy Adams, Julianne Moore, Christina Hendricks... Kyllä niitä kauniita 40+ punatukkaisia naisia on! 

Ja eihän tarvitse olla kirkas oranssi, mutta lämmin kuparin sävy hiuksissa korostaisi silmien sinisyyttä. Varsinkin, jos olet pisamainen ja oma ihon sävy on lämmin.

Viileämpi ruskea on kaunis sinisten silmien kanssa, jos ihon sävy on viileä. Mutta jos on lämmin iho ja viileä tukka, niin silloin ei toimi.

mä en tiedä onko lämmin vai kylmä ihonsävy, mulla vissiin ranteessa vihertävän siniset suonet. Onko se sitten lämmin? Meikkivoide on kyllä Lumenen matta 1 ja on låmmin.

ap

Vierailija
26/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punertava vaalea eli tuo 'strawberry blonde' tuli heti mieleen itsellänikin. Oranssi antaa vastavärinä sinisille silmille kauniin kontrastin ja sävyn pitäisi sopia hyvin juuri pisamaiselle vaaleaverikölle.

Tummat hiukset muuten yleensä korostavat ihon kuntoa etenkin kalpeammilla ihmisillä.

mitä tarkoitat ihon kunnolla? Mulla ei ole näppyjä, epätasaisuutta tosin on, tuntui että punaisilla hiuksilla olen tosi pisamainen kun haluan sellaisen maidon vaalean ihon. Ja tuo strawberry blonde värinä tosi vaikea pitää, punainen lähtee ekana ja jäljelle jää keltaisuus.

ap

No, sitä siis, että esim. silmäpussit, ruskeammat kohdat ja punaisuus voivat erottua paremmin, mutta toisaalta taas kuulas, hyvä ja tasaisen vaalea iho korostuu erityisen kauniisti (niinkuin Lumikilla, tummilla pinup-tytöillä tai idän ulkonäköihanteilla). Pisamatkin varmaan näkyisivät siis enemmän mustilla tai liian tummanruskeilla hiuksilla.

entä jos haluaa pisamista eroon?

siis ettei ne korostu?

ap

Vierailija
27/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

mä en tiedä onko lämmin vai kylmä ihonsävy, mulla vissiin ranteessa vihertävän siniset suonet. Onko se sitten lämmin? Meikkivoide on kyllä Lumenen matta 1 ja on låmmin.

ap

Kuulostaa siltä, että olisi lämmin ihon sävy.

Mutta katso vielä niitä ranteitasi hyvässä päivänvalossa ulkona. Ei auringossa, mutta ulkona valoisaan aikaan. Jos vihertää, niin varmasti lämmin.

Miten olisi lämmin ruskea tukka kupariviivahteilla? Mutta niin kuin joku jo ylempänä sanoi, tumma tukka korostaa ihon epätasaisuutta. Vaaleampi antaa pehmeämmän vaikutelman ja ehkä sopii hieman vanhemmalle naiselle paremmin.

Vierailija
28/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku sanoi, niin ihon väristä se varmaan riippuu. Kun tukan väri sopii ihoon, näyttää terveemmältä ja sitä myötä varmaan silmätkin on edukseen.

Kannattaa myös valita itselle sopivan värisiä vaatteita, koska silloin näyttää paremmalta, terveemmältä ja hehkuvammalta. En itse oikein tunne tähän liittyvää väriteoriaa tms., mutta ainakin omasta mielestäni mulle sopii paremmin luonnonläheiset "likaiset" värit kuin kirkkaat ja "puhtaat". Tällä perusteella hiustenväriksikin mulle käy parhaiten kai jokin luonnollinen (lämmin?) sävy. Oletko kiinnittänyt huomiota, käykö sulle paremmin kylmät vai lämpimät värit?

Vierailija
29/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku sanoi, niin ihon väristä se varmaan riippuu. Kun tukan väri sopii ihoon, näyttää terveemmältä ja sitä myötä varmaan silmätkin on edukseen.

Kannattaa myös valita itselle sopivan värisiä vaatteita, koska silloin näyttää paremmalta, terveemmältä ja hehkuvammalta. En itse oikein tunne tähän liittyvää väriteoriaa tms., mutta ainakin omasta mielestäni mulle sopii paremmin luonnonläheiset "likaiset" värit kuin kirkkaat ja "puhtaat". Tällä perusteella hiustenväriksikin mulle käy parhaiten kai jokin luonnollinen (lämmin?) sävy. Oletko kiinnittänyt huomiota, käykö sulle paremmin kylmät vai lämpimät värit?

siis sinisen sävyt ja harmaat on lempivärejä, mutta en tiedä sopiiko ne mulle. En itsekään oikein tunne väriteoriaa tarpeeksi. Mulla olis punertava kupari vaahtosävy mutta en tiedä uskallanko laittaa hiuksiin. Mulla on siis joka kerta tullut värianalyysissä eri tulos. Mutta voi olla muuttujia. Voin kuvitella että siniset ja harmaat ei sovikaan mulle hyvin ja joudun pitämään jotain army vihreää tai keltaista.

ap

Vierailija
30/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä olen soft summer tyyppiä eniten tai light tai clear spring,

löysin tälläisen

ap

Vierailija
31/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tyypin, jolla on aivan jäänsiniset silmät ja luonnostaan melkein mustat hiukset - yhdistelmä on aivan tyrmäävä, jalat notkahtaa joka kerta kun näen sen kombon. Asiaa ei yhtään auta se, että äijä on muutenkin aivan tyrmäävän näköinen ;D 

Vierailija
32/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat tai tummanruskeat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi