Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos on kylmänsiniset silmät niin minkä väriset hiukset sopii?

Vierailija
16.05.2018 |

että korostaa silmien väriä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isälläni ja hyvällä ystävälläni on jäänsiniset silmät ja ihan tummat hiukset (nyttemmin hopeaiset) ja tyttärelläni platinablondit luonnostaan ja hyvin siniset silmät.

Mutta mun mielestä erikoisin on ollut vaalean kuparin sävyiset hiukset ja kylmänsiniset silmät. Aivan upea yhdistelmä mutta punaisen pitää olla luonnollinen ja lämminsävyinen

Vierailija
2/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten sopii aina omat värit, tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju sopii aina.

Vierailija
4/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kylmänsiniset silmät niin onko luonnostaan viileä ihonsävy?

Nyt siis lämpimänsävuiset ruskeat hiukset,luonnostaan on vaaleat hiukset. Mutta vaalea saa näin vanhemmiten kaikki ihon värivirheet esiiin ja on pisamia.

ap

Vierailija
5/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienväriset. Klassinen yhdistelmä valjuutta.

Vierailija
6/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maantienväriset. Klassinen yhdistelmä valjuutta.

yhtä valjut kuin vihreät vai?

Vierailija
7/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, oispa mullakin siniset silmät. Sopii tummat, vaaleat, keskivaaleat eli se maantie.

Vierailija
8/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo punasävyinen blondi, strawberry blonde, korostaa hyvin tuollaisia silmiä. Tummat hiukset myös luo kontrastia silmien vaaleuteen ja kirkastaa niitä. 

https://i.pinimg.com/originals/01/fe/bf/01febf9d4ffbc9ef334eba725f031a6…

https://i.pinimg.com/736x/f0/be/10/f0be1081164073e2a9e3a91280a26f0b--re…

http://i.imgur.com/b2fZu.jpg

Vierailija
9/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja nuo värit, mutta oon jo vanhempi, yli 40 ja punaiset hiukset tuo jotenkin Virve Rostin mieleen vanhemmalla naisella, onko muita punatukkaisia ja tyylik,äitä suomalaisia?

Tummaa en uskalla laittaa, nyt vaaleanruskeat, ei pahemmin silmiä korosta, ihoa kyllä. Olen siis oikeasti blondi mutta hiusten huonon kunnon vuoksi en voi vaalentaa enää. Hiukset katkeili.

ap

Vierailija
10/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punertava vaalea eli tuo 'strawberry blonde' tuli heti mieleen itsellänikin. Oranssi antaa vastavärinä sinisille silmille kauniin kontrastin ja sävyn pitäisi sopia hyvin juuri pisamaiselle vaaleaverikölle.

Tummat hiukset muuten yleensä korostavat ihon kuntoa etenkin kalpeammilla ihmisillä.

Vierailija
11/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punertava vaalea eli tuo 'strawberry blonde' tuli heti mieleen itsellänikin. Oranssi antaa vastavärinä sinisille silmille kauniin kontrastin ja sävyn pitäisi sopia hyvin juuri pisamaiselle vaaleaverikölle.

Tummat hiukset muuten yleensä korostavat ihon kuntoa etenkin kalpeammilla ihmisillä.

mitä tarkoitat ihon kunnolla? Mulla ei ole näppyjä, epätasaisuutta tosin on, tuntui että punaisilla hiuksilla olen tosi pisamainen kun haluan sellaisen maidon vaalean ihon. Ja tuo strawberry blonde värinä tosi vaikea pitää, punainen lähtee ekana ja jäljelle jää keltaisuus.

ap

Vierailija
12/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munmielestä suklaanruskeat hiukset ja siniset silmät ovat todella upea ilmestys. 

https://www.google.fi/search?q=brown+hair+blue+eyes&source=lnms&tbm=isc…:

Mutta loppupeleissä ulkonäkökin ratkaisee mikä sopii parhaiten. 

Vierailija
13/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa minäkin tuli ehdottamaan: vastaväriä pitää olla hiuksissa eli oranssia sävyä, että silmien sinisyys korostuu.

Vierailija
14/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa minäkin tuli ehdottamaan: vastaväriä pitää olla hiuksissa eli oranssia sävyä, että silmien sinisyys korostuu.

kohta siis kananperse ja oranssin punaiset hiukset niin hyvä on? :)

ap

Vierailija
15/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No hei, ihan mistä vaan yhdistelmästä saa tyylikkään ja vähemmän tyylikkään... Mistä tuo kananperse nyt tuli?

Vierailija
16/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No hei, ihan mistä vaan yhdistelmästä saa tyylikkään ja vähemmän tyylikkään... Mistä tuo kananperse nyt tuli?

mä en tiedä ketään tyylikästä punatukkaista vanhempaa naista, Nicole Kidman olis mutta on tehnyt naamalleen jotain. Ja taitaa nykyään viihtyä blondina ja ihan niin posliininen iho ei itselläni ole.

Kananperse tuli siitä, että täällä sanottu sen olevan huonoin yjdistelmä naisella, punaiset hiukset ja kananperse. Itsellä on pitkät hiukset mutta ikää jo sen verran että kohta varmaan joutuu pätkäisemään.

ap

Vierailija
17/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte rakastan sinisiä silmiä ja ihan mustaa tukkaa. Toi yhdistelmä on vaan jotenkin tosi kaunis ja harvinainen.

Vierailija
18/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itte rakastan sinisiä silmiä ja ihan mustaa tukkaa. Toi yhdistelmä on vaan jotenkin tosi kaunis ja harvinainen.

niin jos olis luonnostaan ne Megan Foxin väriset hiukset. ;) Oon luonnostani vaalea, mut joo eihän silmiä tarviikaan välttämättä värillä korostaa.

ap

Vierailija
19/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taustaa, mulla ollut 10v lasit ja en tiennyt silmiäni näin sinisiksi, luulin että on vain harmaat. Mutta onkin selkeän siniset. Nyt en osaa päättää mikä hiussävy sopisi parhaiten kun ihan vaaleita en taida haluta, että laitanko jotain punaruskeaa, enempi harmaanruskeaa vai sitten punaista kuparia. Olisi ihana jos iho näyttäisi tasaiselta ja silmät säihkyisivät. Mutta taitaa olla vaan Hollywood hömpötystä.

ap

Vierailija
20/33 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmäni vaihtavat väriä valon mukaan. Jännät silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä