Mitä mieltä farkkuhaalareista?
Oon 25v ja haluaisin ostaa farkkuhaalarit, sellaset mitkä ovat shortsimalliset. Pelkään vain että näytän jotenkin hirveältä. Tutun mukaan näytän alaikäiseltä ja kakaralta ja ovat lapselliset eikä suosittele pitämään.. Nyt mietin että mitä tekis?
Ovatko sellaiset ihan hirveät?
Kommentit (9)
Öö, ne oli muotia viime vuonna, pitkät ja lyhyet, kaikilla oli semmoset. En kyllä enää ostaisi.
Mä tykkään niistä, sellaisista joissa on pitkät lahkeet. Käyttäisin, jos en olisi näin paksu :D
Vierailija kirjoitti:
Öö, ne oli muotia viime vuonna, pitkät ja lyhyet, kaikilla oli semmoset. En kyllä enää ostaisi.
kiva kuulla, mä olen sitten jäkijunassa , koska en nähnyt niitä viimevuonna muistaakseni. En mene muodin perässä, tykkään siitä tyylistä. Joten kai niitä sitten voisi pitääkin? kunhan en näytä liian lapselliselta, vaikka eihän sillä pitäisi olla merkitystä.
Tuu-re Boe-liu-ksen päällä OK, mutta muuten ne on niin so last season..!!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään niistä, sellaisista joissa on pitkät lahkeet. Käyttäisin, jos en olisi näin paksu :D
Nekin ovat ihan kivoja. Itse haikailen nyt lyhyitä, jos uskallusta riittäis pukea päällekin.. :D
Saksalaisissa sarjoissa ja mainoksissa kotiaan remppaavilla naisilla on lähes aina päällä farkkuhaalarit.
Ne on ihan hirveitä! Kaikki näyttävät toosi paksuilta ne päällään.
kertokaaaa