Minusta Susanna Koski on ihana ihminen ja häntä arvostelevat ihmiset saisivat hävetä!
Hienoa, että on Susanna Kosken kaltaisia ROHKEITA ihmisiä. Pitää olla aito.
Sirkka-mummo, etelä-Helsinki
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Missä tarkalleen se rohkeus näkyy?
Samo-vaari, Ullanlinna
Hän ei lähtenyt sentimentaaliseen uhriutujan säälimisleikkiin mukaan. Jos jalat on poikki, tee töitä aivoilla. Jos aivot brakaa, tee jaloilla töitä (posteljooni vaikka).
Mielestäni metsän katsominen ei ole kovin tehokas työllistymiskeino edelleenkään ja Susanna Koski päästi käsittämättömän typerän ja lapsellisen aivopierun siinä kohdassa. Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kun olen arvostellut häntä hänen typerästä kommentistaan?
M kirjoitti:
Äänestäisin koskea jos mahdollista ja mun mielestä on oikeassa, tuollainen kuin tuo työtön valittaja joutaisi teuras jätteeksi, vit*ttaa maksaa veroja ja elättää tuollaisia.
Vielä kun koski sanoisi että taikaseinästä rahahanat kiinni ja loisivat ma*ut ja ma*ut pois maasta.
Panisin koskea kunnolla per*eeseen ja kuuntelisin kun valittaa per*e pystyssä.
Koski ei sinuun edes vilkaise toiste kertaa. Koskella on jo mies. Katso vaikka salkkareita niin saat lisää fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni metsän katsominen ei ole kovin tehokas työllistymiskeino edelleenkään ja Susanna Koski päästi käsittämättömän typerän ja lapsellisen aivopierun siinä kohdassa. Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kun olen arvostellut häntä hänen typerästä kommentistaan?
Sari 49 opiskeli metsuriksi ja jakkupuku vaihtui moottorisahaan. Kyllä metsästä töitä löytyy.
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/jakkupuku-vaihtui-m…
Koski pyörii nykyään rahakkaiden piireissä. Hänestä on tullut yhä epäinhimillisempi ja kylmempi ihminen.
Vaikka olen itse ihan hyvin toimeentuleva, ymmärrän, että kuka tahansa voi sairastua vakavasti ja talous voi romahtaa täysin.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että on Susanna Kosken kaltaisia ROHKEITA ihmisiä. Pitää olla aito.
Sirkka, ettei vain olisi mökkisi Porvoossa?
Mua ärsyttää Päivärinta enemmän. Vastaisin sen hiostamiseen, mitä vttua se akka sulle kuuluu. Epämiellyttävä tapaus.
Niin onhan se ihana ihminen jos omistat jotain suurempaa ja et kuulu keskituloisiin ja sen alle. Silloinhan noi puheet on mannaa korville.
Yhtä asiaa en ole koskaan ymmärtänyt. Miksi ihmiset, jotka tienaa kuussa max 5500e ja sen alle, niin äänestää kokoomusta. Sehän ei ole teidän asialla. HE toimivat vain siitä ylöspäin tienaavien puolesta ja heidän, jotka omistaa oikeasti.
Muutama kaveri äänestää niitä aina ihan innoissaan ja niiden liksat on alle 3000e. Oon sanonut ettei ne teidän asioita aja. Teidän rahat on niiden parkkimittareihin ja kahvitippeihin. Ne hoitelee teidän kolikoilla suuryritysten hyvinvointia ja joka kerta te itkette, et miten tässä taas kävin näin
Niin miksi kävi. Ei ole sinun asiallasi.