Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta Susanna Koski on ihana ihminen ja häntä arvostelevat ihmiset saisivat hävetä!

Vierailija
15.05.2018 |

Hienoa, että on Susanna Kosken kaltaisia ROHKEITA ihmisiä. Pitää olla aito.

Sirkka-mummo, etelä-Helsinki

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se ihana ihminen jos omistat jotain suurempaa ja et kuulu keskituloisiin ja sen alle. Silloinhan noi puheet on mannaa korville.

Yhtä asiaa en ole koskaan ymmärtänyt. Miksi ihmiset, jotka tienaa kuussa max 5500e ja sen alle, niin äänestää kokoomusta. Sehän ei ole teidän asialla. HE toimivat vain siitä ylöspäin tienaavien puolesta ja heidän, jotka omistaa oikeasti.

Muutama kaveri äänestää niitä aina ihan innoissaan ja niiden liksat on alle 3000e. Oon sanonut ettei ne teidän asioita aja. Teidän rahat on niiden parkkimittareihin ja kahvitippeihin. Ne hoitelee teidän kolikoilla suuryritysten hyvinvointia ja joka kerta te itkette, et miten tässä taas kävin näin

Niin miksi kävi. Ei ole sinun asiallasi.

Vierailija
2/13 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tarkalleen se rohkeus näkyy?

Samo-vaari, Ullanlinna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit kai Lenita..?

Kävelevä legenda. The legend is alive.

Vierailija
4/13 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se Evakin ajatteli Adolfista ❤️

Vierailija
5/13 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tarkalleen se rohkeus näkyy?

Samo-vaari, Ullanlinna

Hän ei lähtenyt sentimentaaliseen uhriutujan säälimisleikkiin mukaan. Jos jalat on poikki, tee töitä aivoilla. Jos aivot brakaa, tee jaloilla töitä (posteljooni vaikka).

Vierailija
6/13 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni metsän katsominen ei ole kovin tehokas työllistymiskeino edelleenkään ja Susanna Koski päästi käsittämättömän typerän ja lapsellisen aivopierun siinä kohdassa. Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kun olen arvostellut häntä hänen typerästä kommentistaan?

Vierailija
7/13 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Äänestäisin koskea jos mahdollista ja mun mielestä on oikeassa, tuollainen kuin tuo työtön valittaja joutaisi teuras jätteeksi, vit*ttaa maksaa veroja ja elättää tuollaisia.

Vielä kun koski sanoisi että taikaseinästä rahahanat kiinni ja loisivat ma*ut ja ma*ut pois maasta.

Panisin koskea kunnolla per*eeseen ja kuuntelisin kun valittaa per*e pystyssä.

Koski ei sinuun edes vilkaise toiste kertaa. Koskella on jo mies. Katso vaikka salkkareita niin saat lisää fantasioita.

Vierailija
8/13 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni metsän katsominen ei ole kovin tehokas työllistymiskeino edelleenkään ja Susanna Koski päästi käsittämättömän typerän ja lapsellisen aivopierun siinä kohdassa. Miksi ihmeessä minun pitäisi hävetä kun olen arvostellut häntä hänen typerästä kommentistaan?

Sari 49 opiskeli metsuriksi ja jakkupuku vaihtui moottorisahaan. Kyllä metsästä töitä löytyy.

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/jakkupuku-vaihtui-m…

Vierailija
9/13 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koski pyörii nykyään rahakkaiden piireissä. Hänestä on tullut yhä epäinhimillisempi ja kylmempi ihminen.

Vaikka olen itse ihan hyvin toimeentuleva, ymmärrän, että kuka tahansa voi sairastua vakavasti ja talous voi romahtaa täysin.

Vierailija
10/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirkka, ettei vain olisi mökkisi Porvoossa?

Vierailija
11/13 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siulla on oikeus siun ommiin tunteisiin.

Vierailija
12/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää Päivärinta enemmän. Vastaisin sen hiostamiseen, mitä vttua se akka sulle kuuluu. Epämiellyttävä tapaus.

Vierailija
13/13 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaasalainen yrittäjäsetämies?