Minkä jäätelön olet syönyt tänään?
Veikkaan että moni on syönyt tänään jätskiä. Montako tähteä annat nauttimallesi jäätelölle (yhdestä viiteen)?
Itse söin uuden tuttavuuden, Passion Jättistuutin. Oli räväkän punainen kuori, ja ihan eksoottisen raikas maku. Annan kolme tähteä.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöritin banaanin luonnonjugurtissa ja myslissä, pakastin vähäksi aikaa ja söin. 5 tähteä eikä tullu morkkista😊
Tuleeko sinulle morkkis jäätelön syömisestä? Miksi ihmeessä?
Sehän on surullista...
Kyllä tulee sokeri transrasva yms epäterveellisestä moskasta mitä en oikeasti tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Marianne-puikon. Hyvä on, toki aika makea ja suklainen, eli ei ole kaikista raikkain vaihtoehto hellepäivään. 4/5.
Ja ihan ilman morkkiksia rykäisin, herranjestas jos pitäisi "herkutella" jollain myslibanaaneilla.
No niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Nuvolen pistaasijäätelöä söin täällä Turussa. 5/5
Nuvolen mansikkasorbetti on ehkä yksi parhaista herkuista, joita olen syönyt ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöritin banaanin luonnonjugurtissa ja myslissä, pakastin vähäksi aikaa ja söin. 5 tähteä eikä tullu morkkista😊
Tuleeko sinulle morkkis jäätelön syömisestä? Miksi ihmeessä?
Sehän on surullista...Kyllä tulee sokeri transrasva yms epäterveellisestä moskasta mitä en oikeasti tarvitse.
Mahtaa elämä olla aika tylsää jos näkee mörköjä jäätelössäkin.
Hmmm yritin muistella milloin olen syönyt jäätelöä. En nyt tule mieleen... 2 vuotta sitten ehkä? :D Täytyykin korjata asianlaita hetimiten.
Vierailija kirjoitti:
Valion Salmiakki-chili jäätelön....5/5 ...loistava uutuus.Kiilasi heti lempparien kärkeen.Olen jäätelön suurkuluttaja 😊
Minusta salmiakki ei sovi jäätelöön, muuten kyllä tykkään. Ja vielä chiliä.. tätä en taida kokeilla itse. :)
3 snickers jäätelöä ja 2 mansikkaeskimoa
Pingviinin Popkorni torni. Maku ihan ok alun jälkeen 3/5. Erityismaininnan saa vihreä vohveli! :o
2 suklaatuuttia ja yhden mansikkaeskimon. Painan 87kg
Vierailija kirjoitti:
Kolme halpismerkin suklaatuuttia. Lisäksi pääsiäiseltä kaapin perälle jääneet kaksi valkosuklaapashaa menivät alas minttuhyytelön jämän kanssa. SLURPSIS!
Valkosuklaapasha on jotain järkyttävää. Sitä ei melkein voi syödä. Söin pääsiäisenä yhden, valitettavasti. Maistui aivan hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Uutuus polkka Kingis! 5/5
Kingis on vedätystä. Sydän on mitättömän pieni. Ja mainostavat, että suurella sydämellä.
Jymyn appelsiini-suklaajäätelöä ****
vegaanista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutuus polkka Kingis! 5/5
Kingis on vedätystä. Sydän on mitättömän pieni. Ja mainostavat, että suurella sydämellä.
Älä nillitä, hyvää oli!
Pingviini Minttu-Suklaa Keksi 5/5
Ihanan pehmeää minttujäätelöä jossa Oreo-murusia seassa. Myös vohveli oli tummanruskeaa, mutta maistui aikalailla samalta kuin vohveli yleensäkin.
Oreon jäätelökioskilta