Minkä jäätelön olet syönyt tänään?
Veikkaan että moni on syönyt tänään jätskiä. Montako tähteä annat nauttimallesi jäätelölle (yhdestä viiteen)?
Itse söin uuden tuttavuuden, Passion Jättistuutin. Oli räväkän punainen kuori, ja ihan eksoottisen raikas maku. Annan kolme tähteä.
Kommentit (184)
Pirkan Choko Grande Almond. No jaa, onhan sitä parempaakin syöty. Tähdet :**
Ostin just kaupasta paketin Koppis-mehujäitä. Ajattelin syödä yhden sellaisen.
Jos tykkäätte Pirkan Amppari mehujäästä niin kokeilkaa uutuuksia, Koppista ja Leppistä. Herkullisia!
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäätte Pirkan Amppari mehujäästä niin kokeilkaa uutuuksia, Koppista ja Leppistä. Herkullisia!
Mulla on Koppistakin pakastimessa, siis päärynäkolaa. Mitä siinä Leppiksessä on?
Classic suklaajäätelön. Ei jatkoon.
Lidlin Space Runners on kans hyvää mehujäätä.
Burger Kingin Oreo-pehmiksen. Annan 2 tähteä. Pehmis ei ollut mitään täyteläisen kermaista vaan oli sellaista vesimäistä. En osta toiste.
Jaa niin, sitten söin loput lapsen Zoo-kirahvijäätelöstä. Suklaabanaanijäätelöä Jätskiautosta ostettu. 4 + tähteä.
En ole syönyt tänäänkään jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
On meillä myös suosikki. Samoin ne pienikokoiset magnumin näköiset suklaakuorrutetut jätskipuikot.
Marianne-puikon. Hyvä on, toki aika makea ja suklainen, eli ei ole kaikista raikkain vaihtoehto hellepäivään. 4/5.
Ja ihan ilman morkkiksia rykäisin, herranjestas jos pitäisi "herkutella" jollain myslibanaaneilla.
Vierailija kirjoitti:
Pyöritin banaanin luonnonjugurtissa ja myslissä, pakastin vähäksi aikaa ja söin. 5 tähteä eikä tullu morkkista😊
Tuleeko sinulle morkkis jäätelön syömisestä? Miksi ihmeessä?
Sehän on surullista...
Söin sen perus Kingiksen. Neljä tähteä.
Jäätelö on epäterveellistä, joten vedin huikalla alas tuopillisen kädenlämpöistä kaalimehua.
Valion Salmiakki-chili jäätelön....5/5 ...loistava uutuus.Kiilasi heti lempparien kärkeen.Olen jäätelön suurkuluttaja 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä myös suosikki. Samoin ne pienikokoiset magnumin näköiset suklaakuorrutetut jätskipuikot.
Mä tykkään Space Runners mehujään sopivasta kirpeydestä. En tykkää ällömakeista.
Nuvolen pistaasijäätelöä söin täällä Turussa. 5/5
Lidl, Gelatellin mansikka-vaniljatuutit söimme juuri äsken.
Söin töissä mehujään. Jäätelössä on liikaa kaloreita.
Olen fitness-harrastaja, joten ei kiitos noille sokerirasvapommeille.
Amppari mehujään