Miksi siitä ei puhuta enemmän että naiset joutuvat joka kuukausi kestämään helvetillisiä kipuja?
Oletetaan vaan että naiset kestävät menkat mukisematta?
Kommentit (18)
Johtuisiko siitä että suurimmalla osalla naisista ei ole helvetillisiä kuukautiskipuja. Ja joillain ei ole kipuja lähes ollenkaan.
Ei se puhumalla parane, lääkettä nassuun 😁
Mitä siitä pitäisi puhua? Artikkeli lehteen joka viikko?
Vierailija kirjoitti:
Uli uli uu!
Voi ne kovat kivut iskeä joskus suhunkin. Toivotaan, että iskee.
En minä ole koskaan kärsinyt. Älä yleistä.
Vähän väliähän ap niistä jankkaa palstalla.
Kun te naiset olette niin kovin älykkäitä ja miehiä korkeammin koulutettuja, niin on se kumma kun ette itse vaivoihinne parannuskeinoa kehitä ja keksi.
Tuota minäkin kysyisin, että miten ja missä siitä pitäisi puhua? Kaikki eivät kärsi kuukautiskivuista ja jos kärsivätkin, eivät välttämättä halua puhua asiasta kenelle tahansa tai missä tahansa.
Ap voi perustaa vaikkapa keskustelufoorumin, jossa puhutaan ainoastaan kuukautiskivuista.
Kuka joutuu, kuka ei. Mulla ei ole koskaan ollut kivuliaita kuukautisia. Suurempi vaiva olisi vaikkapa se, että joutuisin ajamaan parran päivittäin, kuten monet miehet tekee.
Minulla oli kovat menkkakivut, jotka hellittivät e-pillerien myötä. Jos kivut todella on ”helvetilliset” niin asialle kannattaa koittaa tehdä jotain. Tai sitten kestää ne.
Voi voi..pieni hinta kaikista muista etuoikeuksista.
Ei normaalit kuukautiset aiheuta mitään helvetillisiä kipuja. Kannattaa mennä lääkäriin.
Oletko koittanut Oxycontin depot tai Oxynorm nimistä kipulääkettä kuukautisiin. Aika hyvä lääke ja poistaa kivut, suosittelen hommaan ja kokeilemaan. ;)
Mitähän etuoikeuksia naisilla on? Paitsi että Suomessa ei tarvi käydä armeijaa. Ja siitäkin voitte syyttää miehiä, koska he ovat myös olleet asevelovollisuutta säätämässä.
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä että suurimmalla osalla naisista ei ole helvetillisiä kuukautiskipuja. Ja joillain ei ole kipuja lähes ollenkaan.
Ja kipuihin voi pyytää lääkitystä.
Koska kaikki eivät kärsi kovista kuukautiskivuista. Minä valitettavasti kärsin, eikä lääkkeetkään aina auta. Onneksi ovat iän myötä tasaantuneet.
Muistaakseni jumala ei katsonut hyvällä porttojen touhuja ja nyt saatte mitä tilasitte.
1/5