Raskaana olevat 20-24-vuotiaat, eikö hävetä olla teiniäiti?
Kommentit (18)
NineTEEN = 19
Twenty = 20
Miltä tuntuu kun aloitus menee niin pieleen ap?
Parikymppinen ei ole enää teiniäiti.
Twenteen, twentyoneteen, twentytwoteen....
Meillä lapset syntyi, kun olin 19 v ja 22 v. Ei oo koskaan hävettänyt/harmittanut, en keksi miksi olisi pitänyt. Nyt kun täytän 40, kumpikin lapsi on jo lentänyt pesästä ja me mieheni kanssa elämme hyvinvoivina ja energisinä mukavaa pariskuntaelämää siinä missä moni ikätoveri kamppailee pikkulapsiarjen ja ruuhkavuosien parissa. Ei hassumpaa, sanoisin :)
Monet haluaa lapset tehdä aika pienellä ikäerolla, joten jos ekan syntyessä on ollut teini-ikäinen niin 20-24-vuotiaana varmaan se toinen lapsi sitten syntyy.
Eivätköhän he ole teiniäitiyttään katuneet, kun sen aika oli mutta parikymppisenä ovat jo yhden kasvattaneet ja ehkä opiskelleet ammatin siinä välissä.
Ei hävetä. Tutkintopaperit saan ensi kuussa, vakityö löytyy, naimisissa ja ostettiin just asunto. Mikäs tässä on ollessa.
Olen saanut lapset 24- ja 27-vuotiaana. Nyt 33-vuotiaana olen asiantuntija suuressa yrityksessä hyvällä palkalla. Minulla on suht vapaat työajat, voin tehdä tunteja sisään ja sitten pitää extra vapaita. Lomat saa ihan itse päättää. Minulla on varaa maksaa lapsille mieluisat harrastukset ja päästään silloin tällöin lomamatkalle. Rakastan niin lapsiani kuin myös työtäni ja uraani. Joten en kyllä voi sanoa että elämä on pilalla.
20-24-vuotias on kyllä jo täysin aikuinen ja kykenevä päättämään omista asioistaan. Eikö itseäsi hävetä, kun edes tiedä, koska teini-ikä loppuu?
Vai että kakskymppisenä teiniäiti 😁 minä sain lapsen 17 vuotiaana 😂 ei ehkä järkevin ikä saada lapsi mutta miksi minun olisi pitänyt lastani ihan hävetä? Nyt lapsi on jo koululainen ja niin rakas ❤
muka aikuinen! Naapurissa tuossa just alle parikymppinen y-h. Peruskoulu kesken, ylipainoa 30 kiloa, alkoholi ja tupakka maistuu, musiikki pauhaa.
varmaan lapsesta tulee yh-teiskunnan elätti niinkuin äitinsäkin.
ja olisiko myös sama jatkunut myös aiemmassa sukupolvessa ? opettakaa siis lapsillenne sitä kondomin käyttöä
haaska kirjoitti:
muka aikuinen! Naapurissa tuossa just alle parikymppinen y-h. Peruskoulu kesken, ylipainoa 30 kiloa, alkoholi ja tupakka maistuu, musiikki pauhaa.
varmaan lapsesta tulee yh-teiskunnan elätti niinkuin äitinsäkin.
ja olisiko myös sama jatkunut myös aiemmassa sukupolvessa ? opettakaa siis lapsillenne sitä kondomin käyttöä
Miten voi jäädä peruskoulu kesken?
Eipä kuule hävetä, päinvastoin! Nautin hedelmällisyydestäni ja äitiydestäni!
En olisi halunnut keskittyä vauvoihin esim. silloin kun olin 35vuotias. Onneksi sain heidät päälle parikymppisenä :)
Riippuu niin ihmisestä miten näkee ja kokee asiat. Miten se on joillekin niin vaikee asia käsiteltäväksi?
Onpa täällä tänään huonoja provoja. Onko helle tuhonnut kaiken luovuuden?
Eikö yhtään hävetä arvostella muiden valintoja?