Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevat 20-24-vuotiaat, eikö hävetä olla teiniäiti?

Vierailija
15.05.2018 |

Tulevaisuus ja elämä pilalla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään hävetä arvostella muiden valintoja?

Vierailija
2/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NineTEEN = 19

Twenty = 20

Miltä tuntuu kun aloitus menee niin pieleen ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen ei ole enää teiniäiti.

Vierailija
4/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twenteen, twentyoneteen, twentytwoteen....

Vierailija
5/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset syntyi, kun olin 19 v ja 22 v. Ei oo koskaan hävettänyt/harmittanut, en keksi miksi olisi pitänyt. Nyt kun täytän 40, kumpikin lapsi on jo lentänyt pesästä ja me mieheni kanssa elämme hyvinvoivina ja energisinä mukavaa pariskuntaelämää siinä missä moni ikätoveri kamppailee pikkulapsiarjen ja ruuhkavuosien parissa. Ei hassumpaa, sanoisin :)

Vierailija
6/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet haluaa lapset tehdä aika pienellä ikäerolla, joten jos ekan syntyessä on ollut teini-ikäinen niin 20-24-vuotiaana varmaan se toinen lapsi sitten syntyy.

Eivätköhän he ole teiniäitiyttään katuneet, kun sen aika oli mutta parikymppisenä ovat jo yhden kasvattaneet ja ehkä opiskelleet ammatin siinä välissä.

Vierailija
7/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, takaisin hoitoon!

Vierailija
8/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna, korkki kiinni!

Vierailija
9/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Tutkintopaperit saan ensi kuussa, vakityö löytyy, naimisissa ja ostettiin just asunto. Mikäs tässä on ollessa.

Vierailija
10/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on paras lastenteko ikä.

Vierailija
11/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapset 24- ja 27-vuotiaana. Nyt 33-vuotiaana olen asiantuntija suuressa yrityksessä hyvällä palkalla. Minulla on suht vapaat työajat, voin tehdä tunteja sisään ja sitten pitää extra vapaita. Lomat saa ihan itse päättää. Minulla on varaa maksaa lapsille mieluisat harrastukset ja päästään silloin tällöin lomamatkalle. Rakastan niin lapsiani kuin myös työtäni ja uraani. Joten en kyllä voi sanoa että elämä on pilalla.

Vierailija
12/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-24-vuotias on kyllä jo täysin aikuinen ja kykenevä päättämään omista asioistaan. Eikö itseäsi hävetä, kun edes tiedä, koska teini-ikä loppuu?

Vierailija
13/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kakskymppisenä teiniäiti 😁 minä sain lapsen 17 vuotiaana 😂 ei ehkä järkevin ikä saada lapsi mutta miksi minun olisi pitänyt lastani ihan hävetä? Nyt lapsi on jo koululainen ja niin rakas ❤

Vierailija
14/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka aikuinen! Naapurissa tuossa just alle parikymppinen y-h. Peruskoulu kesken, ylipainoa 30 kiloa, alkoholi ja tupakka maistuu, musiikki pauhaa.

varmaan lapsesta tulee yh-teiskunnan elätti niinkuin äitinsäkin. 

ja olisiko myös sama jatkunut myös aiemmassa sukupolvessa ? opettakaa siis lapsillenne sitä kondomin käyttöä

Vierailija
15/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaska kirjoitti:

muka aikuinen! Naapurissa tuossa just alle parikymppinen y-h. Peruskoulu kesken, ylipainoa 30 kiloa, alkoholi ja tupakka maistuu, musiikki pauhaa.

varmaan lapsesta tulee yh-teiskunnan elätti niinkuin äitinsäkin. 

ja olisiko myös sama jatkunut myös aiemmassa sukupolvessa ? opettakaa siis lapsillenne sitä kondomin käyttöä

Miten voi jäädä peruskoulu kesken?

Vierailija
16/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuule hävetä, päinvastoin! Nautin hedelmällisyydestäni ja äitiydestäni!

Vierailija
17/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut keskittyä vauvoihin esim. silloin kun olin 35vuotias. Onneksi sain heidät päälle parikymppisenä :)

Riippuu niin ihmisestä miten näkee ja kokee asiat. Miten se on joillekin niin vaikee asia käsiteltäväksi?

Vierailija
18/18 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä tänään huonoja provoja. Onko helle tuhonnut kaiken luovuuden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän