Miksi pubeissa tai baareissa roikkuvat ihmiset ovat yleensä niin ärtyneitä ja kärttyisiä? Eikö terassi ja hyvä juoma tee hyvää?
Pidän itseäni suht rempseänä ja avoimena viisikymppisenä, mutta ei noihin nykyään uhitteloiden ja riidanhaastajien takia viitsi oikein mennä. Eikä jokainen raivoaja edes ole humalassa.
Kommentit (17)
Rapula, alkoholismi sekä ylipaino. On syytäkin olla ärtynyt.
nämä paikat ovat myös monille syrjäytyneille "reviiriä". häätävät pois "ulkopuoliset" äänekkäästi kuin eläimet.
ilmeisesti myynti kulkee näidenkin kelaostoilla sen verran hyvin että paikat pysyvät vuodesta toiseen pystyssä.
En ole huomannut, että olisivat. Minun kokemukseni mukaan ihmiset ovat yleensä hyvällä tuulella.
Ehkä kannattaa vaihtaa baaria.
Rempseys on piirre joka saa monen niskavillat pystyyn oitis ihan missä vaan, mutta toisaalta kukapa ei olisi ärtynyt jos viettäisi vapaa-aikansa pubeissa ja baareissa roikkumalla?
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, että olisivat. Minun kokemukseni mukaan ihmiset ovat yleensä hyvällä tuulella.
Ehkä kannattaa vaihtaa baaria.
Tämä riippuu ihan paikkakunnasta ja baarista. Kyllä sen nopeasti aistii jos paikka on vihaisten elämänkoululaisten ja eläkeläisten valtaama.
Itse tykkään brittityyppisistä pubeista. Näissä on ollut aina iloista menoa ja karaokea.
Monet noista juopoista luulee olevansa jossain apinatarhassa, baari on reviiri, sentakia juoppo rupeaa paiskomaan paskaa seinään ja mölisemään kun uusi ihminen tulee hänen reviirilleen. Syy miksi en käy paikallisissa baareissa on tuo sisäsiittoisuus, en oikeasti halua tutustua edes niihin ihmisiin, koska hirveästi on ongelmia ja moni on epäystävällinen.
Itse vietin lähibaarissa aikaa kun oli surkein ajanjakso elämässäni eikä ollut rahaa, töitä, puolisoa tai yhtään mitään sisältöä. Iso osa "juomakavereista" oli vielä minuakin syvemmällä suossa eli olivat menossa kiven sisään, tai oli valtavia velkoja, tai sellaisia sairauksia jotka korjaavat pois kulkemasta viiden vuoden sisällä.
Ei kukaan istu pimeässä tyrmässä vetämässä kaljaa jos on muita vaihtoehtoja. Itse en jalallani enää astu baareihin kun sain elämäni kuntoon, enkä kyllä pahemmin alkoholiakaan enää kuluta.
Minusta noissa on aina hyväntuulisia ihmisiä. Tanssivat ja pitävät hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse vietin lähibaarissa aikaa kun oli surkein ajanjakso elämässäni eikä ollut rahaa, töitä, puolisoa tai yhtään mitään sisältöä. Iso osa "juomakavereista" oli vielä minuakin syvemmällä suossa eli olivat menossa kiven sisään, tai oli valtavia velkoja, tai sellaisia sairauksia jotka korjaavat pois kulkemasta viiden vuoden sisällä.
Ei kukaan istu pimeässä tyrmässä vetämässä kaljaa jos on muita vaihtoehtoja. Itse en jalallani enää astu baareihin kun sain elämäni kuntoon, enkä kyllä pahemmin alkoholiakaan enää kuluta.
Ja lisää ongelmia tulee noiden venkuloiden takia, kaikkea pikku keppostelua. On aika helppo esimerkiksi työttömänä ajautua tekemään rikoksia, tiettyjen ihmisten kanssa kun pyörii se ikäänkuin tulee ihan itsestään kuvioihin. Nähty on myös itse se touhu, korkki on ollut kiinni kohta 10v eikä kauheasti ole ikävä sitä maailmaa.
Nämä vakiopubilaiset ovat yleensä jo siinä pisteessä, että juomisella ei enää maksimoida iloa vaan minimoidaan vitutusta. Siis ainakin yritetään minimoida. Useimmilla lienee käsittelemätöntä katkeruutta, alemmuudentunteita, elämään pettymistä ja muuta kuonaa, jota humalatila eskaloi. Krooninen juopottelu aiheuttaa myös hermostollista stressiä sekä aivotoimintojen heikkenemistä, mikä näkyy impulssikontrollin puutteena sekä vuorovaikutustaitojen rapistumisena. Fyysisesti aikuisia, joilla on uhmaikäisen tunnetaidot sekä myöhäisteinin katteettoman suuret luulot itsestä.
En tiedä, missä baareissa te oikein olette käyneet, mutta ei minun lähibaareissani ole ikinä tuollaista menoa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Nämä vakiopubilaiset ovat yleensä jo siinä pisteessä, että juomisella ei enää maksimoida iloa vaan minimoidaan vitutusta. Siis ainakin yritetään minimoida. Useimmilla lienee käsittelemätöntä katkeruutta, alemmuudentunteita, elämään pettymistä ja muuta kuonaa, jota humalatila eskaloi. Krooninen juopottelu aiheuttaa myös hermostollista stressiä sekä aivotoimintojen heikkenemistä, mikä näkyy impulssikontrollin puutteena sekä vuorovaikutustaitojen rapistumisena. Fyysisesti aikuisia, joilla on uhmaikäisen tunnetaidot sekä myöhäisteinin katteettoman suuret luulot itsestä.
Olipa hyvin sanottu. Ei ole ollut tarvetta viettää pubeissa aikaa vaikka on ollut huonojakin vaiheita elämässä. Nämä veikot ei keksi vain mitään muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Hinnat pistää vtuttamaan.
9,50€ 0,33l tuopista on VITSI.
Ainakin pienillä paikkakunnilla niihin kokoontuu ylistressaantuneita lihavia ihmisiä joilla on paljon hampaankolossa kanssaeläjiä ja yhteiskuntaa kohtaan, sekä katkeruutta. Sitä puretaan niihin jotka sattuvat ympärillä olemaan.
Monella pienituloisella +50v:llä ei ole edes muuta paikkaa mennä joillain paikkakunnilla kuin lähin ostari tai baarin terassi.