Oletko koulukiusattu? Haluatko jakaa tarinasi?
Hei,
Oletko sinä tai lapsesi koulukiusattu? Haluatko jakaa tarinasi? Olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita ottamaan osaa dokumenttiohejlamn tekoon?
Sain juuri edellisen dokumenttiohjelmani valmiiksi, ja nyt on aika siirtyä uusiin haasteisiin.
Teen yleensä dokkareita sosiaalisista aiheista jotka puhuttavat ja ajattelinkin seuraavaksi projektiksi dokumenttiohjelmaa koulukiusatuista.
Olen tehnyt mm. seuraavat dokkarit: Dokumenttiprojekti Arvet Minussa (Lapsuudenajan seksuaalinen hyväksikäyttö), DP Pienet Taistelijat (Vakavasti sairastuneet lapset), DP Ilman Kotia (Asunnottomat), DP Piripäiväkirja (Päihdeongelmainen äiti ja tytär) jne.
Mikäli haluat keskustella aiheesta lisää luottamuksellisesti, ota minuun yhteyttä sähköpostitse: marja.kurikka@yle.fi
Terkuin,
Marja
Marja Kurikka
Kommentit (27)
Eristämistä, yksin jättämistä, syntipukiksi tekemistä, nimittelyä ja todella oksettavilla ja rumilla tavoilla haukkumista, seksuaalisävytteistä törkeää kohtelua, käsiksi käymistä, selän takana valehtelua ja juoruilua, mustamaalaamista, häpäisemistä, nolaamista, tavaroilla heittelyä (mm. tuolilla), ilmein ja elein selväksi tekemistä etten kuulu joukkoon, naureskelua ja pilkkaamista.
En todellakaan omalla naamalla esiinny missään, etteivät saa hykerrellä voiton riemuisina kun tuhosivat mielenterveyteni.
Saisivat siitä uuden pilkkakirveen: mt-diagnoosi lälläl läää..hullu hullu hullu!
Minulle tarkoitetut yhteydenotot sähköpostiini: marja.kurikka@yle.fi. Täällä en valitettavasti vieraile useinkaan, joten omasta postistani varma vastaus ja kaikki minulle osoitetut sähköpostit ovat luottamuksellisia.
Marja Kurikka
Olen ja siitä johtuen en todellakaan halua olla esillä edelleenkään. Ahdistun huomion keskipisteenä, olisi ihan hirveää olla televisiossa.
Minun tapausessani dokumentti ei olisi nykyaikana korrekti tapa puuttua koulukiusaamiseen. Aikansa sitä kesti, kunnes vähän kasvoin ja treenasin ja ihan (silloiseen) perinteiseen tapaan vedin kiusaajaan kunnolla turpiin. Ja se loppui siihen.
Vastausta odotetaan yhä.