Äitienpäivä päätös!
Ollaan seurusteltu 4 vuotta ja 2 vuotias lapsi löytyy. Lapsen tultua loppu seksi lähes kokonaan, ehkä kertaan kuukaudessa. Olen ollut siivosti, paljon kotona. Naisen koirankin takiakin olen järjestänyt menoja ja vapaapäiviä. Viikonloppuna tarjosin appivanhemmille ravintolat ja maksoin kukankin. Sunnuntaina pyöräytin tehdä kakun ja söimme naisen kanssa hienossa ravintolassa..
No eilempä yrittelin sit itse asiaa kun piti muutenkin hieroa, tyly vastaus oli ettei paneta. Edelliskerrasta on niin kauan etten kuukautta osaa sanoa. Päätös syntyi.
Nyt loppu hieromiset ja mielyttämiset. Tästä lähin elän kuin kämppiksen kanssa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole siis yhtä surkea aviomies ja itsekäs isä kuin niin moni muukin eronneista miehistä. Itsetuntosi ei kestänyt, kun vaimoa ei seksi kiinnostanut. Ja pitää sitten päästä kostamaan rankalla tavalla. Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi ja juttelisit rauhassa vaimosi kanssa asiasta. Se, että vaimoasi ei seksi kiinnostanut, ei ole yksin hänen vikansa. Mitä sinä teet (päivittäin) ollaksesi sellainen mies, jonka kanssa seksi kiinnostaa?
Joopa joo. Itseäni pikkasen häiritsee sun asenne että pitäs ihan jotain tehdä seksin eteen! Onko seksi sittenkin palkka?
Eihän lainaamasi kirjoittaja sano, että seksi pitää ansaita vaan kysyy mitä ap tekee päivittäin, että on sellainen mies jonka kanssa halutaan seksiä. Onko seksi hyvää molempien mielestä, onko hygienia kunnossa, onko ap rakastava ja huomioiva puoliso jne. Jotkut miehet nälvivät ja vittuilevat puolisolleen ja sitten ihmettelevät kun vaimoa ei seksi kiinnosta. Ajatteletko siinäkin tapauksessa, että seksi on palkinto hyvästä käytöksestä vai ajatteletko että puoliso on tunteva ihminen, joka ei halua seksiä ilkeän puolison kanssa. Seksi ei ole irrallinen osa parisuhdetta vaan kaikki parisuhteen osa-alueet vaikuttavat seksielämään. Lisäksi olen samaa mieltä, että hyvää seksiä halutaan, huono seksi tuntuu vähän kotityöltä. Ajattele nyt itsekin, jos seksi on puolisostasi yhtä hyvää kuin sinusta, aikaa sille järjestäisi samalla tavalla kuin sinulta järjestyy.
Jos äitienpäivän huomioimisesta odottaa palkinnoksi seksiä niin saakin jäädä ilman. Eikö miehillä liiku päässä mitään muuta?
Elä puutteessa vielä 16 vuotta. Ei tilanne muutu, pihtari mikä pihtari. Meitä seksistä pitäviä naisia on myös olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos äitienpäivän huomioimisesta odottaa palkinnoksi seksiä niin saakin jäädä ilman. Eikö miehillä liiku päässä mitään muuta?
Aika paljon on muutakin huomioo ollut. Et tainnut ymmärtää että muulloinkaan ei naista kiinnosta. Vois sullakin ääni muuttua kun tietäsit mistä olen luopunut tai tehnyt toisen eteen.
Ero tästä nyt taitaa kuitenkin tulla ja kerralla kun arvon raati on päättänyt että minussa on vika. Pitkän aikaa lapsi on motivoinut mut ei sekään enää auta kun toista ei kiinnosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole siis yhtä surkea aviomies ja itsekäs isä kuin niin moni muukin eronneista miehistä. Itsetuntosi ei kestänyt, kun vaimoa ei seksi kiinnostanut. Ja pitää sitten päästä kostamaan rankalla tavalla. Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi ja juttelisit rauhassa vaimosi kanssa asiasta. Se, että vaimoasi ei seksi kiinnostanut, ei ole yksin hänen vikansa. Mitä sinä teet (päivittäin) ollaksesi sellainen mies, jonka kanssa seksi kiinnostaa?
Joopa joo. Itseäni pikkasen häiritsee sun asenne että pitäs ihan jotain tehdä seksin eteen! Onko seksi sittenkin palkka?
Ei palkka mutta se, että vaimoa ei seksi kiinnosta ei johdu vain hänestä. Tuetko vaimoa arjessa? Millainen on asenteesi päivittäin? Oletko siis sellainen ihminen, jonka kanssa seksi kiinnostaa? Aloituksestasi päätellen et ole. Halu seksiin lähtee korvien välistä, ei jalkovälistä.
Näitä kommentteja kun lukee niin en ihmettele erojen ja pettämisen määrää. Seksistä ei saisi tulla kauppatavaraa tai koston välinettä parisuhteessa!
Joku kyllä panee sunkin miestäsi jos et sitä itse tee. Valitettava tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on muutakin huomioo ollut. Et tainnut ymmärtää että muulloinkaan ei naista kiinnosta. Vois sullakin ääni muuttua kun tietäsit mistä olen luopunut tai tehnyt toisen eteen.
Ero tästä nyt taitaa kuitenkin tulla ja kerralla kun arvon raati on päättänyt että minussa on vika. Pitkän aikaa lapsi on motivoinut mut ei sekään enää auta kun toista ei kiinnosta. Ap
Marttyyrivaihde vaan päälle. Sillähän se korjaantuu. Seuraavaksi vielä katkeroidu kaikille naisille, niin loppuelämän saanti on turvattu. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon samaa kuin kaikille haluttomille olen sanonut; kuka sitä huonoa s****ä haluaa? Jos kaikki miellyttäminen ja tekeminen on perimmäiseltä motiiviltaan sen vuoksi, että jos saisi sitä p***ua, niin eipä paljon innosta. Harva ihminen kieltäytyy, kun tarjolla on hyvää ja itsekin tietää saavansa.
Jos petihommista on kaiken kiireen keskellä tullut lähinnä miehen mouruamista, muistuttelua siitä miten kauan on viime kerrasta ja sitten kaiken kukkuraksi mies hoitelee oman nautintonsa, niin mitäpä lottoat että kuinka innoissaan nainen on? Isoin solmu tällaisissa asioissa ei ole siellä naisen jalkojen vaan korvien välissä. Jos on lapsiaikana vedetty piippuun niin ei siinä ihan heti ole parisuhde ja panemiset mielessä . Kuten moni nainen vedetään - ei mies vain voi tajuta, millaista se on olla pienen äiti. Vaikka mies auttaisi niin silti päävastuu on naisen siihen päälle, että on ollut ensin melkein vuoden kropan muuttuessa raskaana ja vielä hyvin usein pukannut sen lapsen jalkovälistä ulos. Se jättää jäljet niin kroppaan kuin henkiselle puolelle.
Itsellä oli haluton putki. Ei tehnyt mieli huonoa. Aikansa kutakin, asia korjaantui ja nyt eletään oikeastaan parasta vaihetta ikinä. Lapset tehty, putket poikki, toinen on tuttu ja minullakin olo että ensin hoidetaan minun saamiseni ja sitten mies - hänelle kun homma on aina kuitenkin helpompaa.
Peiliin saa katsoa näissä tapauksissa mieskin. Toimivaan/toimimattomaan sukupuolielämään tarvitaan aina vähintään se kaksi.
Kerta vika onkin minussa, niin pitääkin sit erota tai hommata seksiä muualta. Ap
Vaihtoehto on myös se, että aikuistut ja otat vastuuta omasta parisuhteestasi. Etkä ota niin itseesi sitä, että parisuhteen toimimattomuus johtuu myös sinusta, ei vain toisesta osapuolesta. Menkää vaikka pariterapiaan.
En nyt sano että tämä on sinunkin tilanteesi, mutta kerronpa omastani: olin yli kymmenen vuotta parisuhteessa, joista viimeisen viiden vuoden ajan meillä ei ollut juurikaan seksiä (ehkä n neljä kertaa vuodessa). Mua ei vaan haluttanut enää, mies lihoi huomattavasti ja alkoi muutenkin menemään sängyssä omat halut edellä. Siinä sitten nylkytti kunnes laukesi, käänsi kylkeä ja alkoi kuorsata. Minä aikani sitä kattelin ja tyydytin itseni sitten aina miehen nukahdettua vibralla.
Sitten vaan yks päivä tajusin että ei saatana. Pistin miehen vaihtoon ja nyt seurustelen uuden, huomattavasti nuoremman kanssa. Tavataan n. kolme kertaa viikossa (aina "yönyli" tapaamisia) ja harrastetaan joka kerta vähintään viisi kertaa HYVÄÄ seksiä. Halut palasi, tämä kun välittää muustakin kuin omasta nautinnostaan, on koko ajan iholla, silittelee ja pusuttelee ja auttaa "kotihommissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero tästä nyt taitaa kuitenkin tulla ja kerralla kun arvon raati on päättänyt että minussa on vika. Pitkän aikaa lapsi on motivoinut mut ei sekään enää auta kun toista ei kiinnosta. ApMarttyyrivaihde vaan päälle. Sillähän se korjaantuu. Seuraavaksi vielä katkeroidu kaikille naisille, niin loppuelämän saanti on turvattu. Eiku...
. Kukahan tässä nyt katkeroituu, sanoisin että aika katkeraa kommentointia. Eiköhän aloittaja löydä halutessaan uuden ja nuoremman.
Ei muakaan kiinnosta seksi oman miehen kanssa yhtään. On niin itsekeskeinen ja osaamaton. Ja opettaminen ei auta kun ei muista mitään seuraavalla kerralla. Olen jo luovuttanut. Erota kai pitäis, mutta kun lapset... ja lisäksi vielä oma äiti menee aina vaimon edelle...paljon on ongelmia..
haraldina kirjoitti:
En nyt sano että tämä on sinunkin tilanteesi, mutta kerronpa omastani: olin yli kymmenen vuotta parisuhteessa, joista viimeisen viiden vuoden ajan meillä ei ollut juurikaan seksiä (ehkä n neljä kertaa vuodessa). Mua ei vaan haluttanut enää, mies lihoi huomattavasti ja alkoi muutenkin menemään sängyssä omat halut edellä. Siinä sitten nylkytti kunnes laukesi, käänsi kylkeä ja alkoi kuorsata. Minä aikani sitä kattelin ja tyydytin itseni sitten aina miehen nukahdettua vibralla.
Sitten vaan yks päivä tajusin että ei saatana. Pistin miehen vaihtoon ja nyt seurustelen uuden, huomattavasti nuoremman kanssa. Tavataan n. kolme kertaa viikossa (aina "yönyli" tapaamisia) ja harrastetaan joka kerta vähintään viisi kertaa HYVÄÄ seksiä. Halut palasi, tämä kun välittää muustakin kuin omasta nautinnostaan, on koko ajan iholla, silittelee ja pusuttelee ja auttaa "kotihommissa".
Kyllä se on meidän perheessä lihonnut se toinen osapuoli. Kieltämättä seksi on hänen kanssaan huonohkoa, ei ole valmis kokeilemaan asentoja ja aina on pimeässä nyhrättävä. Mutta minä en ole niin itsekäs että olisin harrastamatta seksiä sen takia, mulle se ei kuitenkaan niin tärkeää. Ap
Luulitko voivasi ostaa naisen kiltillä käytökselläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon samaa kuin kaikille haluttomille olen sanonut; kuka sitä huonoa s****ä haluaa? Jos kaikki miellyttäminen ja tekeminen on perimmäiseltä motiiviltaan sen vuoksi, että jos saisi sitä p***ua, niin eipä paljon innosta. Harva ihminen kieltäytyy, kun tarjolla on hyvää ja itsekin tietää saavansa.
Jos petihommista on kaiken kiireen keskellä tullut lähinnä miehen mouruamista, muistuttelua siitä miten kauan on viime kerrasta ja sitten kaiken kukkuraksi mies hoitelee oman nautintonsa, niin mitäpä lottoat että kuinka innoissaan nainen on? Isoin solmu tällaisissa asioissa ei ole siellä naisen jalkojen vaan korvien välissä. Jos on lapsiaikana vedetty piippuun niin ei siinä ihan heti ole parisuhde ja panemiset mielessä . Kuten moni nainen vedetään - ei mies vain voi tajuta, millaista se on olla pienen äiti. Vaikka mies auttaisi niin silti päävastuu on naisen siihen päälle, että on ollut ensin melkein vuoden kropan muuttuessa raskaana ja vielä hyvin usein pukannut sen lapsen jalkovälistä ulos. Se jättää jäljet niin kroppaan kuin henkiselle puolelle.
Itsellä oli haluton putki. Ei tehnyt mieli huonoa. Aikansa kutakin, asia korjaantui ja nyt eletään oikeastaan parasta vaihetta ikinä. Lapset tehty, putket poikki, toinen on tuttu ja minullakin olo että ensin hoidetaan minun saamiseni ja sitten mies - hänelle kun homma on aina kuitenkin helpompaa.
Peiliin saa katsoa näissä tapauksissa mieskin. Toimivaan/toimimattomaan sukupuolielämään tarvitaan aina vähintään se kaksi.
Kerta vika onkin minussa, niin pitääkin sit erota tai hommata seksiä muualta. Ap
Voi voi voi, sääli sääli sinua ressukkaa. Jospa kysyisit naiseltasi, millainen seksi saisi hänet syttymään, etkä yrittäisi ostaa seksiä lounailla ja muilla seksin ulkopuolisilla asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt sentään av-raadista uhriudu. Ehdit kyllä erota keskustelun jälkeenkin. Tietäisit ainakin, mistä kenkä puristaa.
Ehkä teidän ongelma on tuo, että lapsesi äidille tehdyn äitienpäiväkakun ja -kukan vastineeksi pitäisi saada seksiä. Tuosta syntyy helposti oravanpyörä - tekee toiselle kivoja asioita saadakseen seksiä, toista alkavat vituttaa ne kivat asiat kun tulkitsee ne vonkaamiseksi eikä ainakaan anna. Kosketatko koskaan puolisoa ilman, että tarkoituksenasi on saada seksiä? Otatko pyyteettömästi kainaloon kun katsotte tv:tä, silitätkö käsivartta ennen nukahtamista? Silitätkö ohimennen hiuksista vai roikutko tississä kiinni kuin pikkuvauva?
Kysytkö koskaan naiselta, miten hänen päivänsä on mennyt? Oletko kiinnostunut siitä mitä puoliso vastaa? Onko puolisolla mahdollisuus harrastaa myös kodin ulkopuolella ilman että tarvitsee pelätä, miten lapsesta pidetään huolta sillä aikaa? Onko puolisolla ylipäänsä elämässä mitään mielekästä sisältöä?
Kyllä seksi kuuluu rakastavaan parisuhteeseen. Joskus voi olla haluttomia kausia, mutta siltikin yleensä rakasta puolisoa haluaa helliä.
Itse olen naisena kokenut seksin kaipuun entisessä liitossani. Seksiä ja hellyyttä oli aina vähän kunnes sitten kerrat harveni täysin. Lopulta oli kulunut 2,5 vuotta edellisestä kerrasta. Ei mitään selitystä mieheltä. Yritin tehdä aloitteita, mutta torjuttiin. Kävin töissä ja tienasin enemmän kuin mies. Huolehdin lapset, siivosin ja laitoin ruoan. Hoidin asiat ja maksoin loma- ja ravintolareissut. Yritin olla kiltti ja hyvä vaimo. Paskat.
Kävi sitten niin, että rakastuin toiseen mieheen. Tajusin ettei ex -mies ollut rakastanut minua vuosiin. Ei ollut munaa sanoa sitä. Itsellä on periaate, että rakkaalle ei sanota ei.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teidän ongelma on tuo, että lapsesi äidille tehdyn äitienpäiväkakun ja -kukan vastineeksi pitäisi saada seksiä. Tuosta syntyy helposti oravanpyörä - tekee toiselle kivoja asioita saadakseen seksiä, toista alkavat vituttaa ne kivat asiat kun tulkitsee ne vonkaamiseksi eikä ainakaan anna. Kosketatko koskaan puolisoa ilman, että tarkoituksenasi on saada seksiä? Otatko pyyteettömästi kainaloon kun katsotte tv:tä, silitätkö käsivartta ennen nukahtamista? Silitätkö ohimennen hiuksista vai roikutko tississä kiinni kuin pikkuvauva?
Kysytkö koskaan naiselta, miten hänen päivänsä on mennyt? Oletko kiinnostunut siitä mitä puoliso vastaa? Onko puolisolla mahdollisuus harrastaa myös kodin ulkopuolella ilman että tarvitsee pelätä, miten lapsesta pidetään huolta sillä aikaa? Onko puolisolla ylipäänsä elämässä mitään mielekästä sisältöä?
Tein luettelemisia asioita ilman seksin toivoakin koska pidin suhdetta ja häntä tärkeänä. Naisella on hyvästi aikaa harrastaa ja tehdä omia juttujaan. Tänäänkin töiden jälkeen olen ollut lapsen kanssa puuhastelemassa jo monta tuntia. Ja jos joku ei ymmärtänyt niin haluttomuus on kestänyt pitkään. Äitienpäivässä kulki meikäläisen raja. Ap
Aivan käsittämättön kommentti. Sä et ainakaan ymmärrä mitään halusta. Sun mukaan miehen pitäs tehdä jotain erikoista seksin eteen. No vanhin ammattihan on kaikkien tiedossa.