Käytätkö jotain tuotetta/asustetta/asiaa (ihan mitä tahansa), mikä on suunnattu yleisesti eri ikäisille kuin itse olet?
Itse käytän rasvoittuvalle iholle tarkoitettua kasvojenpesuainetta, joka on yleensä teini-ikäisille tarkoitettu. Mun ikäisten 36v, pitäisi jo käyttää kaikenlaisia anti age-tuotteita, jotka hidastavat kasvojen vanhenemista.
Itse tykkään mielummin käyttää ihan tavan kasvoputsaria koska mulla on niin rasvainen kasvojen iho, että musta tuntuu että se menis entistä enemmän tukkeeseen joillain anti age-paksuilla tököteillä.
Toinen joita tykkään käyttää on tyttöjen nilkkasukat. Mulla on vielä sen kokoinen jalka että hyvin löydän lasten puolelta itselleni sukkia. Näitä tykkään käyttää koska niissä on yleensä kivemmat ja pirteemmät kuosit kuin aikuisille tarkoitetuissa sukissa. 😁
Kommentit (17)
Emp-välikausitakkia käytin huhtikuussa, vaikka olen mummoikäinen, joku huomasi.
Oh, kyllä vain! Käytän ihan huoletta myös lastenvaatteita ja miesten pukineita/kenkiä, ihan miten sattuu sopivasti löytymään itseä miellyttävä tuote.
Kuuntelen hip-hop musaa, suosikkiartistini edustavat amerikkalaista trap-genreä.
Yksi kaverini sanoi, että olen ikuinen teini. Ikää 60. ;))
Käytän (aitoja) helmikoruja, olen 36-vuotias myös. Enkä käytä mitään älä ikäänny - tuotteita, luotan geeneihin ja elämäntapoihini.
Ja on hauskaa laittaa eri pariset sukat jalkaan :D
Olen 40, ja kuulemma joidenkin (onneksi harvojen) mielestä tämän ikäinen ei saisi enää käyttää tennareita eikä kuunnella tiettyjä bändejä kuten Musea ja Marvel-leffoista pitäisi siirtyä vakavaan draamaan. Hiuksetkin pitäisi muka leikata lyhyeksi eikä vahingossakaan lukea nuoremmille suunnattuja kirjoja.
Mulla on kolikkokukkarona ollut pian viisitoista vuotta lasten pieni pyöreä Möhköfantti pussi. Ihan pokkana sen kaivan laukusta ja makselen menemään; Ikää 35v ja ihan vakavasti otettavia asiantuntijahommia teen. Jokin aika sitten siitä irtosi se vetoketjun vedinlirpake; korvasin sen lapsen Kindermunasta saamalla LPS-avaimenperällä.
Syön toisinaan näitä lasten tetrapuuroja; rukiinen puolukkapuuro on lemppari. On vaan hyvää, nopeaa ja helppoa.
Katson mielelläni paljon näitä lapsilleni suunnattuja nuorten hömppäsarjoja/leffoja. Muun muassa Disneyn Descentens jne musikaalihommat.
Vierailija kirjoitti:
Käytän (aitoja) helmikoruja, olen 36-vuotias myös. Enkä käytä mitään älä ikäänny - tuotteita, luotan geeneihin ja elämäntapoihini.
Minkä ikäiselle helmikorut sitten suunnattu? :O Itse en ole tullut ajatelleeksi. Usein on lahjaksi saatu helminauha kaulassa ja riippuvat helmikorvakorut. :)
N32
Vauvojen puhdistuspyyhkeitä käytän nopeaan hellävaraiseen meikinpoistoon. Niillä saa myös nopeasti freesimmän olon jos reissussa ei ole mahdollisuutta suihkuun.
Varmaan kaikki käyttämäni vaatteet ovat ainakin av-raadin mukaan ikäiselleni sopimattomia. Olen 72-v., hoikka ja kohtalaisen pitkä. Minihameita ja leggingsejä en käytä, koska ne mielestäni ovat kauniita vain teinitytöillä, mutta en näe mitään syytä olla käyttämättä farkkuja, t-paitoja ja tennareita. Omistan jopa hupparin, vaikka av:llä jokunen aika sitten todettiin niiden olevan ehdoton no-no yli 4-kymppisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiselle helmikorut sitten suunnattu? :O Itse en ole tullut ajatelleeksi. Usein on lahjaksi saatu helminauha kaulassa ja riippuvat helmikorvakorut. :)
N32
Ne on kuulemma mummoille :D
Käytän vain tiukkoja farkkuja, conssit on usein jalassa, biker nahkatakki. Nuo nyt tulee mieleen, ikää 63-vuotta, ylipainoakin vähän.
Virkkaan, marjastan ja sienestän, teen itse mehuja ja hilloja, harrastan puutarhanhoitoa. Vaikka eivät nuo nyt konkreettisia tuotteita ole, niin aina joskus saa kuulla nälvintää mummoutumisesta. Siihen vastaan sitten että haista v*ttu, ei mun tukka vielä ole harmaa :D
N22
Vierailija kirjoitti:
Olen 40, ja kuulemma joidenkin (onneksi harvojen) mielestä tämän ikäinen ei saisi enää käyttää tennareita eikä kuunnella tiettyjä bändejä kuten Musea ja Marvel-leffoista pitäisi siirtyä vakavaan draamaan. Hiuksetkin pitäisi muka leikata lyhyeksi eikä vahingossakaan lukea nuoremmille suunnattuja kirjoja.
oho. Missäpäin ajatellaan, ettei nelikymppinen saa käyttää tennareita :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolikkokukkarona ollut pian viisitoista vuotta lasten pieni pyöreä Möhköfantti pussi. Ihan pokkana sen kaivan laukusta ja makselen menemään; Ikää 35v ja ihan vakavasti otettavia asiantuntijahommia teen. Jokin aika sitten siitä irtosi se vetoketjun vedinlirpake; korvasin sen lapsen Kindermunasta saamalla LPS-avaimenperällä.
Syön toisinaan näitä lasten tetrapuuroja; rukiinen puolukkapuuro on lemppari. On vaan hyvää, nopeaa ja helppoa.
Katson mielelläni paljon näitä lapsilleni suunnattuja nuorten hömppäsarjoja/leffoja. Muun muassa Disneyn Descentens jne musikaalihommat.
Ihana! 🤗
Unohtu vielä sanoa, että mäkin välillä syön välillä välipalana vauvojen Piltti-mangososepurkin tai kaksi. On vaan niin hyvää! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vauvojen puhdistuspyyhkeitä käytän nopeaan hellävaraiseen meikinpoistoon. Niillä saa myös nopeasti freesimmän olon jos reissussa ei ole mahdollisuutta suihkuun.
Myös mä käytän näitä kasvojenpuhdistukseen tai jos ruokaa on vahingossa tipahtanut vaatteelle pyyhkäisen sen kohdan vauvan kosteuspyyhkeellä pois. Ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaikki käyttämäni vaatteet ovat ainakin av-raadin mukaan ikäiselleni sopimattomia. Olen 72-v., hoikka ja kohtalaisen pitkä. Minihameita ja leggingsejä en käytä, koska ne mielestäni ovat kauniita vain teinitytöillä, mutta en näe mitään syytä olla käyttämättä farkkuja, t-paitoja ja tennareita. Omistan jopa hupparin, vaikka av:llä jokunen aika sitten todettiin niiden olevan ehdoton no-no yli 4-kymppisille.
Sama täällä! Olen tosin vasta 63.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oho. Missäpäin ajatellaan, ettei nelikymppinen saa käyttää tennareita :D
IRL olen kerran kuullut kommentin että enkö omista oikeita kenkiä :D Tällä palstalla tietysti sitten olen yhtä aikaa nuoruuteen jämähtänyt tennareiden takia ja ennenaikaisesti mummoutunut kun tykkään kutomisesta :D
Tissini ovat pienet, joten käytän mieluusti nuorten rintsikoita. Nyttenkin näissä on Hello Kittyn naama, mitkään seksikkäät pitsihepeneet ei innosta.