Mitä puet päällesi huomenna töihin?
Kommentit (28)
Sandaalit, mekko ja farkkutakki. Sitten vaihdan työvaatteet päälle ja päivän päätteeksi vaihdan aamuiset vaatteet taas päälleni. Paitsi että farkkutakki ei tule enää päälle.
Firman mainospaidan ja hiostavat työhousut, niin kuin muinakin päivinä.
Midi-mittainen musta kellohame, oranssi pusero ja ballerinat.
Varmaan valkoiset caprit ja joko tummansinisen tai turkoosin hihattoman puseron sekä tummansinisen neuleen. Jalkaan mustat Vagabondin tennarit kun luottoballeriinani hajos viime kesän lopulla ja toiset hiostaa ja alkaa haisemaan. Neuleen kannan kädessä kotimatkalla.
Pimpinvakoon imeytyvät farkkupimppishortsit ja hihaton paita.
Samat kuin aina dimexit ja T-paita.
Duunari kirjoitti:
Samat kuin aina dimexit ja T-paita.
Kätevää, kun ei tarvitse miettiä mitä laittaa. Näin kesäaikaan vaihtaisin kyllä dimexit ihan mielellään shortseihin.
4
Saman kuin lähes aina: polvipituisen mekon. Ohuemman vain kuin talvella. Mulla on varmaan 20 mekkoa. En viihdy housuissa. Jos kyllästyttää niin puen puolihameen ja ohuen paitapuseron.
Farkut, t-paidan ja lenkkarit. Tyhypäivä.
Hankala kysymys. Ulkolämpötilaksi luvattu +27 astetta, mutta töissä on niin kylmä, että palelee pitkissä housuissa, t-paidassa, neuletakissa ja villaisessa hartiahuivissa.
Lyhyemmän skottivekkihameeni ja t-paidan.
Farkut, joista käännän lahkeita, t-paidan ja neuletakin, koska työpaikalla ilmastointi pelaa.
Uimapuvun ja shortsit, olen rantavalvoja.
Harmaansiniset housut, luonnonvalkoisen topin ja mustan neulejakun, mustat teräväkärkiset ballerinat. Korviin helmikorvikset. Tylsää, mutta mun täytyy puhua huomenna yhdessä tilaisuudessa.
Marimekon raidalliset puuvillahousut ja hihattoman valkoisen paitapuseron.