Tupakoitsijat!
Kysymykseni on tupakoitsijoille. Kun tupakoitte parvekkeella ilmeisesti siksi, että ette halua kämppäänne röökin katkua, ajatteletteko, että naapurit sitten tykkää siitä kämpässään?
Ajatteletteko ikinä ketään muita kuin itseänne?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole turhan älykäs. Vertaus ontuu kahdesta syystä. Ensinnäkin
-Tupakoitsija ei tule polttamaan hänen asuntoonsa savuketta, jonka savu ei itselleen halua.
-Lisäksi tupakan katkua tulee samalla tapaa myös tupakoitsijan asuntoon.
Ap:lla on oikeus muuttaa. Niin on on tupakoitsijallakin, muttei velvollisuus.
Jos ei ap halua muuttaa, niin pitää sen oven ja ikkunan kiinni ja teippaa vaikka ilmastointiteipillä tiivisteet. Niin...
Tämä kommenttihan onkin niin tasokas kaikkine kirjoitus- ja argumentointivirheineen 😂😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon polttanu vuoskymmenet ja en aio jonkun nihilistin takia lopettaakaan.
Nihilistin? Pitääkö yrittää käyttää sivistyssanoja kun ei osaa?
"Nihilismi "kaiken kieltäminen", yleisnimitys erilaisille kielteisille asenteille ja opeille ¶ Arkikielessä "nihilismi" tarkoittaa yleisesti kielteiseksi koettua asennetta." Lähde: J. Korpelan sivistyssanakirja.
Kyl mä osaan sivistyssanat, älä huolestu.
Kuka nykyään enää polttaa vanhanaikaista tupakkaa, kun sähkötupakka on keksitty???
Ymmärrän kyllä ap:n ajatukset, koska entisenä oikean röökin polttajana tulee melkein oksennus, kun haistan tupakansavua.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tekis parit henkoset hyvää niin rentoutuisi. :))
"Henkoset" poikaystävänsä peniksestä juuh :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tekis parit henkoset hyvää niin rentoutuisi. :))
"Henkoset" poikaystävänsä peniksestä juuh :D
Mitä vttuu sä sekoot? XDD
Ap muuttakoon Joensuuhun! Siellä on taloja raivoraittiille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon polttanu vuoskymmenet ja en aio jonkun nihilistin takia lopettaakaan.
Toivottavasti saat pian keuhkoahtaumataudin 😘
Kiitti sulle ystävällisestä toivotuksesta. Mä luultavasti kuolen vanhuuteen ja kuolen joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ootsä se nihilisti nr 2?
^^ Ap tosiaan on hyvä ja pakkaa kimpsut ja kampsut ja muuttaa Joensuuhun. Siellä on taloja juuri hänelle.
Vierailija kirjoitti:
No jospa sä lopettaisit sen vaatteiden kuivattamisen
parvekkeella. Mä en tykkää teidän halvasta huuhteluaineen hajusta.
Miten tämä liittyy alotukseen? Mistä syntyy oletus, että henkilö, joka ei pidä tupakansavusta käyttäisi huuhteluainetta ja/tai kuivattaisi pyykkiä parvekkeella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jospa sä lopettaisit sen vaatteiden kuivattamisen
parvekkeella. Mä en tykkää teidän halvasta huuhteluaineen hajusta.Miten tämä liittyy alotukseen? Mistä syntyy oletus, että henkilö, joka ei pidä tupakansavusta käyttäisi huuhteluainetta ja/tai kuivattaisi pyykkiä parvekkeella?
Haju se on krvänkin haju.
Laittaa ne ikkunat ja ovet kiinni, jos tupakointi haittaa. Samaan tapaan kaikki liikenne tuo hajuja asuntoon. Ja naapureiden ruuanlaiton hajut. Maailmasta ei hajut lopu, joten ap:kin voisi tarkistaa asenteensa.
Tupakoin kesällä parvekkeen sijaan roskakatoksella. Talvikaudet kärytän surutta parvekkeella.