Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terkut teille jotka tulevat leikkipuistoihin

Vierailija
24.04.2006 |

viimeisen päälle laitettuina, meikattuina ja puunattuina, trendirytkyt päällänne, me EMME ole kateellisia, mutta ei jaksa katsella kun ette voi edes istua hiekkalaatikon reunalle ettei kalliit farkut tahraannu:DD

Miksi piti hankkia lapsia, jos ei ole valmis tinkimään siitä, että näyttää sanonko minkä maalaiselta sanonko miltä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:[i

Miksi piti hankkia lapsia, jos ei ole valmis tinkimään siitä, että näyttää sanonko minkä maalaiselta sanonko miltä.

[/quote]

Vierailija
2/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viimeisen päälle laitettuina, meikattuina ja puunattuina, trendirytkyt päällänne, me EMME ole kateellisia, mutta ei jaksa katsella kun ette voi edes istua hiekkalaatikon reunalle ettei kalliit farkut tahraannu:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tunne sitten on päällimmäisenä? Huoli näiden äitien lapsista?

Vierailija
4/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos äiti ei voi leikkiä jotain, kun on vaarana kynnet katketa tai tukka mennä sekaisin ;)

Vierailija
5/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En minä sinua varten ole laittautunut viimesen päälle, vaan itseäni varten, tulee hyvä fiilis, minun juttuni. Ei minua kiinosta onko joku kateellinen vai ei, en koskaan ajattele, että joku olisi minulle kateellinen. Ihminen on niin paljon muutakin, kuin se ulkokuori. Kyllä minä istun Armanin farkuissa hiukkalaatikon reunalle, eikä mua haittaa vaikka Diorin saappaisiin roiskuu kura.

Vierailija:

Sain lapsia, koska halusin. Kuten jo mainitsin, minua ei haittaa sotkeentuuko merkkivaatteeni vai ei. Mutta itseäni varten tykkään laittautua viimesen päälle, ihan yksin himassa ollessanikin.

Vierailija
6/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailja:

. Kyllä minä istun Armanin farkuissa hiukkalaatikon reunalle, eikä mua haittaa vaikka Diorin saappaisiin roiskuu kura.

Vierailija
7/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on miten sattuu, ei yhtään meikkiä naamalla, kauheat retkut päällä.

Sitten ihmetellään kun mies ottaa ja jättää. Jos itsestään ei edes sen vertaa huolehdi/itseään arvosta, että on suurin piirtein huolitellun näköinen, ei kukaan mukaan sua jaksa arvostaa.

Enkä todella tarkoita, että pitäisi olla hirmu pakkelit päällä. Siistitty olemus ja edes vähän mietitty riittää. Sekin on usein liikaa pyydetty.

Vierailija
8/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaa ihan kilometrien päähän.

Oliskohan AP sellainen ns. tyypillinen mamma joka ei paljon ulkonäköönsä viitsi paneutua, jonkin verran ylipainoa kenties, ei käytä koskaan meikkiä, hiuksia ei paljon laitella sekä pukeutuu aina tuulipukuun tai verkkareihin ja sitä ottaa pannuun kun jotkut muut äidit viitsivät itsensä meikata, laittaa hiuksensa ja pukeutua nätisti.

Vierailija
9/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vähäsen.

Tosin sitten ajattelen, että jos he ovat paremmannäköisiä kuin minä niin eiköhän mullakin löydy jotain mikä on paremmin kuin heillä, kun kerran olen onnellinen ja laittamattakin ihan ok-näköinen :)

Vierailija
10/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten helkkarissa nämä muotimammat tarkenee niissä sikakireissä muotifarkuissaan ja siroissa diorin saapikkaissaan kun minä en meinaa tarjeta vaikka päällä on pitkät kalsarit, villahousut ja toppahousut ja jalassa kuomat villasukkien kera :(((

Vierailija
11/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä eteen vaivaa, vaikkakin tulevat vain leikkipuistoon. Kyllä minäkin olen aina farkuissa puistoissa. Mitäs sillä on väliä, jos likaantuvat. Farkuthan eivät mene pilalle, vaikka pesee usein. Päin vastoin. Samoin hiekan hankaaminenhan tuo farkkuihin vaan kivaa kulumaa. Ällöttää lihavat mammat, jotka tukka likaisena, meikittä jumalattoman rumassa tuulipuvussa naama norsunvitulla katsovat kateellisena hoikkia ja tyylikkäitä äitejä.

Vierailija
12/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten helkkarissa nämä muotimammat tarkenee niissä sikakireissä muotifarkuissaan ja siroissa diorin saapikkaissaan kun minä en meinaa tarjeta vaikka päällä on pitkät kalsarit, villahousut ja toppahousut ja jalassa kuomat villasukkien kera :(((

Juuri kaltaistesi äitien takia kierrän leikkipuistot kaukaa. Pitkät kalsarit. Ei juma, sääliksi käy miestäsi, jos sinulla vielä sellainen sattuu olemaan. Lämpimästikin muuten voi pukeutu tyylikkäästi. Esimerkki omasta takaa: -20 astetta pakkasta. Päällä musta puolireiteen ulottuva Jackpot-untuvatakki, MissSixty-farkut, punaiset huopatossut ja yhteensointuva kaulaliina, hanskat ja pipo (kivoja edullisesti esim. H&M:ssä). Alla villapaita yms....paksut sukkahousut.

Vierailija
13/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juuri kaltaistesi äitien takia kierrän leikkipuistot kaukaa. Pitkät kalsarit. Ei juma, sääliksi käy miestäsi, jos sinulla vielä sellainen sattuu olemaan.

Mitä merkitystä sillä sinulle on että käyttääkö äiti, jonka kanssa juttelet, pitkiä kalsareita tai rumia vaatteita? Eikö tärkeintä ole se, että teillä on mukavia yhteisiä jutunaiheita?

Kuulostat harvinaisen pinnalliselta ihmiseltä tuon kommenttisi perusteella.

t: 14

Vierailija
14/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kanssa, joka käyttää pitkiä kalsareita ja toppavaatteita. Ei sellainen voi lukea sanomalehteä tai harrastaa kulttuuria.

Vierailija
15/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää illanjatkoa.

t: 14

Vierailija
16/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut rankka päivä?

Vierailija
17/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...leikkipuistoon tuleva äiti on pukeutunut miss sixty-farkkuihin ja siroihin saapikkaisiin mutta tukka on likainen eikä meikkiä ole?

...leikkipuistoon tuleva äiti on pukeutunut pitkiin kalsareihin, tuulipukuun ja toppasaappaisiin mutta hiukset on nätisti laitetut ja naamassa on meikkiä?

aina on vaan muodikas äiti hyvinlaitettuine hiuksineen tai rasvatukkainen meikitlön tuulipukumamma, välimuotoja ei ikinä.

Vierailija
18/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siisti ulkonäkö korreloivat. Pullukat sitä paisi suosivat kuminauhavyötäröllisiä vaatteita, koska eivät farkut ole mahtuneet päälle aikapäiviin. On muuten sikatyhmän näköinen sellainen, jolla meikkiä naamassa ja joku tuulipuku päällä. Usein tällaisen tyypin meikkikin on mauton. Kerran näin naisen, jolla oli sellaiset harmaat lököverkkarit ja korkkarit!

Sellainen, jolla on tyylikkäät vaatteet jja likainen tukka näyttää tyylitietoiselta ihmiseltä, jolla vaan joidenkin olosuhteiden takia on jäänyt tukka pesemättä (tyyliin vesikatko kotona). Itselläni ei yksinkertaisesti ole edes kaapissa mitään järkkyreleitä. Joten vaikka tukka ´jäisi pesemättä ja meikki laittamatta, vaatteet ovat silti samat kuin muutenkin.

Vierailija
19/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on kohtuullisen kivat ulkoiluvaatteet, eivät tosin mitkään muotikuteet vaan urheilulliset ja trendikkäät (ei tosiaan mitään toppapukuja tai tuulipukuja).

Ja pakkasilla käytän välihousuja tai mitä ne nyt ovatkaan nimeltään, muuten jäädyn.

Olen jo liian vanha muotivaatteisiin, eivät ne sovi lähes nelikymmpisille, sellaiset päällä ainakin minä näyttäisin kornilta, voihan ne tosin jollekin sopia. Useat pintamuotikuteet kyllä näyttävän naurettavilta nuorempienkin päällä, halvoilta pissis-rytkyiltä.

Vierailija
20/23 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkalaatikolla ollaan just tolleen, että voin tosiaan olla 100% lasten kanssa eikä tarvi murehtia vaatteista, tukasta, etc. Ei jumalauta tulis mieleenikään ryhtyä meikkaamaan kun mennään puistoon. Mistähän ko. kirjoittaja päättelee, että olen AINA samannäköinen? Katsos, minä osaan kyllä huolehtia siitä, miltä näytän eri tilanteissa; olemus on kyllä siistitty iltapäivällä kun päivän pihaleikit on leikitty. Jotkut meistä osaavat peseytyä myös päiväsaikaan. Siistiydyn ja tälläydyn (jos tälläydyn) ihan itseäni (ja tätä kautta myös miestäni varten) enkä todellakaan " älä tule paha kakku, tule hyvä kakku" -puuhien ajaksi.

Vierailija:

Hiukset on miten sattuu, ei yhtään meikkiä naamalla, kauheat retkut päällä.

Sitten ihmetellään kun mies ottaa ja jättää. Jos itsestään ei edes sen vertaa huolehdi/itseään arvosta, että on suurin piirtein huolitellun näköinen, ei kukaan mukaan sua jaksa arvostaa.

Enkä todella tarkoita, että pitäisi olla hirmu pakkelit päällä. Siistitty olemus ja edes vähän mietitty riittää. Sekin on usein liikaa pyydetty.