Niklas ja Piritta Hagman eroavat
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin vaan onnellinen, jos mulla ois mahdollista kouluttautua moneen eri ammattiin kotiäitiyden rinnalla. Mutta ei oo koska raha. Mulla nyt 2pientä lasta, 2vee ja 3kk, enkä halua ees aatella että pitäs joskus nää hoitoon laittaa . Mutta voi olla pakko, jos ei rahat riitä kotiäiteilyyn. Musta Piritta on päässyt elämää mulle unelma-elämää, siis mäkin elä muuten nyt unelmaani kohan ei tarvis rahaa miettiä.
Ja ihanko tosissanne luulette, että Piritta hoitany kaikki kotityöt?? Ei oo varmasti tarvinnut NHL pelaajan vaimona! Siellä ulkomailla ovat varmasti palatsissa asuneet ja siivoojat, lastemhoitajat ja muut kodinhoitajat on varmasti olleet ihan palkattua väkeä ;) Niin on saanut Piritta rauhassa opiskelija ne 7 vai montako olikaan ammattia. :)
Minä olen entinen NHL-vaimo, eikä ainakaan muutama vuosi sitten suomalaisilla ollut mitään kodinhoitajia, palatseja tai punaisia mattoja. Selänteet on oma lukunsa, kun niillä on mainetta ja mammonaa. Meidän asunnot oli aivan perustasoisia 50-100 neliön kerrostalokämppiä, Suomessa sitten 500t euron talo.
Sun miehes oli ehkä näitä rivipelaajia, jotka on lähinnä rosterissa popparikuorossa.
Meillä oli lastenhoitaja ja kävi kotona siivooja lääkäri-di -perheessä ja sä väität ettei urallaan yli 16 miljoonaa tienanneella Hagmanilla ole kodinhoitajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin vaan onnellinen, jos mulla ois mahdollista kouluttautua moneen eri ammattiin kotiäitiyden rinnalla. Mutta ei oo koska raha. Mulla nyt 2pientä lasta, 2vee ja 3kk, enkä halua ees aatella että pitäs joskus nää hoitoon laittaa . Mutta voi olla pakko, jos ei rahat riitä kotiäiteilyyn. Musta Piritta on päässyt elämää mulle unelma-elämää, siis mäkin elä muuten nyt unelmaani kohan ei tarvis rahaa miettiä.
Ja ihanko tosissanne luulette, että Piritta hoitany kaikki kotityöt?? Ei oo varmasti tarvinnut NHL pelaajan vaimona! Siellä ulkomailla ovat varmasti palatsissa asuneet ja siivoojat, lastemhoitajat ja muut kodinhoitajat on varmasti olleet ihan palkattua väkeä ;) Niin on saanut Piritta rauhassa opiskelija ne 7 vai montako olikaan ammattia. :)
Minä olen entinen NHL-vaimo, eikä ainakaan muutama vuosi sitten suomalaisilla ollut mitään kodinhoitajia, palatseja tai punaisia mattoja. Selänteet on oma lukunsa, kun niillä on mainetta ja mammonaa. Meidän asunnot oli aivan perustasoisia 50-100 neliön kerrostalokämppiä, Suomessa sitten 500t euron talo.
Sun miehes oli ehkä näitä rivipelaajia, jotka on lähinnä rosterissa popparikuorossa.
Meillä oli lastenhoitaja ja kävi kotona siivooja lääkäri-di -perheessä ja sä väität ettei urallaan yli 16 miljoonaa tienanneella Hagmanilla ole kodinhoitajaa?
Jos miljoonia tienaava on luonteeltaan pihi, ei hän suostu mihinkään kodinhoitajaan. Sitä en osaa sanoa aloituksen pariskunnasta oliko heillä noin.
Onneksi kesä on jo pikkuhiljaa alkanut. Sen varmin merkkihän on se, että naimississa olevat jääkiekko- ja formulatähdet suuntaavat säännöllisesti Kaivohuonelle. Pitäähän sitä kavereiden kesken ottaa sivistyneesti joskus lasi tai korkeintaan kaksi skumppaa. Jatkot järjestetään Kaivopuiston rantaan ankkuroidulla eläköityneen miljonäärin huvijahdilla ja siellä on populaa kuin pienessä kylässä. Vähän monestakin ikäluokasta. Musiikki raikaa ja silmänilona riittää instapyllistelijää sun muuta tyrkkyä kannella tanhuamassa. Bailut jatkuvat lähes tauotta Kotkan meripäiville saakka, jonne myös samainen huvijahti sattumalta seilailee seurueen rempseän pari bisseä nauttiessa ja samalla Suomenlahden kesäisiä maisemia ihallessa.
Että silleen. Eiköhän pikku-Hakillekin joku fitnessbeibe liikene :)
Kyllä he eroavat. Miksei noin voisi kommentoida jos ovat hyvissä väleissä..
Kuka hakee avioeroa jos on aikalisä? Kysynpähän vaan...
Onkohan Nikke löytänyt jo itselleen asunnon. Luulisin, että Piritta jää yhteiseen kotiin asumaan.
Nyt tämä pari on kai lopullisesti eronnut, mutta edelleen asuu samassa asunnossa. Häh?
Miksi ihmeessä ovat asuneet vuoden yhdessä, jos avioliitto kuitenkin tuli tiensä päähän? En ymmärrä... Eikä aikeita ole ilmeisesti muuttaa poiskaan.
Piritalla kai joku uusi mies Porissa? Muutti sinne nuorimman lapsen kanssa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006431111.html
Mielenkiintoinen asumisjärjestely näillä.
Vierailija kirjoitti:
Piritalla kai joku uusi mies Porissa? Muutti sinne nuorimman lapsen kanssa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Salasuhde-Piritta-Hagmaniin-rikkoi-radioj…
https://www.seiska.fi/Uutiset/Porin-komeimpia-taloja-Salasuhdeskandaali…
Osti ilmeisesti exmiehen rahoilla kalliin talon.
Jaa.. no, mitäpä siitä sitten. Kaikki eroaa lopulta jos on vaan riittävän pitkään yhdessä. Tai sitten ehtii kuolla ensin. Joo, olen kyyninen, mutta harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, näinhän se menee...
Onneksi erosivat. Niklas ansaitsee paremman naisen kuin tuollaisen nirppanokan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Porin-komeimpia-taloja-Salasuhdeskandaali…
Osti ilmeisesti exmiehen rahoilla kalliin talon.
Eihän tuo mikään ökylukaali ole!
Ihan tavis talo, kun olen katsonut myynti=ilmoituksessa!
Pääsevätkö koskaan eroamaan kunnolla, jos tämä keskusteluketju nousee aina ylös. Uutta elämää lienee kaikilla.
Toi linkki ei ainakaan ole "todiste".
Voi itku.
Raha löysi uuden osoitteen.