Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niklas ja Piritta Hagman eroavat

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tuon jutun sanamuodoista ensimmäisenä mieleen, että suhde on alusta asti rakentunut sille pohjalle, että Niklas toteuttaa itseään Piritan huolehtiessa kodista ja lapsista. Nyt, kun olisi Piritan vuoro, niin Niklas ei sopeudukaan elämään kotona taustalla, kun vaimo alkaa elää kuten haluaa. Mutta kaikkihan tämä on vain spekulointia.

Vierailija
142/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu näiden suomalaisten julkkismiesten ja malli/missi -naisten liitot kestävän, sillä lähiaikoina näitä on ollut kuin sieniä sateella: Veikka Gustafsson, Lenni-Kalle Taipale, Niklas Hagman...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevahööd.

Vierailija
144/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirita olisi voinut mennä töihin ja Niklas lapsenvahdiksi. Näin ei toisen naama jatkuvasti ärsyttäisi. Eräs rouva sanoi, että menivät eron parhaalle, kun molemmat jäivät eläkkeelle. Ärhentelivät kotona toisilleen koko ajan. Tilanne parani, kun molemmat keksivät kodin ulkopuolista toimintaa.

Vierailija
145/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko menee kun Nikke jo hehkuttaa 'uusi, nuori fitness-rakas ja vauva tulossa'

Vierailija
146/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kyllä, että tässä meni vain 6kk siitä kun Niklaksen kiekkoura ja samalla palkanmaksu loppuivat. Itse kyllä veikkaan, että tämä ex-rouva löytänee viimeistään jouluun mennessä uuden rakkauden/elättäjän. Ja mielummin vielä julkisuudesta tunnetun niin voi sitten rouvakin jatkaa tuttua elintasoa. 

Vierailija
147/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija jauhaa "uran" menetyksestä Niklaksen kiekkouran vuoksi.

Mikä ura? Onko niitä skidejä ollut pakko tehdä, jos ura tärkeä.

Onko rouvalla edes mitään koulutusta...jeesus näitä jääkiekkorouvia...

Vierailija
148/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei enää tule samaan malliin ja mies pyörii nurkissa. Hermohan siinä menee.

Vierailija
149/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin vaan onnellinen, jos mulla ois mahdollista kouluttautua moneen eri ammattiin kotiäitiyden rinnalla. Mutta ei oo koska raha. Mulla nyt 2pientä lasta, 2vee ja 3kk, enkä halua ees aatella että pitäs joskus nää hoitoon laittaa . Mutta voi olla pakko, jos ei rahat riitä kotiäiteilyyn. Musta Piritta on päässyt elämää mulle unelma-elämää, siis mäkin elä muuten nyt unelmaani kohan ei tarvis rahaa miettiä.

Ja ihanko tosissanne luulette, että Piritta hoitany kaikki kotityöt?? Ei oo varmasti tarvinnut NHL pelaajan vaimona! Siellä ulkomailla ovat varmasti palatsissa asuneet ja siivoojat, lastemhoitajat ja muut kodinhoitajat on varmasti olleet ihan palkattua väkeä ;) Niin on saanut Piritta rauhassa opiskelija ne 7 vai montako olikaan ammattia. :)

Minä olen entinen NHL-vaimo, eikä ainakaan muutama vuosi sitten suomalaisilla ollut mitään kodinhoitajia, palatseja tai punaisia mattoja. Selänteet on oma lukunsa, kun niillä on mainetta ja mammonaa. Meidän asunnot oli aivan perustasoisia 50-100 neliön kerrostalokämppiä, Suomessa sitten 500t euron talo.

Vierailija
150/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eobijv kirjoitti:

Muija jauhaa "uran" menetyksestä Niklaksen kiekkouran vuoksi.

Mikä ura? Onko niitä skidejä ollut pakko tehdä, jos ura tärkeä.

Onko rouvalla edes mitään koulutusta...jeesus näitä jääkiekkorouvia...

On. Hän on esim. fysioterapeutti, doula ja jotain muutakin vauvahörhöilykoulutusta hänellä on.

Tulee varmaan aika monelle yllätyksenä, että iso osa näistä ”jääkiekkorouvista” on hyvinkin koulutettuja. Äkkiseltään sanoisin, että moni on joko lääkäri tai opettaja. Itse ktm.

Vierailija
151/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ollut ihmeissäni, jos tätä eroa ei olisi tullut.

Niklaksen alkoholisti-isä kuoli joku aika takaperin ( https://m.iltalehti.fi/jaakiekko/201710242200483842_jk.shtml ). Lisäksi hänen oma kiekkouransa päättyi parin vuoden siellä sun täällä räpistelyn jälkeen, mikä on aina kriisi näille miehille, jotka ovat kasvaneet jääkiekon parissa. Kun yhtäkkiä ei olekaan joukkuetta sanelemassa arjen kuvioita, vaatii paljon miestä ottaa vastuu itsestään ja elämästään. Jos isän malli on otettu alkoholistista, niin veikkaanpa, että Niklaksella itsellään on elämän pelimerkit aika pahasti sekaisin. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Vierailija
152/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noilla nhl tyypeillä kaikilla ole sivusuhteita. Vai luuletteko että ovat selibaatissa aina ottelumatkoilla ?

No jos yhtään tiedät, millaisia nämä pelimatkat ovat niin tiedät, ettei siellä ole sivusuhteille aikaa. Kamppailu paikasta parrasvaloissa on niin kova, ettei kukaan uskalla mokailla esim. viinan tai naisten suhteen pelimatkoilla, koska sitten joku fiksumpi korvaa sinut ja saat itse istua katsomossa poppareita.

Loma-ajat ovat asia erikseen ja silloin pelaajat vaihtavat vapaalle vähän turhan suurella vaihteella ottaen huomioon heidän perheensä...

Vierailija
153/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo Niklas Hagman ansainnut yli 16 miljoonaa dollaria kiekon perässä luistelemalla. Että ei ollenkaan huonosti. Ei tietenkään mitään Selänteeseen verrattuna, joka on tienannut lähes 70 miljoonaa dollaria.

Vierailija
154/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritta on hörhöillyt jo kauan, synnytti jo ekan lapsensa kotona luomusti, ettekö muista. Tuskin siis se syy eroon. Enemmänkin se, että yleensä kaikki hokimiehet eroaa uran jälkeen, tosin Piritta on semmoiseksi jätetyksi hokivaimoksi vähän liian nuori ja kaunis vielä.

Selänne on naissotkujensakin ohella ollut aina hyvin perhekeskeinen, joten ei varmastu eroa, kun Sirpan fiksusti vanhoilla päivillään tekemä ankkurilapsi pitää tuonkin parin vielä jokusen vuoden liitossa.

Vierailija
155/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jotain Ulla Taalasmaita?

Kuka se on?

Vierailija
156/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa

Vierailija
157/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin hajuton ja mauton pari joten annetaan niiden olla. heistä ei saa kohuotsikoita.

Vierailija
158/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Piritta on jotenkin höpsön oloinen.

Toitottanut eri lehdissä säännöllisin väliajaoin perheasioitaan....

Uskoisin, että mies halunnut eron, mutta enpä tiedä.

Sille on varmaan soiteltu ja kysytty elämästä....

Vierailija
159/180 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyväkuntoisen ja hyvin pidetyn näköinen tuo Piritta on :)

Hyvin pidetty!? :,D

Niin siis hän on itse pitänyt huolta itsestään. Respect

Vierailija
160/180 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, etteivät välttämättä eroa - Pirittan 25.4. lisäämään Instagram kuvaan (kun N lähtenyt Selviytyjiin) kommentoitu: "nhagman😂❤️" ja vastattu "pirittahagman@nhagman Mitä sä siellä naurat...?! 😆 Muista nyt vaan pistää aurinkorasvaa riittävästi nassuun ettei käy hassusti! 😘"

Tuskin eroava pari ihan noin kommentoi, ehkä niillä on aikalisä ja miettivät Selviytyjien aikanakin suhdettaan. Ikävää tietty jos näin on, että kaikkialla lukee, että erotaan ja lapsetkin sen lehdistä lukevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä