Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Surullisenkuuluisa Huvila ja huussi -jakso nyt nelosella

Vierailija
14.05.2018 |

Kuka muistaa? 😅 tekee pahaa katsoa

Kommentit (234)

Vierailija
141/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TyypillistÀ tuo aneemisuus ja karuus.

"Hei, mÀ otin sun perunat pois!"

Miksi??

Vierailija
142/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivomuksia:

TykkÀÀn kasveista ja kukista.

TÀÀ on aika tĂ€ynnĂ€. Ei pÀÀse oleskelemaan pihalle. Haluaisin ettĂ€ tĂ€tĂ€ vĂ€hĂ€n avarrettaisi. Haluaisin jotain modernimpaa.

MÀÀrÀyksissÀ 2/3 pitÀÀ olla kasvillisuutta. 2/3 pihasta perennaa on aika paljon, saa olla nurmikkoa. Ois kiva ettÀ nurmikko on avoin millÀ voi olla, ettei se oo tuolla puiden takana(?). Helppo leikata.

Haluan sÀÀstÀÀ pioneja. Mahdollisimman paljon uusiokÀyttöÀ. Terassi ok kokoinen. PöytÀryhmÀ liian pieni, haluaisin isomman. GrilliÀ voi uudistaa.

Haluaisin ettÀ komposti uusittaisiin. Mulla on jo vihannespuoli ja marjapensaita.

TykkÀÀn vÀreistÀ. Haluaisin rentoutta. SisÀltÀ on jo sisustettu oman nÀköiseksi.

Tilaa, selkeyttÀ. Mahdollisimman paljon perennoja sÀÀstettÀisi. Pieni hyötymaa. RehevÀÀ, ei turhan siistiÀ, ei turhan selkeÀÀ. EI lasten leikkipihaa, eikÀ kauheasti pipertÀmistÀ.

Veljen vaimo: ei haluaisi kasvimaata, jota pitÀisi usein kuokkia. Ei työlÀstÀ.

Toinen tuttava: hoitaa kasveja tunteella.

ArkipÀivisin 4 kpl parivuotiaita lapsia, muuten vÀen mÀÀrÀ vaihtelee.

Suunnitelma: perennat talteen, marjapensaat pois oleskelualueen vierestÀ ja perennat tilalle.

Sanoi vielĂ€ selkeĂ€mmin, ettĂ€ haluaa JÄTTÄÄ pionit.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Multa meni vĂ€hĂ€n ohi, ettĂ€ minkĂ€ takia ne ei sitĂ€ isompaa pöytĂ€ryhmÀÀ saaneet edes hankittua? Tuollainen toive nyt luulisi olevan helpoista helpoin toteuttaa? PienemmĂ€n pöydĂ€n hankkivat sen sijaan ja kiikkerĂ€n nĂ€köisiĂ€ tuoleja... 

Vierailija
144/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan höpöÀ koko keskustelu. Viimeisessa kommenteissa, kun jÀnnitys on lauennut, omistaja sanoo, ettÀ on erittÀin tyytyvÀinen, ettÀ lÀhti mukaan, vaikka jÀnnitti kauheasti.

SilmistÀ nÀkee tyytyvÀisyyden.

Luonne on vaan tuollainen jÀnnittÀjÀ, itse nÀytÀn joka kuvassa samanlaiselta kauhistuneelta peuralta

Vierailija
145/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpöÀ koko keskustelu. Viimeisessa kommenteissa, kun jÀnnitys on lauennut, omistaja sanoo, ettÀ on erittÀin tyytyvÀinen, ettÀ lÀhti mukaan, vaikka jÀnnitti kauheasti.

Luonne on vaan tuollainen jÀnnittÀjÀ, itse nÀytÀn joka kuvassa samanlaiselta kauhistuneelta peuralta

Evako se siellÀ?

Vierailija
146/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katsoin ohjelman loppuosan ja mitÀ nÀin: aran ja hiljaisen tyypin, joka oli tyytyvÀinen pihaansa ja joka sanoi, ettÀ onneksi hÀn jÀnnitykseltÀÀn uskalsi ottaa osaa ohjelmaan.

Av draamaa siis koko ketju.

Olen samaa mieltÀ kuin osa kommentoijista, ettÀ perinteistÀ siirtolapuutarhatyyliÀ tuossa uudessa pihassa ei ole.

Vierailija
147/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ohjelman loppuosan ja mitÀ nÀin: aran ja hiljaisen tyypin, joka oli tyytyvÀinen pihaansa ja joka sanoi, ettÀ onneksi hÀn jÀnnitykseltÀÀn uskalsi ottaa osaa ohjelmaan.

Av draamaa siis koko ketju.

Olen samaa mieltÀ kuin osa kommentoijista, ettÀ perinteistÀ siirtolapuutarhatyyliÀ tuossa uudessa pihassa ei ole.

Ohjelman alussa sanoi ettĂ€ se paikka on hĂ€nelle rakas kesĂ€koti, jossa viettÀÀ toukokuusta syksyyn asti. Vuoden pÀÀstĂ€ ohjelmasta myi koko paikan pois, oli niiiin tyytyvĂ€inen muutokseen. :D 

Jotkut ei osaa yhtÀÀn tulkita ihmisen ilmeitÀ ja ÀÀnenpainoja. Ajatellaan vaan ettÀ jos joku sanoo ettÀ "olen tyytyvÀinen" niin silloin se on tyytyvÀinen. Tyypillinen kiltti ja kohtelias nuori nainen, joka ei kehdannut alkaa siinÀ televisioruudussa purkamaan harmiaan, eikÀ varmaan tekijöille muutenkaan.

Vierailija
148/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistajan ÀÀni ja elekieli oli ohjelman alussa aivan erilainen kuin lopussa.

Vierailija
149/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistajan ÀÀni ja elekieli oli ohjelman alussa aivan erilainen kuin lopussa.

Nimenomaan.

Jos olis oikeasti tykÀnnyt, olis sanonut muutakin kuin "joo".

Vierailija
150/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko muita huvila ja huussi -sarjan jaksoja, joissa on epÀonnistunut lopputulossa? Tuo oli eka kyseisen sarjan jakso, jonka olen katsonut ja tekisi mieli katsoa lisÀÀkin.

Vierailija
151/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ rupean seuraamaan tuota sarjaa.

Itse en olisi tykÀnnyt mistÀkÀÀn lopputuloksesta.

Vierailija
152/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko noista katastrofaalisista rempoista maksamaan vielÀ itse?

Tietty joutuu. Mun tuttava oli pÀÀssyt tuohon ohjelmaan ja kun sopimusta tultiin tekemÀÀn ja koekuvaamaan, niin olisi ollut tosi kiire aikataulu, kaikki tarvikkeet ja tekijÀt heidÀn sponsoreitaan. Ja hintalappu niin kallis, ettÀ vetÀytyivÀt.

Vierailija
153/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen aina luullut, ettĂ€ saavat ilmaisen remontin kun tuohon ohjelmaan menevĂ€t. MitĂ€ jĂ€rkeĂ€ tuohon ohjelmaan on mennĂ€, kun joutuu maksamaan kovan hinnan siitĂ€ ettĂ€ sun piha mahdollisesti tuhotaan? Tai vaikkei nyt tuhottaisi niin tulos saattaa silti olla vĂ€hemmĂ€n mieluinen. Eikö sillĂ€ samalla rahalla kannattaisi hankkia ihan oman mielen mukainen kunnostus?? En tajua. 

Vierailija
154/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No jos vaikka on myynti mielessÀ niin onhan se mukava laittaa ilmoitukseen ettÀ ollut siinÀ ja siinÀ H&H jaksossa. EhkÀ tÀmÀnkin jakson osallistujalla ollut sama mielessÀ.

Vierailija
155/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se herttaisuus ja luonnollisuus sekÀ rehevyys oli tÀysin kadotettu tÀssÀ uudistuksessa.

Vierailija
156/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Sori vaan, potut lÀhti, mut mÀ toin sulle yhden mansikan."

"MÀ en syö mansikkaa..."

"Kun sÀ oot yksin tÀÀllÀ niin riittÀÀks toi, sitten voit tÀhÀn tuoda lisÀÀ..."

MitĂ€ ihmettĂ€? ÄrsyttĂ€vĂ€ tuo tĂ€ti.

Vierailija
157/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MÀ en syö mansikkaa..."

KiteyttÀÀ toiki keskustelu hyvin sen, kuinka hyvin muija kuunteli myös remppatoiveita...

Vierailija
158/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"MÀ en syö mansikkaa..."

KiteyttÀÀ toiki keskustelu hyvin sen, kuinka hyvin muija kuunteli myös remppatoiveita...

Eva ei kuuntele, Eva toteuttaa omaa visiotaan ja tekee pihoista toistensa klooneja.

Vierailija
159/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis kuka maksaa tuhotöistÀ...

Vierailija
160/234 |
15.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NĂ€issĂ€ ohjelmissa halutaan saada aikaan aina huomattavan iso muutos, joka nĂ€kyy selvĂ€sti katsojillekin. Usein pihat suunnitellaan kokonaan uusiksi, ehkĂ€ jotkut isoimmat puut jĂ€tetÀÀn, koska puiden kasvuaika on hidas. Jos perennapenkki ei sovi entiseen paikkaan, se pitÀÀ siirtÀÀ. Pionien siirto ei onnistu enÀÀ isona. Jos pionit halutaan uuteen paikkaan, on vanhasta pionista palottava pieni palanen ja istutettava se. Samoin on muiden  perennojen laita. NĂ€mĂ€ palsista otetut taimet nuupahtavat ensin, joten nĂ€yttĂ€isivĂ€t siinĂ€ uudessa puutarhassa ihan hirveille. Nopeampaa nĂ€in ollen noille ammattilaisille on kaivaa isoilla kaivureilla entiset pois ja ostaa uudet, hyvinvoivat taimet tilalle. Perennat ovat jo kolmantena vuonna isoja. Terveisin puutarhakoulun kĂ€ynyt harrastaja

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn neljÀ viisi