Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! Mun kuukautisvuoto on kuin hyytelöä lapsen teon yrittämisen aloittamisen jälkeen?

Vierailija
14.05.2018 |

Ennen vuotanut normaalia verta. Lapsen teko aloitettu ja nyt aina alkavien kuukautisten 1-2 päivänä mun vuoto on kuin hyytelöä! Paksua jellyä ym, mistä tämä johtuu? Kun kosken siihen, siinä on ikään kuin rihmastoa eli 2cm pitkä varsi, jonka molemmilla puolilla nuppineulan pään kokoisia isoja (!) pallukoita!

Mitä ihmettä tämä on? Onko lääketieteen ihmisiä paikalla? Onko tämä merkki että raskaus yrittänyt alkaa ja mennyt kesken?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mikään asiantuntija ole mutta siltä kulostaa

Vierailija
2/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua pelottaa😥

Mitä tää on?

Onko nuo pallukat/ rihmastot jotain soluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tattirihmastoa, sinulle kasvaa penis. ;-)

Vierailija
4/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kysymään asiantuntijalta. AV mammat väittävät aina tietävänsä kaiken varsinkin menkoista, mutta eiväthän he todellisuudessa tiedä edes niistä.

Vierailija
5/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voisi olla tähän asiantuntija? Pelottaa 😪

Vierailija
6/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tollaista vuotoa yleensä jos oon syönyt esim. Särkylääkkeitä. Onko ruokavaliossa jokin asia muuttunut tai syötkö uusia vitamiineja?

Vierailija
7/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, kyllä raskaustoiveen takia syömme tosi kattavasti uusia asiantuntijan suosittelemia raskausvitamiineja sekä noita öljyjä. ap

Vierailija
8/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä nyt 3 kk ajan ruokavalio ollut superterveellinen. Särkylääkettä kuten ennenkin, vain kuukautisten 1. päivänä.

Vierailija
9/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kohdun limakalvon palasilta. Ihan normaalia.

Vierailija
10/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutokset ovat normaaleja kerta olet ruokailuakin muuttanut. Mutta mene lääkäriin.

Vierailija
11/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalilta. Itsellä myös parina päivänä tulee myös klönttejä, on kuulemma ihan tavallista.

Vierailija
12/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, etkä muista, miltä kuukautiset näyttävät? Kyllä siinä limaa on. Raskauden alku tuossa vaiheessa ei mitenkään voisi näkyä.

Vierailija
13/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille!

Tämä vuoto muuttunut tämmöiseksi jellyksi vasta lapsen yrittämisen jälkeen.

Tällä kertaa oli kaksi klönttiä, joissa varsi, ja varresta lähti 6 ”narua” jonka päässä pallo 😮😳

Vierailija
14/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaat kuukautiset -> vuoto hyytyy.  Normaalisti elimistö tuottaa kukautisvereen hyytymistä estävää ainetta, jotta veri pääsee esteettä pois. Jos vuoto on kuitenkin poikkeuksellisen runsasta, tuota ainetta ei riitä, ja hyytymistä pääsee tapahtumaa. Runsaaseen vuotoon voi olla syynä tosiaan joko varhaisvaiheen keskenmeno tai mahdollisesti esim. hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen.

En ole asiantuntija muuten, kuin saman kokeneena.

Vierailija
15/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehkäisyä käytit ennen? Oletan, että se loppui yrittämisen alkuun?

Paksu limakalvo kohdussa tietää raskauden kannalta hyvää ja siitä merkkinä on kuukautishyytymät.

Vierailija
16/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista jälkivuotoa synnytyksen jälkeen ja se johtui repaleisesta istukasta, jota ei saatu kunnolla kerralla ulos.

Vierailija
17/17 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollaista jälkivuotoa synnytyksen jälkeen ja se johtui repaleisesta istukasta, jota ei saatu kunnolla kerralla ulos.

Voi apua, tämä ei nyt liity Apn tapaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan