Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sijaisella oikeus palkalliseen äitiyslomaan?
24.04.2006 |
Oon kunnan hommissa ja ainakin vakituisille työntekijöille maksetaan palkkaa kolmen ekan äitiysvapaakuukauden ajalta. Onkohan mulla oikeus kun oon sijainen , työsopimus vuoden loppuun, äippäloma alkaa elokuussa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jos olet ollut ennen äitiysloman alkua vähintään 2kk töissä, niin saat sen 3kk palkallisen äitiysvapaan.
Ainakin näin periaatteessa on ellet satu olemaan esim. sivutoiminen tuntiopettaja tms. vaan ihan " tavallinen" kokoaikainen sijainen.