Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä elämässä miestä joka saa teidät aina sekaisin...

Vierailija
13.05.2018 |

Siis sellainen mies jonka olisitte halunneet mutta ette koskaan kokonaan omaksi saaneet.

Minä yli 25 vuotta jo samasta miehestä hullaantunut ja monta kertaa sydämen hänen takiaan särkenyt... Nuorina meillä oli kiihkeä seksisuhde, ja se vetovoima meidän välillä edelleen on. Muuten me ei kyllä varmaankaan yhteen sovittaisi mutta seksi on aina toiminut ja toimii edelleen.

Nytkin vaikka olen ollut jo 20 vuotta naimisissa toisen miehen kanssa niin Suuri rakkaus saa minut pauloihinsa ja taas sydän särkyy...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, seksi ei ollut se juttu vaan mies komea ja menestynyt. Nytkin asuu ulkomailla perheensä kanssa ja kateellisena olen. Tuskin sovittaisiin yhteen ja tuskin enää huolis mua ongelmineni ja kun olen vanhentunut. Mutta oli seksisuhde ja on off, tai ei koskaan seurusteľtu, satunnaisia näkemisiä vain.

Vierailija
2/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yhtälö on mahdoton - suhde ei tule ikinä toteutumaan, enkä edes halua sitä, mutta siinä miehessä on vaan niiiiiin sitä jotain, mikä tekee minut hulluksi. Pahinta on, että vietän hänen kanssaan aika paljon aikaa, monesti ihan kaksin. Ei, en koske, en vihjaile, en ehdottele. Nautin ja riudun - aivan mahdoton mies!! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ihan tuollaista, mutta yksi mies on sellainen että aina kun hänet nään niin olen kyllä todella pyörryksissä sen jälkeen. Välillämme on vaan kova kipinä. Siltä minusta ainakin tuntuu. Jotenkin sellainen erikoinen vetovoima. Välillä mietin mitä meistä olisi tullut, jos elämäntilanne olisi eri.

Vierailija
4/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja mä  sain sen omakseni. Tuolla se odottaa makkarisssa mua joten siirtynen sinne välittömästi  tämän viesti lähetettyäni. Öitä!

Vierailija
5/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole enää minun elämässäni, mutta kyllä, tunsin sellaisen miehen. Meillä oli suhde, mutta mies valitsi lipulta ( tietysti) vaimonsa. En usko, että hän tulee viettämään loppuelämäänsä vaimonsa kanssa, mutta en myöskän usko, että hän lopulta valitsisi minuakaan. Siinä vaiheessa kun hän on valmis eroamaan, minä olen jo liian vanha ja kulahtanut. En kuitenkaan ikinä unohda häntä, eikä mene päivääkään ettei hän olisi ajatuksissani.

Vierailija
6/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Paitsi että sain hänet.

Vierailija
7/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, hän oli niin täydellinen minulle. Ja kemia välillämme aivan järjetön. Siksi siitä ei varmaan olisi koskaan tullut mitään. Olisin stressannut itseni kuoliaaksi yrittämällä olla täydellinen tyttöystävä. Nykyään mietin miten pärjäilee ja stalkkaan häntä aina välillä somessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä