Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaikean liiton jälkeen haluat uuden ukon??

Vierailija
13.05.2018 |

En tajua. Jos eroan, olen mieluummin sinkku kuin alan taas elämään jollekin toiselle ja olemaan tilivelvollinen menoistani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastari.

Vierailija
2/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laastari.

Moni ettii baarista uutta pian eron jälkeen... Sit menee pari vuotta ja parutaan kun samat ongelmat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi suhde kaatuu, niin ei se vielä sitä takoita, että kaikki muut ukot saati akat olisivat samanlaisia kusipäitä. Mutta toki vaiekan eron jälkeen saattaisi olla hyvä vetää henkeä ja antaa pölyn laskeutua. Ei parisuhde minulle ole mikään erityinen tavoite, mutta ei ole myöskään sen välttely.

Vierailija
4/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi suhde kaatuu, niin ei se vielä sitä takoita, että kaikki muut ukot saati akat olisivat samanlaisia kusipäitä. Mutta toki vaiekan eron jälkeen saattaisi olla hyvä vetää henkeä ja antaa pölyn laskeutua. Ei parisuhde minulle ole mikään erityinen tavoite, mutta ei ole myöskään sen välttely.

Ei tarkoita. Totuus vaan on, että vaihtamalla harvoin paranee eli samoja ongelmua tulee uudessakin suhteessa

Vierailija
5/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hämmästelen sitä, että kuinka nopeasti ihmiset eron jälkeen utsivat, aijonko etsiä uuden kumppanin tai joko on jo joku kiikarissa. Olen asunut kohta vasta kuukauden uudessa kodissani, ja jo parin viikon jälkeen minulta alettiin kyselemään edellä mainittuja juttuja. Ja juu ei, ei todellakaan ole mielessä uusi parisuhde. Entisestä kun vihdoinkin pääsin irti nii siihen soppaan en uudelleen ihan heti lähde.

Vierailija
6/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita. Totuus vaan on, että vaihtamalla harvoin paranee eli samoja ongelmua tulee uudessakin suhteessa

Niin. Ja me jotka itse emme itse ole eronneet olemme kaikkein viisaimpia neuvomaan ja keromaan miten ja milloin pitää erota, tai sitten olla eroamatta. Miten se onkaan näin ulkopuolelta ja vastuuta itse asiasta tai tilanteesta ja syistä lainkaan ottamattomana, niin erinoamsien helppoa.

Vierailija
7/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hämmästelen sitä, että kuinka nopeasti ihmiset eron jälkeen utsivat, aijonko etsiä uuden kumppanin tai joko on jo joku kiikarissa. Olen asunut kohta vasta kuukauden uudessa kodissani, ja jo parin viikon jälkeen minulta alettiin kyselemään edellä mainittuja juttuja. Ja juu ei, ei todellakaan ole mielessä uusi parisuhde. Entisestä kun vihdoinkin pääsin irti nii siihen soppaan en uudelleen ihan heti lähde.

Huokaus. - Jos kärjsitäsi niin sanoisin, että joskus minusta tuntuu, kuin osa kokisi että on vain kahdenlaisia tyyppejä meitä, jotka viihdymme sinkkuna erinomaisen hyvin. Tai ainakin niin, että emme koe erityistä tarvetta panostaa siihen, että jostain löytäsimme mahd. pian kumppanin itsellemme. Toinen ryhmä on sitten se porukka, joka tuntuu löytävän ja kohtaavan verraten vaivattomasti ja kivuttomasti tai sitten tietoisesti etsien mutta nopeasti uuden kumppanin kun kokevat elonsa puolinaiseksi ilman kumppania. - Jos sinä olet ollut pitkään parisuhteessa, niin ehkä läheisesi kaikki tietävänä uskovat olevansa hyvinkin fiksuja ja filmaattisia, kun kyselsevät ja utelevat uudesta kumppanista. - Ymmärtämättä näin tehdessään, kuinka vähintäänkin hieman tahdittomia saattavat näin tehdessään olla. Joskus minusta iki-sinkusta tuntuu sille, että osalle sinkkuuteni on isompi ongelma kuin minulle itselleni.

Vierailija
8/8 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat etsivät exänsä kaltaisen uuden ukon tai akan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme