Abortin tekijät, mitä ajattelette äitienpäivänä?
Meidän perhe-palstalla oli tällainen avaus. Mitä ajatuksia?
Kommentit (30)
Kukaan ei myönnä tehneensä aborttia.
Jaa, abortti tuli mulle mieleen tänä päivänä vasta tän aloituksen myötä. Ihan juhlin omaa äitiä, ja vähän anoppianikin ja mummuja.
Olen kiitollinen Jumalalle lapsestani ja kiitollinen, että olen saanut abortin synnin anteeksi. Odotan lapseni näkemistä Taivaassa.
Tällaisia ajatuksia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Jaa, abortti tuli mulle mieleen tänä päivänä vasta tän aloituksen myötä. Ihan juhlin omaa äitiä, ja vähän anoppianikin ja mummuja.
Sama mulla
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei myönnä tehneensä aborttia.
Oletko tosissasi?
Vaikka abortti tuntuisi pahalta, niin kai sen anonyymilla palstalla voi kertoa?
Itse en ole joutunut tilanteeseen, jossa abortti olisi tullut kyseeseen. Monet ystävät kyllä.
Katson kolmea lastani ja ajattelen, että onneksi olen vielä täysissä järjissäni, juuri ja juuri. Jos tähän olisi se neljäs lapsi tullut, en tiedä missä olisin, lapsista puhumattakaan.
Vaikka asia sillä hetkellä oli surullinen ja kamala enkä olisi sitä halunnut, nyt 20 vuotta myöhemmin ajattelen, että onneksi narsisti-exä pakotti aborttiin, sillä en haluaisi olla lopun ikääni sidottu häneen lapsen kautta.
En kuitenkaan aktiivisesti mieti asiaa äitienpäivänä tai muulloinkaan, koska minulla on puoliso ja lapsia ja äitienpäivä liittyy heihin.
Lopeta!! Lopettakaa!! Tästä asiasta ei tartte puhua enää!
Tässä mietin kauppalistaa ensi viikolle
Olen edelleen helpottunut..en kadu, se oli lapsen parhaaksi tehty
Faith kirjoitti:
Olen kiitollinen Jumalalle lapsestani ja kiitollinen, että olen saanut abortin synnin anteeksi. Odotan lapseni näkemistä Taivaassa.
Tällaisia ajatuksia.
Lapsesi ei ole taivaassa kuin korkeintaan savuna sillä sairaalajätteenä hänet on poltettu roskana
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään "paras" ei ole kuolla ennen kuin on syntynytkään.
Mutta voihan väärät tekonsa näinkin itselleen puhtaaksi selittää.
Olisko mun pitänyt ajatella jotain muuta kuin omaa äitiäni ja isoäitiäni?
En ole ajatellut asiaa vuosiin. En olisi voinut tarjota lapselle mitään. Inhoan ihmisiä jotka tekevät lapsia kurjiin oloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään "paras" ei ole kuolla ennen kuin on syntynytkään.
Mutta voihan väärät tekonsa näinkin itselleen puhtaaksi selittää.
Parempi jäädä syntymättä kuin elää paskaa elämää epätoivottuna.
Olen vanhempieni neljäs lapsi, ja olen koko elämäni vaan "tullut joukon jatkona". Opettelin itse pyöräilemään ja luistelemaan, kukaan ei koskaan käynyt vanhempainilloissani tai kevätjuhlissani, auttanut läksyissä tai elämänvalinnoissa. Jos satutin itseni minuun suututtiin. Jos tein jotain hyvin, minua pilkattiin. Ainut kahdenkeskinen aika minkä muistan äitini kanssa viettäneen oli sairaalareissu, ja muistan kun meinasin pakahtua siihen miten hienoa se oli. Nyt aikuisena minut on vain unohdettu, ei tulla kylään ei soiteta. Saan sisaruksilta kuvia vanhempien kanssa tehdyistä ulkomaanmatkoista jne.
Luulen että minun olisi ollut paras kuolla ennen kuin synnyinkään. Ihan objektiivisesti. Älkää hankkiko lapsia jos ette niitä jaksa.
Ai en tiennytkään, että siitä pitäisi jotain ajatella. Nyt ajattelen lähinnä, että miten jollekin voi noin tyhmä kysymys tulla mieleenkään.