Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde räjähtämässä ja synnytys käsillä

Mutsimuija
13.05.2018 |

Kymmenen vuotta suhdetta takana ja nyt rakoilee pahasti! Oon niin ärsyyntynyt mieheeni että mietin että lähden häneltä salaa synnyttämään ja muutan sen jälkeen erilleen lapsikatraan kanssa. Takana on erittäin raskaita vuosia (ei parisuhteesta johtuvia, vaikka se on saanutkin osansa) , joista toipuminen on kesken.

Oon niin tyytymätön kun läheisyys seksistä puhumattakaan katosi jo alkuraskaudesta, nukutaankin eri huoneissa. Isäntä on aina väsynyt ja saamaton, aina kännykkä kädessä ja kaljaa heti kun on vapaalla. Pyydän harvoin apua, yritän mieluummin selvitä ilman apua koska en halua vaivata ja haluan että asiat tulee hoidetuksi, eikä jää roikkumaan, kuten miehellä yleensä jää olipa kyse tiskikoneen tyhjentämisestä tai pyykkien laittamisesta kuivumaan. Olen pyytänyt koskettamaan, silittämään, kokeilemaan vauvan potkuja. Yrittänyt mennä viereen. Olen ehdottanut seksiä, olen kyllä lihonut paljon enkä viihdy itsekään vartalossani. Tuloksetta. Tunnen olevani niin yksin! Nyt itkettää kun oon äitienpäivän mm. siivonnut kotia ja laittanut ruokaa. Lounaan ravintolassa perheelle maksoin omasta pienestä pussistani. Suurin osa typeriä pikkujuttuja, mutta itkettää ja harmittaa. Mitä ihmettä voin tehdä??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi