Mitä sait äitienpäivälahjaksi? Olitko tyytyväinen?
Minä sain terassihortensian ja sen halusinkin. Olen tyytyväinen.
Kommentit (24)
Koululaiselta kortin ja kimpun valkovuokkoja, päiväkotilaiselta askartelun, mieheltä kukkia ja kahvin vuoteeseen.
Oikein ihanat muistamiset, olen tyytyväinen.
Tyytyväinen? Oletko tyhmä? Pääasia on lasten paneutuminen muistamiseen.
Ostin itselleni pari uutta meikkiä (hoitovapaa-äidilla harvinainen ostos). Olin oikein tyytyväinen 😁
Rautatienomenapuun, jota olen toivonut jo kauan eikä ole tullut hankittua vielä.
Suklaata, viiniä, ripsivärin, kirjan ja 2 valtavaa kukkasta. Ihanat lapset mulla on.
Sain kukkia ja pienen suihkugeelin sekä hienon kortin. Olin tosi tyytyväinen!
Vierailija kirjoitti:
Sain granaattiomenan (!).
Olen vähän hämmästynyt - itselle ei olisi se juolahtanut mieleen lahjavaihtoehtoja punnitessa. Poika oli kuitenkin kuullut, kun muutama päivä sitten puhuin miehelle reseptistä, mihin tulee granaattiomenan siemeniä, ja tehnyt tämän hankinnan. 😁
Ihana poika sulla :)
Lapset tulee viiettämään aikaa kanssamme on paras lahja. Ihana päivä lasten perheiden kanssa
Sain viettää aikaa mummon luona ja äiti on vielä elossa. Olen tyytyväinen.
Lasten tekemät kortit ja runon. Ja lupauksen matkasta.
Piirretyn kortin ja olin tyytyväinen.
Kampaamo lahjakortti , käsivoide , vartalonkuorintavoide ja kirja. Olen tyytyväinen , käsivoidetta olin toivonut muu tuli yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
3 490g/51cm
Olen tyytyväinen.
Paljon onnea.
Lapsilta useamman kortin molemmilta, yhdet olivat tehneet koulussa & päiväkodissa, loput kotona. Mieheltä lahjakortin hierojalle. (Olen kylläkin sanonut että ei tarvitse ostaa mitään, koska en ole hänen äitinsä.) Mutta ihan tyytyväinen olen.
En mitään konkreettista.
Olen tyytyväinen 😊
Lapsilta itsetehdyt kortit sekä pienen kukkasen. Olen tyytyväinen :)
Lapsilta kortit ja kumpikin oli koulussa istuttanut kesäkukkia. Ihania.
Mies osti korun, en todellakaan odottanut mutta aivan ihana.
Lisäksi herkkuaamiainen.
Sain granaattiomenan (!).
Olen vähän hämmästynyt - itselle ei olisi se juolahtanut mieleen lahjavaihtoehtoja punnitessa. Poika oli kuitenkin kuullut, kun muutama päivä sitten puhuin miehelle reseptistä, mihin tulee granaattiomenan siemeniä, ja tehnyt tämän hankinnan. 😁