Joutuuko teidän muiden miehet käymään
Opettajan työssä noita baari-iltoja ei tuppaa olemaan:-)
Kommentit (8)
työnsä puolesta viihteellä (mm. baareissa) asiakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa? Mitä pidätte siitä?
Meillä on nyt alkanut jatkuvasti käymään työpaikan vaihdoksen myötä ja sitten siellä vielä tarjotaan ilmasta viinaa. Mua ärsyttää suunnattomasti, että sitten tulee humalassa kotiin (jo senkin takia että isäni on alkoholisti). Kotiolosuhteissa eikä ennen tuota työtä ei juonut lähes ikinä. Eihän tuollaista työtä sitten absolutisti voisi vissiin edes tehdä.
Ne vain eivät juo itse alkoholia - tarjoavat tietysti auliisti asiakkaille eivätkä näytä paheksuvilta tms.
Itse en ole absolutisti eikä mua häiritse baari-illat (itsekin siis käyn työn puolesta jonkin verran), mutta kyllä mustakin tuntuu vähän huonolta idealta olla asiakkaiden kanssa koko ajan itse ihan humalassa - fiksu isäntä juo vähemmän kuin vieraat ja pysyy "niskan päällä" tilanteessa.
Eihän tuollaista työtä sitten absolutisti voisi vissiin edes tehdä.
Ei siellä ole itse tarkoitus ryypätä. Kauppaa tehdessä EI KOSKAAN PIDÄ OLLA HUMALASSA. Se joka on ryypännyt, on jo hävinnyt. Miehesikin tarjuaa sen hetken päästä, toivottavasti. Se on yksi kalja/drinkki ja loput alkoholitonta!
Jos miehesi ei tajua tätä itse niin käske sen tarkkailla parina iltana itse selvinpäin, miten sen pomot ja ne firman isommat pomot toimii.
Työnpuolesta ottaa itse 0-1 annosta alkoholia (0 jos täytyy tavata ylempää johtoa samana iltana, ettei haisisi yhtään alkoholille ja antaisi hyvän kuvan). Vapaalla ottaa muutaman annoksen, eikä koskaan ole syntynyt ongelmia alkoholinkäytön vuoksi.
Mutta en jaksa noita kissanristiäisiä. Menen vain todella tärkeisiin pippaloihin ja silloinkin otan miehen mukaan.
Kaksin on paljon kivempaa, koska ei niissä pippaloissa työjutuista kuitenkaan puhuta.
Ilmaista viinaa virtaa, mutta osaanhan minä sanoa ei kiitos. Ja jotkut miehetkin osaa.
ei siellä ole tarkoitus itse ryypiskellä. Yksi alkoholillinen juoma maksimissaan, loput sitten ilman alkoholia.
on pakollisia reissuja ja edustamista, niin humalassa ei todellakaan kuulu tulla kotiin! Toi 1 annos nyt on vähän liioittelua, jos kyse on kuitenkin illanvietosta eikä neuvotteluista. Mutta silti, jos minä vien esim. vieraan ulos syömään ja iltaa viettämään, niin pidän tosi tarkan rajan että en humallu. Mulle, peienlle naiselle, se on se kolme annosta (ja paljon ruokaa...), miehelle ehkä vähän enemmän.
Jos taas kyse on siitä, että on jotkut kissanristiäiset tai wrap upit tai kick offit tms, niin niissä taas ei ole mikään pakko käydä kuin korkeintaan pyörähtämässä.
Taitaa sun miehellesi vaan maistua ilmainen viina ja hauskanpito kun sitä kerran on tarjolla. Ehkä se ajan kanssa kyllästyy, tai sitten teidän pitää keskustella vakavasti ja sopia miten usein näitä illanviettoja jaksat.
Hän on absolutisti, ja ihan hienosti on näissä tilanteissa pärjännyt. On sosiaalinen ihminen, joten voi ihan hyvin olla ottamatta, ja bisnekset sujuu silti.