Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painosti aborttiin

Vierailija
13.05.2018 |

Mies oli kuvannut meistä riitatilanteissa videoita, jotka uhkasi laittaa nettiin sekä toimittaa ne lastensuojelulle, jos olisin pitänyt lapsen. Mies onnistui vakuuttamaan minut siitä että kanssani lapsella ei olisi tulevaisuutta eikä isää. Kertoi myös ettei tietäisi mitään pahempaa kuin minulle syntyminen.
Nyt mies haluaa jatkaa suhdetta niinkuin ennen. Ollaan oltu yli neljä vuotta yhdessä ja eletty toimivaa ja ihanaa arkea ennen tätä konfliktia. Tästä en kuitenkaan edes tahdo päästä yli. Olen koko elämäni ollut pelkkä kynnysmatto.
Miten saisin voimia eroon?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon sun itsesi takia, että tämä ei ole totta, mutta jos olisi, lähde hyvä ihminen ja äkkiä. Mitä videoita mies kuvasi, joilla sinua painosti? Kuulostaa oudolta... Jos on väkivaltainen soita poliisit ja hakeudu turvakotiin. Hanki lähestymiskielto. Mies kuulostaa narsistilta.

Eiköhän ap ole tässä se väkivaltainen jos on kerta videot kiinnostaisivat lastensuojeluakin.

Jep. Kyllä ap:lla on nyt tässä jotain luurankoja selvästi kaapissa.

Vierailija
22/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa onko mies salakuvannut jotain muutakin myös? Kyllähän tuo on aikamoisen kylmää ja laskelmoivaa, että salakuvaa toisen paniikkikohtauksen, sen sijaan että yrittäisi itse auttaa ja rauhoitella. 

Omaksi oikeusturvakseen kuulenmma kuvasi videon.

Kerro nyt rehellisesti mitä olet tehnyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon sun itsesi takia, että tämä ei ole totta, mutta jos olisi, lähde hyvä ihminen ja äkkiä. Mitä videoita mies kuvasi, joilla sinua painosti? Kuulostaa oudolta... Jos on väkivaltainen soita poliisit ja hakeudu turvakotiin. Hanki lähestymiskielto. Mies kuulostaa narsistilta.

Eiköhän ap ole tässä se väkivaltainen jos on kerta videot kiinnostaisivat lastensuojeluakin.

Itken ja huudan videoissa koska olen saanut pahan paniikkikohtauksen.

Ap

Ei tuollaisen perusteella lapsia huostaanoteta. Mies on kiristävä kusipää, parempi yksin kuin paskassa parisuhteessa. 

Kuule, olet aika typerä jos uskot tuota ap:ta. Selvästi miehellä on jotain muuta kuin itkuvideo. Älkää antako sukupuolen hämätä, naiset kykenevät pahuuteen.

Vierailija
24/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trainerman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itken ja huudan videoissa koska olen saanut pahan paniikkikohtauksen.

Ap

Ja sitten pitäisi vielä saada lapsi...ei s....tna sentään teitä muijia

En ole saanut paniikkikohtauksia vuosiin ennen tuota videoitua. Olen vain niin yksinäinen ja ahdistunut etten kestänyt tuntikausien haukkumista. Fyysisestikin olen sairas tällä hetkellä.

Et kuulosta kypsäksi äidiksi. Tsemppiä miehellesi että jaksaa tukea ja kannattella sinua.

Vierailija
25/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi paremmin ehkäisystä. Please.

Vierailija
26/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on hirveä paikka. Ei olisi pitänyt edes kirjoittaa mitään tänne. Olisipa edes joku, jonka kanssa jutella.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi