Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko ex-miehen ostaa lahja lastensa äidille?

Vierailija
13.05.2018 |

Jos ei kuulu, niin miksi odotat lahjaa nyxältä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isän kuuluu huolehtia siitä, että lapset muistavat äitiään. Mukana ja fiksu isäpuoli tekee saman. Eli ei tarvitse ostaa itse lahjaa vaan opastaa lapsia.

Vierailija
2/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-pohjainen nyxä pitäisi ohjata ovesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten isän kuuluu huolehtia siitä, että lapset muistavat äitiään. Mukana ja fiksu isäpuoli tekee saman. Eli ei tarvitse ostaa itse lahjaa vaan opastaa lapsia.

Eli lahjaa ei tarvita?

Vierailija
4/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tarvitse ex-eukolle ostella lahjoja.

Vierailija
5/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kuulu, niin miksi odotat lahjaa nyxältä?

Ei kai kukaan odota lahjaa nyxältä, mitä sä sekoilet?

Lahjominen on  lasten asia.

Vierailija
6/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Paitsi jos on tossun alla.

Vierailija
7/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Mutta jos perheessä on ennen eroakin ollut tapana viettää äitienpäivää, voi huolehtia, että lapsi vaikka piirtää äidille kortin tai toivottaa hyvää äitienpäivää. Lahjat on muutenkin yliarvostettuja. Yhteiset jutut ja perinteet tärkeitä.

Vierailija
8/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, mutta niinpä tuo oli mennyt tekemään.

Vierailija
9/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin hommaan lapsille välineet millä tekevät isälleen kortin isänpäivänä ja esim. Viimeksi halusivat ostaa isälleen maailman paras isä- mukin niin minä annoin rahat.

Samoin anopille askarrellaan kortti ja vien kukkasia äitienpäivänä.

Vierailija
10/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tulee muistaa omaa äitiään, se on se pointti.

Kun lapset on pieniä, niin silloin lasten isän olisi hyvä olla mahdollistamassa sen että lapset pystyvät tekemään omalle äidilleen kivan äitienpäivän. Käytännössä tuo tarkoittaa suhteen aikana aika isoa roolia järjestelyissä ja hankinnoissa.

Avioero on toimi jolla entinen pari vapauttaa toisensa ihan joka ikisestä vastuusta ja velvoitteesta jota ei ole erillisellä sopimuksella vahvistettu. Ainoastaan tilanteet joissa ns. aktiivinen ystävyys säilyy, voidaan edes harkita jotakin lahjoja ja muistamisia tuolta ystäväpohjalta.

Vierailija
11/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini osti meidän antaman isänpäivälahjan aina. Samoin isäni osti äidilleni aina suuren ruusun.

Mutta toisaalta. Onko lahja äitienpäivän tärkein asia?

Vierailija
12/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin hommaan lapsille välineet millä tekevät isälleen kortin isänpäivänä ja esim. Viimeksi halusivat ostaa isälleen maailman paras isä- mukin niin minä annoin rahat.

Samoin anopille askarrellaan kortti ja vien kukkasia äitienpäivänä.

Kaikilla on omat tapansa toimia, ja pääasia on kait että järjestely toimii. Itselläni on ollut tapana antaa lapsilleni ekstrarahaa muutamaa päivää ennen hetkeä jolloin lapseni tulevat luokseni juhlistamaan jotakin minuun liittyvää merkkipäivää.

Näin exäni ei tarvitse ostella mulle lahjoja joita lapset tuovat, ja minä en ostele äitienpäivä- tai muitakaan lahjoja exälleni.

Vierailija
13/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai äitienpäivälahja ole nyxän, eikä exänkään tehtävä. Jokainen lahjokoot äitinsä, puoliso ei ole äiti. 

Vierailija
14/14 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lahjaa ei tarvita?

Mitä toi on, että kuuluuko vai tarvitseeko ja ei tarvita? Yritätkö saada jonkun kiinni jostakin sopimattomasta? Perheillä on erilaisia tapoja, ja ihmiset ymmärtää nämä asiat kukin omalla tavallaan.