Puoliso käyttää bentsojani
Keinot ovat loppu, mies ottaa toistuvasti luvatta omaan käyttöönsä minulle määrättyjä bentsoja. Tilanne on nyt jatkunut jo pitkään. On sanottu asiasta suoraan, mutta viesti ei mene perille millään. Olen joutunut piilottamaan lääkkeitäni, mutta onnistuu aina lopulta tonkimaan ne esille.
Hävettää lääkärissä reseptiä uusiessa selitellä miksi lääkkeet ovat jo nyt loppu, minulla niitä menee maltillisesti vain tosi tarpeeseen nimittäin. Kerran sanoinkin suoraan, että mies ottanut omine lupineen.
Nyt on tilanne taas päällä ja alle viikossa kadonnut neljä pilleriä. Joo, joudun laskemaan ne... Mies lisäksi hoitoalalla, sanoo että ahdistaa liikaa töissä muuten ja saattaa aamulla töihin lähtiessään ottaa napin. Ei auta vihjailut työpaikan vaihtamisesta, ei käsky hankkia omat lääkkeet, ei uhkailu erolla.
Itselläni on ollut jo pitkään vastoinkäymisiä elämässä eikä tätä ylimääräistä paskaa enää kestä.
Miehesi pitäisi vaihtaa johonkin poliisin kotietsintäyksikköön, jos on noin taitava. Muistan nuorempana, kun olin piilottanut bentsoja seinän lautapaneloinnin syvennyksiin ja siihen juliste päälle. Huone oli muutenkin täynnä julisteita, mutta Michael Jackson oli mun Opamox Master :D