Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulutko niihin äiteihin, jotka kärrätään taas Abc:lle syömään mättöä?

Vierailija
13.05.2018 |

En onneksi 😀

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu, mutta jos abc on jollekin o.k vaihtoehto, niin miksei siellä voisi syödä? Hyvää Äitienpäivää kaikille äideille❤️

Vierailija
2/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaa huoltamoruoka, ei se mitään mättöä ole. Äitienpäivänä en halua kokata ja vielä vähemmän haluan siivota tai tiskata, joten mieluusti menen valmiille. Tänä vuonna ei onnistu, kun mies on sairaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin sama jankkaus on jonkun mielestä kovinkin hauskaa?

Palstan voisi sulkea, ja laittaa aloituksen vuodelta 2013 pyörimään ja kukaan ei huomaisi mitään eroa.

Vierailija
4/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin sama jankkaus on jonkun mielestä kovinkin hauskaa?

Palstan voisi sulkea, ja laittaa aloituksen vuodelta 2013 pyörimään ja kukaan ei huomaisi mitään eroa.

Aloitukset

Vierailija
5/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kyllä, että olisin vaan en ole. Jos mielin tänään ruokaa, pitää se itse tehdä.

Olisi hienoa päästä valmiiseen pöytään.

Vierailija
6/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken pakon sanelemana ABC:llä (polttoaine olisi loppunut). Kurkistin sisään. Armoton ruuhka ruokalinjalla, tönimistä ja tuuppimista. Astioita putoaa lattialle, lasinsiruja jo ennestään. Pöydissä ihmiset mässyttävät apaattisen näköisinä kukkuralautasellisiaan, joista osa sitten jätetään syömättä. Ei näy naurua, ei juhlan tunnelmaa. Puhumattomina lapetaan laitosruokaa mahaan. Eikä tuossa kaikuvassa hälyssä mitään keskustelua kuulisikaan. Äkkiä jälkiruokapöytään, ennen kuin kakku loppuu. Oho lusikat putosivat lattialle.

Äidit ansaitsisivat parempaa.

Vierailija
7/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut muilutettiin tänään ABC:n juhlavalle aterialle. Oli surullista katseltavaa kaikkiaan.

Vierailija
8/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mieheni kaivaa aina äitienpäivänä kottikärryt esiin ja minä hyppään kyytiin kukkaleningissä ja korkkarit jalassa. On siinä miehellä työntämistä! :D

Vierailija
9/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun mä vaan haluan kirjoitella äitienpäivänä AiheVapaalla. Syömme sitten hoviväen tekemän kolmen ruokalajin illallisen ja mietimme kuinka olemme osanneet elää oikein.

Vierailija
10/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua äitienpäivänä syömään minnekään . Joka paikka on täynnä ihmisiä ja ruuhkaa. Syödään tänään kotona ja huomenna on taas ihana arki mennä vaikka abc: lle syömään.

Vierailija
11/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken pakon sanelemana ABC:llä (polttoaine olisi loppunut). Kurkistin sisään. Armoton ruuhka ruokalinjalla, tönimistä ja tuuppimista. Astioita putoaa lattialle, lasinsiruja jo ennestään. Pöydissä ihmiset mässyttävät apaattisen näköisinä kukkuralautasellisiaan, joista osa sitten jätetään syömättä. Ei näy naurua, ei juhlan tunnelmaa. Puhumattomina lapetaan laitosruokaa mahaan. Eikä tuossa kaikuvassa hälyssä mitään keskustelua kuulisikaan. Äkkiä jälkiruokapöytään, ennen kuin kakku loppuu. Oho lusikat putosivat lattialle.

Äidit ansaitsisivat parempaa.

Todennäköisesti joku toinen näki tämänkin tilanteen ihan eri tavalla...

Vierailija
12/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun niihin etuoikeutettuihin jotka lomailevat järven rannalla ja joiden mies grillaa kohta herkkuja. Lapset jo isoja ja onnittelut ovat aivan riittävä muistaminen.

Vierailija
13/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun tulin lapsen kanssa ihan itse Heselle :)

Vierailija
14/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kärrättiin karvakäsipizzeriaan, jossa mies tilasi meille pizzan puoliksi ja kyytipojaksi jäävettä 😂. Taitaa olla ukolla rahat vähissä...

Vierailija
15/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi kuulu.

Vierailija
16/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mieheni kaivaa aina äitienpäivänä kottikärryt esiin ja minä hyppään kyytiin kukkaleningissä ja korkkarit jalassa. On siinä miehellä työntämistä! :D

Ne moottoritien ramppien ylämäet on pahimpia, muuten se kyllä menee.

Vierailija
17/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu. Mieheni grillasi meille ihanat pihvit, ABC:llä emme ole ikinä aterioineet.

Vierailija
18/18 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se on, kun tänään nähdessäni ensi kertaa Turun äitien äitienpäivärauhan julistuksen, niin minulta pääsi itku. Tai no...vedet tuli silmiin.

t. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi