Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luojan kiitos mies osaa hoitaa nää vauvahommat poliittisesti korrektisti

Vierailija
13.05.2018 |

Yleensä oon ihan ok smalltalkissa, mutta nyt iski pasmat sekaisin, kun oltiin menossa kylään tuttavien luokse ja heidän vauva oli hoidossa just käynnin aikaan tuli puheeksi.

Mietin yli puoli tuntia, että mitäs tähän vastais.

Mun vastaukset:
"Ei haittaa!"
"Teitä me ollaan tultu kattomaan, eikä vauvaa."

Mies kommentoi tässä välissä: "Et v###u mitään tuollasta laita." Sit saneli, mitä kannattaa sanoa. Onneksi ihana mies pelastaa tiukan paikan tullen. Mulle tulee aina aivoblokki, kun vanhemmat alkaa höpötellä lapsistaan.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosanti teillä on aika samalla tasolla. Kukaan ei ymmärrä sanaakaan mitä tarkoitatte. 

Vierailija
2/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä, mitä epäselvää tossa oli. Selvennätkö? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki. Sen pystyin päättelemään mitä tarkoitit, kun kirjoitit v###u.

Vierailija
4/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edelleenkään ymmärrä. Onko sulla luetun ymmärtämisessä ongelmia? Ap

Vierailija
5/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edelleenkään ymmärrä. Onko sulla luetun ymmärtämisessä ongelmia? Ap

Niin sen täytyy olla. 

Vierailija
6/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoblokkeja taitaa tulla muissakin tilanteissa.

Vierailija
7/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun on aika vaikeeta parantaa kirjoituksen ilmaisun ulkoasua, jos en tajua mikä tossa tekstissä kiikastaa. Puhekielisyys?

Suurin osa kirjottaa foorumilla päin v###a, ei kirjakieltä, ilman isoja ja pieniä kirjaimia ja pilkkuja ja sit mulle aletaan nilittää, ettei mun tekstistä saa "mitään" selvää. Ap

Vierailija
8/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymit afaatikot -ryhmässäkö tapasitte?

Vierailija
9/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihana mies ap! Täydennätte toisianne :-)

Vierailija
10/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä oon ihan ok smalltalkissa, mutta nyt iski pasmat sekaisin, kun oltiin menossa kylään tuttavien luokse ja heidän vauva oli hoidossa just käynnin aikaan tuli puheeksi. Mikä tuli puheeksi?

Mietin yli puoli tuntia, että mitäs tähän vastais. Mihin mietit vastausta? Missä mietit yli puoli tuntia? Kylässä vai kotona?

Mun vastaukset: Kenelle?

"Ei haittaa!" Mikä ei haittaa?

"Teitä me ollaan tultu kattomaan, eikä vauvaa."

Mies kommentoi tässä välissä: "Et v###u Tämän ymmärsin.mitään tuollasta laita." Mitä et laita?  Sit saneli, mitä kannattaa sanoa. Onneksi ihana mies pelastaa tiukan paikan tullen. Mulle tulee aina aivoblokki, kun vanhemmat alkaa höpötellä lapsistaan.

Vierailija
11/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:n vastauksissa mitään vikaa ollut.

Vierailija
12/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastasit viestiin vai paikan päällä?

Vierailija
13/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs "sivistyneet" antavat taas "sivistyneitä" vastauksia. Onnea vaan teillekin!

*eri

Vierailija
14/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiassa vesimeloni oli ja sitten se sanoi mikä kanarialla mättää ja mies totesi vauva perhosia ja mikä sitten.

Ainoa vastaus, jonka keksin. 

Vierailija
15/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit saada sanottua, että et ole kiinnostunut toisten lapsista. Ole hyvä. Näin yksinkertaisesti voi muotoilla asian.

Vierailija
16/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolen tunnin hiljaisuus kesken keskustelun herättää kyllä huomiota jopa Suomessa.

Vierailija
17/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymit afaatikot -ryhmässäkö tapasitte?

En oo koskaan termiä kuullu, että kiitos tietoisuuden lisäämisestä. Mutta sustako on okei osoitella sormella oikeita afaatikkoja? Toi nimittäin kuulosti tässä yhteydessä solvaukselta, eikä imo ole korrektia leimata tietämättömänä ihmisryhmän edustajaksi, koska se on loukkaus molempia osapuolia kohtaan. Ap

Vierailija
18/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tarkoititko tätä:

Olimme menossa kavereitten luokse, mutta ennen kuin lähdimme, he ilmoittivat, että heidän vauvansa onkin hoidosssa, emmekä niin ollen näkisi vauvaa. 

Minulle iskee joskus paniikki, että mitä tuohon nyt vastaisi ja olin jo vastaamassa, että ei haittaa, tai että teitä me tultaisiinkin katsomaan, eikä vauvaa. 

Mieheni, joka on parempi tämmöisissä jutuissa ehdotti, etten kuitenkaan kirjoittaisi noin, vaan neuvoi mitä kannattaa vastata siihen viestiin. 

Vierailija
19/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tarkoititko tätä:

Olimme menossa kavereitten luokse, mutta ennen kuin lähdimme, he ilmoittivat, että heidän vauvansa onkin hoidosssa, emmekä niin ollen näkisi vauvaa. 

Minulle iskee joskus paniikki, että mitä tuohon nyt vastaisi ja olin jo vastaamassa, että ei haittaa, tai että teitä me tultaisiinkin katsomaan, eikä vauvaa. 

Mieheni, joka on parempi tämmöisissä jutuissa ehdotti, etten kuitenkaan kirjoittaisi noin, vaan neuvoi mitä kannattaa vastata siihen viestiin. 

Joo. Mut pliisummin muotoiltuna. Ap

Vierailija
20/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tarkoititko tätä:

Joo. Mut pliisummin muotoiltuna. Ap

Totta. Mutta myös ymmärrettävämmin.

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi