Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa kun töissä yksi vanhempi nainen on ottanut silmätikukseen ja kyttää virheitä :( Lisäksi on todella töykeä

Vierailija
13.05.2018 |

Ja epäystävällinen. Koko viikonloppu menee pilalle kun tuon naisen sanomiset ja tekemiset jää pyöriin mieleen. Melkein itku tulee kun yritän tosissani tehdä työni hyvin ja tämä nainen on kimpussa. Stressaa :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa. Harmittaa kun en pysty lapsillekaan olemaan läsnä kun tuo nainen pyörii mielessä

Vierailija
2/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vastalääke on kun olet takaisin päin hänelle erittäin ystävällinen ja suhtaudut täysin välinpitämättömästi kyttäämiseen. Älä anna mitenkään vaikuttaa. Kyttääjällähän on vain jotain omia komplekseja joita sitten projisoi sinuun. Jos tilanne jatkuu niin jossain vaiheessa ehkä kannattaa hakeutua muualle töihin jos mahdollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkamurha voisi toimia. Oikea ammattilainen ei jää kiinni!

Vierailija
4/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen tehtävänä on katsoa, että työt tulevat kunnolla tehdyiksi. Harmi, että koet normaalin valvonnan ja laadunvarmistuksen kyttäämiseksi, koska valitettavasti sinun virheesi ja laiminlyöntisi tulkitaan huonoksi esimiestyöksi. Kun kymmenennen kerran joutuu huomauttamaan samasta asiasta, alkaa väkisinkin olla töykeä.

Vierailija
5/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista ei varmaan ole se, että nainen on vanhempi. Olen itsekin vanhempi nainen, joka on erittäin ystävällinen kaikille. Todennäköisin selitys epäystävälliselle käytökselle on se, ettei hän ole tyytyväinen elämäänsä. Osaatko sanoa, mikä mättää? Mikä sinussa on sellaista, jota naiselta puuttuu? Asiallisuus ja jämäkkyys ovat ainoita tapoja selvitä tai esimiehelle kertominen.

Vierailija
7/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimiehen tehtävänä on katsoa, että työt tulevat kunnolla tehdyiksi. Harmi, että koet normaalin valvonnan ja laadunvarmistuksen kyttäämiseksi, koska valitettavasti sinun virheesi ja laiminlyöntisi tulkitaan huonoksi esimiestyöksi. Kun kymmenennen kerran joutuu huomauttamaan samasta asiasta, alkaa väkisinkin olla töykeä.

Kuka tässä on esimiehestä puhunut? Tää nainen ei ole minun esimies. 

Vierailija
8/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä työkaveri vai esimies?

Vierailija
9/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole esimies. Tavallaan työkaveri mutta minua alemmassa asemassa työpaikalla. Hänelle olen aina ollut ystävällinen ja yrittänyt ottaa huutamisenkin vastaan huumorilla En vain enää jaksa. 

Vierailija
11/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota epäasiallinen kohtelu puheeksi esimiehesi kanssa. Isoissa työpaikoissa ainakin on olemassa puheeksiottomalli, joka esimiehillä on velvollisuus käydä työntekijän kanssa läpi, mikäli saa tietoonsa epäasiallista kohtelusta.

Vierailija
13/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole esimies. Tavallaan työkaveri mutta minua alemmassa asemassa työpaikalla. Hänelle olen aina ollut ystävällinen ja yrittänyt ottaa huutamisenkin vastaan huumorilla En vain enää jaksa. 

On parikin vaihtoehtoa, joko laitat kovaa kovaa vastaan, eli huudat takaisin ja pistät akan aisoihin, tai sitten viet asian esimiehelle. Pidä huoli että työsi on moitteetonta.

Vierailija
14/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tuollaisessa paikassa töissä, jossa tiimissä yksi henkilö oli todella töykeä ja vihamielinen. Ihan turhaan tuskailin niinkin kauan ja odotin, että saisin jostain toisen työpaikan. En saanut, mutta lopulta tuli mitta täyteen ja irtisanouduin tyhjän päälle. Oi sitä suunnatonta helpotusta ja onnea, kun tiesi, ettei tarvitse enää ikinä sitä kammottavaa ihmistä nähdä!

Irtisanoutuessa sanoin esimiehelle suoraan syyn, miksi lähden. Hän vain selitteli, että juu, tietää, että ko. henkilö on vaikea, mutta että se on aina ollut ja on kuitenkin hyvä työssään jne. Saamaton vätys. Sain työkavereilta kuulla, etten ole ensimmäinen (enkä varmasti viimeinen) joka henkilön takia firmasta on lähtenyt. Edeltäjiäni oli ollut monta.

Ehdin olla muutaman päivän työttömänä, kun sain paljon parempipalkkaisen ja mielenkiintoisemman duunin. Joten loppu hyvin, kaikki hyvin.

Kannustan sinuakin lähtemään, ellet saa heti henkilön käytöstä muutettua. Epäasiallisen käyttäytymisen kohteena työpaikalla oleminen syö mielenterveyttä ja fyysistä terveyttä yllättävän paljon, ja ikävintä on, että huomaat terveyden menetyksen vasta jälkeenpäin.

Vierailija
15/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko uusi paikassa? Vai miksi kyttää virheitäsi?

Virheitähän pitääkin kytätä, riippuu tietysti paikasta mutta virhe voi olla kohtalokas jossain kohtaa. Joskus uudet tekee asiat juuri niin kuin haluaa ja sitten ne on solmussa. Vaikka useampi ihminen sanoo, että tee näin niin ei tee. Silloin tulee jo sellainen tunne, että miten tämän sanoisi niin, että menee perille.

Vierailija
16/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehenä sanoisin, että juttele oman esimiehesi kanssa. Vanhemman naisen touhut kuulostavat tuöpaikkakiusaamiselta. Ei kenellään huudeta työpaikalla eikä toisia loukata. Asioista voidaan olla erimieltä, mutta asiallisuus pitää säilyttää. Olisiko hän kateellinen sinulle, kun olet häntä vähän ylempänä? Ehkä hänen olisi omasta mielestään pitänyt päästä asemaasi.

Itselläni oli (ennen esimiesaikoja) samantapainen tilanne. Aloitimme työkaverin kanssa samaan aikaan. Minä vähän ylempänä häntä ja hänen mielestään hänen olisi kuulunut olla paikallani. Hän ei huutanut eikä raivonnut, hän ei kommunikoinut ollenkaan. Hyvä, jos huomenta sanoi. Töitä piti alkuun tehdä yhdessä, mutta siitä ei tullut mitään. Asiaa puitiin työnohjauksessa useinkin, mutta ei tilanne oikein ikinä edennyt. Pakollisimmat hommat saatiin hoidettua yhdessä, muuten oltiin ihan erillään. Onneksi löysin uuden työn melko pian.

Vierailija
17/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On parikin vaihtoehtoa, joko laitat kovaa kovaa vastaan, eli huudat takaisin ja pistät akan aisoihin, tai sitten viet asian esimiehelle. Pidä huoli että työsi on moitteetonta.

Mielestäni tuossa on vain se ongelma, että jos joku kyttää jatkuvasti ja oman työn pitäisi olla koko ajan 100% täydellistä, niin ei pidemmän päälle sekään hyvä asia. Harvan ihmisen työ on aina ja joka päivä ihan täydellistä ja jos joku kyttäämällä kyttää jatkuvasti, niin ennemmin tai myöhemmin jotain "virheitä" löytyy. Yleensä tuollaiseen narsistiseen käytökseen mitä tämä kiusaaja harrastaa paras vastalääke on täydellinen välinpitämättömyys. Toki omat työasiatkin kannattaa hoitaa hyvin, mutta ei niin että pitäisi koko ajan jännittää onko kaikki nyt 100%:n täydellisesti tehty.

Esimiehen kanssa kannattaa varmasti ottaa asia puheeksi.

Narsistisen henkilön kanssa kannattaa olla myös mahdollisimman vähän tekemisissä ylipäätänsä.

Älä näytä hermostumistasi tai mielipahaasi narsistille, se on kuin heittäisi bensaa liekkeihin.

Vierailija
18/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaanhan se ei ole esimies...

teet työsi huonosti, työyhteisö ei enää jaksa kanssasi ja tuo nainen on ensimmäinen, joka sanoo suoraa, että työsi on tehty kehnosti. Koko muu porukka puhu asiasta selkäsi takana, pomoon on monta kertaa otettu yhteyttä, on yritetty saada sinua tekemään oikein, mutta kun et voi noudattaa ohjeita.

Lopeta se sooloileminen, tapasi tehdä töitä sotkee koko muun tiimin työt. Uniikit lumihiutaleet ei yksinkertaisesti pärjää työpaikalla.

Vierailija
19/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaanhan se ei ole esimies...

teet työsi huonosti, työyhteisö ei enää jaksa kanssasi ja tuo nainen on ensimmäinen, joka sanoo suoraa, että työsi on tehty kehnosti. Koko muu porukka puhu asiasta selkäsi takana, pomoon on monta kertaa otettu yhteyttä, on yritetty saada sinua tekemään oikein, mutta kun et voi noudattaa ohjeita.

Lopeta se sooloileminen, tapasi tehdä töitä sotkee koko muun tiimin työt. Uniikit lumihiutaleet ei yksinkertaisesti pärjää työpaikalla.

Ikävä kyllä tämä sinun fantasiasi ei pidä paikkaansa. Teen työni hyvin ihan varmasti. Mikään uniikki lumihiutale en ole.

Vierailija
20/33 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla törmännyt juuri ap:n kuvailemaan ihmistyyppiin. Tilanteen teki poikkeuksellisen hankalaksi se, että henkilö oli todella pätevä työssään ja häntä arvostettiin osaamisensa vuoksi. Ihmisenä oli vain äärettömän hankala. Toisaalta olen törmännyt IT-alalla myös erittäin päteviin mutta silti samaan aikaan tosi reiluihin ja asiallisiin ihmisiin ja oikeastaan enemmistö on näitä jälkimmäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi