Aivan kamala Euroviisuvoittaja !!!
Musiikillisesti kelvoton ja visuaalisesti ällöttävä.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Valivalivali valivalivalivali valivalivalivaaaa.....
Aitoa ja rehellistä iloa kaikkien teidän valitajien kärsimyksistä ja mielipahoista. Ehkä ajatuksenne ja ällötyksenne saavat ajatusmaailmanne jollain tapaa inhimillisempään suuntaan edes joskus tulevaisuudessa, kun joudutte pakolla vastaanottamaan erilaisuutta ja toiseutta.
Maailmasta tulee parempi paikka koko ajan ja monella tasolla.
Joo. Ammattiloukkaantujat ylityöllistyvät. Ransut ja kaikki muunsukupuoliset, pingviinit ja kaikki latvasta lahot friikit ovat arkipäivää. Ihmuskunta kokee sukupuuton kun homostelijat ovat ihmeissään kun lasten teko ei onnistukaan.
Euroviisut on mielipidevaikuttamisen työkalu. Myös YLE on vallan väline.
Ihan hienoa että kaikista maista Israel voitti.
Hyvä ja vahva tunnustus Israelin maalle.
Jos jotain positiivista pitää etsiä.
En aio äänestää koska en siihen rahaa laita. Enkä jatkossa katso vaan menen ajoissa nukkumaan.
Voi kun tavallisten ihmisten normaali musiikki olisi voittanut kilpailun. Ei tuollaiset rumasti pukeutuneet jenkkakahvatytöt, joilla on suttuiset maskarakraaterit!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä napsahti muna pystyyn Saaran taustatanssijoiden natsiuniformuista. M38
Minä taas seisotin jormaani kun katselin kyproksen notkeaa, leveälanteista taustatanssijaa. Olisi nyt edes pyllistänyt kaneralle, kyllä olis paska koreografi asialla.
Jumala johdatti Israelin kansan voittoon myös Euroviisuissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ihmettele eroa Ruotsin puhelinäänten ja raatilaisäänteen välillä? Ero ei kerta kaikkiaan saisi olla noin suuri.
Suomi sai sentään molemmilta täysin samat pisteet.
Kaikki eivät äänestäneet ja äänestys aktiivisuus jäi alas. Ei siis ole mitään ihmeteltävää.
Eihän niitä ääniämääriä lasketa yhteen, vaan maapisteet tulee annettujen äänien jakautumisesta eri kilpailijoiden kesken. Eniten ääniä saanut saa 12 pistettä riippumatta siitä tuliko ääniä miljoona vai 35.
Ihana Israel! Just teodän kaltaistenne vuoks minä ja muut äänestettiin Nettaa:D niin hauska biisi ja loistava esiintyjä. Ai että nautin kunsenKyproksem haahka hävis:D
Ensi vuoteen mennessä ohjukset lentelee Israelin ilmatilassa joten Euroviisujen pitopaikka vaihtuu koska kukaan ei halua lähteä niin epävakaaseen paikkaan laulelemaan.
Hirveä narina nyt kun Saara ei menestynyt.
Hetkinen, miten Portugali on voittanut viime vuonna? Niin erilainen -18 voittajan kanssa että jäin miettimään viime vuoden kisoja, eikö siellä todellakaan ollut samanlaisia "räväkkiä" esityksiä viemässä voittoa? Vai eikö silloin ollut mitään #metoo tapaista ajankohtaista aihetta jolla olis saanut voiton?
Vierailija kirjoitti:
Pam pam pa hoo, turram pam pa hoo!
Ja tarraan sun bambuun.
Kun katsoo youtuben kommentteja, huomaa kyllä että muitakin tyytymättömiä on. Oon vaan onnellinen siitä että mitkään bodypositivityt, transoikeudet, homohypetykset, säälipistekerjäykset jne eivät vaikuta siihen mikä mun mielestä on hyvä tai huono biisi. Ja olen iloinen että samanlaisia viisufaneja on ;)
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo youtuben kommentteja, huomaa kyllä että muitakin tyytymättömiä on. Oon vaan onnellinen siitä että mitkään bodypositivityt, transoikeudet, homohypetykset, säälipistekerjäykset jne eivät vaikuta siihen mikä mun mielestä on hyvä tai huono biisi. Ja olen iloinen että samanlaisia viisufaneja on ;)
Niin ja tubessa on enemmän alapeukkuja tällä hetkellä Netalle 😂😂👍
Femistipolitiikkaa tällä kertaa. Tuli mieleen lasten lällätys, pojat ooo-on tyhmiä. Mitäs gaykansa mietti voittajasta, ei ollut kovin kovat juhlat tällä kertaa?
Vihervasemmiston suosikki tää voittaja, yleensä kaikki on poliittista, mutta tällä kertaa Ei ihan kaikki,
Israel onkin taas ok. Nauratti.
Minäkin inhosin biisiä, en esiintyjää. Laulu sopisi päiväkotiin. Itävaltaa ja Saksaa en aiemmin juuri noteerannut, mutta aloin pitää niistä finaalilähetyksessä.
Ennalta päätetty voittaja.
Muuta selitystä ei ole.
Viimeistään 20 vuoden kuluttua naamapalmuillaan tälle lihavuutta ihannoivalle ja normalisoivalle aikakaudellemme.
Vaadin, että ensi vuoden Euroviisuihin lähtee jotain maata edustamaan alkoholisti, joka voittaa koko kisat, eikä todellakaan aio vähentää juomistaan. Kukaan ei edes ehdota hänelle hoitoon hakeutumista, vaan päinvastoin kaikki kannustavat häntä olemaan juuri sellainen kuin on.