Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kamala Euroviisuvoittaja !!!

Vierailija
13.05.2018 |

Musiikillisesti kelvoton ja visuaalisesti ällöttävä.

Kommentit (422)

Vierailija
41/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään 20 vuoden kuluttua naamapalmuillaan tälle lihavuutta ihannoivalle ja normalisoivalle aikakaudellemme.

Vaadin, että ensi vuoden Euroviisuihin lähtee jotain maata edustamaan alkoholisti, joka voittaa koko kisat, eikä todellakaan aio vähentää juomistaan. Kukaan ei edes ehdota hänelle hoitoon hakeutumista, vaan päinvastoin kaikki kannustavat häntä olemaan juuri sellainen kuin on.

Vierailija
42/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valivalivali valivalivalivali valivalivalivaaaa.....

Aitoa ja rehellistä iloa kaikkien teidän valitajien kärsimyksistä ja mielipahoista. Ehkä ajatuksenne ja ällötyksenne saavat ajatusmaailmanne jollain tapaa inhimillisempään suuntaan edes joskus tulevaisuudessa, kun joudutte pakolla vastaanottamaan erilaisuutta ja toiseutta.

Maailmasta tulee parempi paikka koko ajan ja monella tasolla.

Joo. Ammattiloukkaantujat ylityöllistyvät. Ransut ja kaikki muunsukupuoliset, pingviinit ja kaikki latvasta lahot friikit ovat arkipäivää. Ihmuskunta kokee sukupuuton kun homostelijat ovat ihmeissään kun lasten teko ei onnistukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut on mielipidevaikuttamisen työkalu. Myös YLE on vallan väline.

Vierailija
44/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoa että kaikista maista Israel voitti.

Hyvä ja vahva tunnustus Israelin maalle.

Jos jotain positiivista pitää etsiä.

Vierailija
45/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio äänestää koska en siihen rahaa laita. Enkä jatkossa katso vaan menen ajoissa nukkumaan.

Vierailija
46/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tavallisten ihmisten normaali musiikki olisi voittanut kilpailun. Ei tuollaiset rumasti pukeutuneet jenkkakahvatytöt, joilla on suttuiset maskarakraaterit!

Vierailija
47/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä napsahti muna pystyyn Saaran taustatanssijoiden natsiuniformuista. M38

Minä taas seisotin jormaani kun katselin kyproksen notkeaa, leveälanteista taustatanssijaa. Olisi nyt edes pyllistänyt kaneralle, kyllä olis paska koreografi asialla.

Vierailija
48/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala johdatti Israelin kansan voittoon myös Euroviisuissa!

Vierailija
49/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ihmettele eroa Ruotsin puhelinäänten ja raatilaisäänteen välillä? Ero ei kerta kaikkiaan saisi olla noin suuri.

Suomi sai sentään molemmilta täysin samat pisteet.

Kaikki eivät äänestäneet ja äänestys aktiivisuus jäi alas. Ei siis ole mitään ihmeteltävää.

Eihän niitä ääniämääriä lasketa yhteen, vaan maapisteet tulee annettujen äänien jakautumisesta eri kilpailijoiden kesken.  Eniten ääniä saanut saa 12 pistettä riippumatta siitä tuliko ääniä miljoona vai 35.

Vierailija
50/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Israel! Just teodän kaltaistenne vuoks minä ja muut äänestettiin Nettaa:D niin hauska biisi ja loistava esiintyjä. Ai että nautin kunsenKyproksem haahka hävis:D

Vierailija
51/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuoteen mennessä ohjukset lentelee Israelin ilmatilassa joten Euroviisujen pitopaikka vaihtuu koska kukaan ei halua lähteä niin epävakaaseen paikkaan laulelemaan.

Vierailija
52/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä narina nyt kun Saara ei menestynyt. 

Vierailija
53/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, miten Portugali on voittanut viime vuonna? Niin erilainen -18 voittajan kanssa että jäin miettimään viime vuoden kisoja, eikö siellä todellakaan ollut samanlaisia "räväkkiä" esityksiä viemässä voittoa? Vai eikö silloin ollut mitään #metoo tapaista ajankohtaista aihetta jolla olis saanut voiton?

Vierailija
54/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pam pam pa hoo, turram pam pa hoo!

Ja tarraan sun bambuun.

Vierailija
55/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo youtuben kommentteja, huomaa kyllä että muitakin tyytymättömiä on. Oon vaan onnellinen siitä että mitkään bodypositivityt, transoikeudet, homohypetykset, säälipistekerjäykset jne eivät vaikuta siihen mikä mun mielestä on hyvä tai huono biisi. Ja olen iloinen että samanlaisia viisufaneja on ;)

Vierailija
56/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo youtuben kommentteja, huomaa kyllä että muitakin tyytymättömiä on. Oon vaan onnellinen siitä että mitkään bodypositivityt, transoikeudet, homohypetykset, säälipistekerjäykset jne eivät vaikuta siihen mikä mun mielestä on hyvä tai huono biisi. Ja olen iloinen että samanlaisia viisufaneja on ;)

Niin ja tubessa on enemmän alapeukkuja tällä hetkellä Netalle 😂😂👍

Vierailija
57/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femistipolitiikkaa tällä kertaa. Tuli mieleen lasten lällätys, pojat ooo-on tyhmiä. Mitäs gaykansa mietti voittajasta, ei ollut kovin kovat juhlat tällä kertaa?

Vierailija
58/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmiston suosikki tää voittaja, yleensä kaikki on poliittista, mutta tällä kertaa Ei ihan kaikki,

Israel onkin taas ok. Nauratti.

Vierailija
59/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhosin biisiä, en esiintyjää. Laulu sopisi päiväkotiin. Itävaltaa ja Saksaa en aiemmin juuri noteerannut, mutta aloin pitää niistä finaalilähetyksessä.

Vierailija
60/422 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennalta päätetty voittaja.

Muuta selitystä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme