Onko narsistin tavoite lopullisesti murtaa heikoilla oleva ihminen?
Siis olen tavannut sellaisen ihmistyypin, joka huomattuaan että olen ollut jotenkin heikossa tilassa, hyökkää päälle kahta kauheammin vaikkei asialla olisi hänen kanssaan mitään tekemistä?
Kommentit (48)
qwerty-sjir (hieroglyfin lukija) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti ei osaa käsitellä vajavaisuuttaan, joten antaa vikansa toisen käsiteltäväksi. Se viha ja pimeys on sellaista, mitä normaali ihminen ei keksisi. Lue narsismista, pidä etäisyys. Yritä välttää tuota läpimätää ihmistä sekä hänen "hoviaan", jonka ansiosta pahuus kukoistaa.
He voivat tuhota sinut. Suojele itseäsi.Ennemmin sanoisin suojele itseäsi sellaiselta, joka sanoo: Tuo on tehnyt väärin, hän on lisäksi vaarallinen, älkää antako hänen "elaa"; viekää häneltä kivekset.
Ja suojele itseäsi sellaiselta joka sanoo: Tuo on tehnyt väärin hän ei myonnä eikä edes näe vikaansa. Sama vaikka veisitte silmät päästä.
Sillä: Osiris (S J R) hallitsi yhdessä Isiksen (S T) kanssa, Mutta Seth (S W T J) halusi Osiriksen paikan. Ja Seth surmasi Osiriksen ja levitti 42 kappaleena ympari maailmaa.
Ja Isis itki menetettyä, sillä surma oli vääryydestä. Ja Isis (S T) kulki ympari maailmaa ja keräsi S J R:n kappaleet yhteen.
Ja
mm. S T Kumartuu S J R:n yli, ja samalla S T poika Horus, H R kumartuu isansä yli ja
S J R siis herää henkiin. Kokonaisena ja miehenä.
Ja Horus kohtaa isänsa tappajan Seth:in, ja Horus repii kivekset Sethiltä.
Mutta:
Seth repii silmät Horukselta.
Mutta Seth otetaan kaiken lopuksi kiinni ja hän joutuu sidottuna Ra:n eteen. Mutta: Seth ei kiellä sitä että on toiminut väärin, ei ensimmäistäkaan rikostaan, hän ei yritä paeta. Ja RA sanoo minä otan Seth:in kuin omaksi lapsekseni, jokainen joka on tehnyt rikoksen ja väärää tulee pelkäämään häntä.
Ja kukaan jumalista(tarista) ei ole tilannetta vastaan.
Ja Horus saa silmänsä takaisin.
Ja Seth saa kiveksensä takaisin.
Siis: Kun Horus puhdistuu Seth muuttuu jumalaiseksi, ja kun Seth puhdistuu Horus muuttuu jumalaiseksi.
Olisin ilolla valmis kaatamaan maailmasta psykiatrian, sillä tuo oppi elää siitä, että sen avulla pidetään ihmisia vallassa väittäen, etta on olemassa ihmisiä, jotka eivat voi muuttua tekemaan sitä mika on oikein. Jopulta psykiatria on uskomuksiin perustuva uskonnon kaltainen oppi. Koska ihmiset kuitenkin haluavat noudattaa uskontoja, ei psykiatriaa voi voittaa millään muulla kuin toisella, paremmalla uskonnolla. Psykiatria ei ole tiede, sillä siltä hyvin yksiselitteisesti puuttuu tieteen objektiivisuus. Siitä olen kirjoittanut aiemmin.
Lukijan kannattaa huomata että lainaus Hieroglyfeista ja teksteistä ja reliefeistä tulee nimenomaan Egyptistä, eikä Kreikkalaiselta Plutarchilta joka eli ajanlaskun alun tienoilla. Plutarchin teksti (ja myos sen käännokset) ovat peräti pilkkaavia.
Toki myos Seti I temppeli on häväisty, ja kuolleista heräävä Osiris siis S J R on yritetty "teilata" iki ajoiksi pois ihmisten sydämestä. Reliefissä Osiris siis S J R kuin nukkuvana, oikealla hänen päänsä yli kumartuu Isis siis S T ja vasemmalla hanen jalkojensa yli kumartuu Horus siis H R keskellä miehuuden yläpuolella "haukka" sekä myos oikealla ja vasemmalla yhteensä kaksi haukkaa. Haukka on myos Isiksen; S T ja Nepthyksen; N B T H T sielu.
Koko reliefin ja seinän läpi on isketty reiät Isiksen; S T pään läpi, Osiriksen; S J R miehuuden läpi, Osiriksen; S J R ristiselän alitse, sekä hanen kaulansa ja partansa välistä.
Olen tehnyt tuosta Digitaalisen version, jossa poistettu tuhot, yms. Olisin vain tarvinnut tarkemman kuvan mitä saatavilla. Egyptissä taas ei nykyään saa valokuvata noissa paikoissa. Ehkäpä ongelma saa ratkaisun jollakin tavalla.....
Vierailija kirjoitti:
Oili ei onnistunut.
Hyvä. Ei myöskään onnistunut oulun mamma, ex-anoppi. Luuli murtaneensa mutta yllätys on minulla.
Jos on joku hinttimäinen mies, joka kimittää kuin akka ja jorisee suurista tunteista, niin kyllä pyrin ja tuhoan hänet hiljaiseksi. Tätä ärsykkeen poistoa vertaan esim. viattoman ampiaisen tai hiirulaisen litistämistä sisällä. Tarjouden ensin avaamaan reitin ulos ja käskemään ystävällisesti helvettiin.
Jos ei ota oppia ja noudata tahtoani, suurta määräystä niin sitten itkee, pahoittelee ja poistuu. Näin minä tuhoa ärsykkeet. Oppikoot pitämään kotonaan neiteilyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti haluaa kyllä ylentää itsensä ja alentaa muut. Murtaminen voi tuottaa mielihyvää, mutta ei se mikään lopullinen tavoite ole.
Miten kaikki tuntuu olevan na asiantuntijoita
Kaikki exät ja ne joista ei itse pidetä ovat viallisia tietenkin. Naurettavia nämä äämypalstan keittiöpsykologit.
Sinkkumies
Äijä äijä äijä. Nainen ei äämy.
Sinkkumies
(testailen sensuuria)
Niin on