Miksi jotkut syövät sokeroituja jogurtteja? Miksi luonnon-
jogurtti, maustamaton jogurtti ei kelpaa? Siihen kun vielä sekoittaa marjoja, niin hyvältä maistuu. Paremmalta kuin sokeroidut jogurtit!
Kommentit (37)
Miksi jotkut kysyvät jatkuvasti typeriä? Miksi jotkut eivät elä juuri tasan tarkkaan niin kuin minä elän? Miksi... miksi... miksi?
Jogurteissa ei ole paljonkaan järkeä.
Rahkassa on paljon paremmat ravintoarvot..
Miksi apta kiinnostaa taas arvostella muita ihmisiä? Syö sinä sitä jugurttiasi ja anna muiden syödä omansa.
Itse syön maustamatonta rahkaa marjojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jogurteissa ei ole järkeä? Onko mitattu? Miksi jogurtteja verrataan rahkaan? Onko siinä paljonkaan järkeä?
Kumpi on järkevämpää: syödä sokeroitua rahkaa vai sokeroimatonta jogurttia??
Mikä hemmetin luonnonjugurtti?
Onko jossain metsässä joku puro, jossa se luonnonjugurtti virtaa villinä ja vapaana?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut kysyvät jatkuvasti typeriä? Miksi jotkut eivät elä juuri tasan tarkkaan niin kuin minä elän? Miksi... miksi... miksi?
Kyllä sitä saa valistaa kansalaisia syömään terveellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi apta kiinnostaa taas arvostella muita ihmisiä? Syö sinä sitä jugurttiasi ja anna muiden syödä omansa.
Nolo tuo viimeinen lauseesi. Miksi toit sen esille?
Jos tykkää? Ja jos harvoin syö jogurttia, sillä ei ole väliä minkäläistä jogurttia se on.
Vierailija kirjoitti:
Maitotuotteet ovat järjettömiä. Kuka syö toisen lajin tissimaitoa? Aikuiset ei syö edes ihmisten maitoa, mutta jonkun toisen elukan maito on melkein maailman välttämättömintä ravintoa.
Koska olen järjetön. Sekaan laitan palmuöljyä ja natriumglutamaattia. Olen täysi pöhkö! Saanko Kelalta sokerijogurttitukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo tuo viimeinen lauseesi. Miksi toit sen esille?
Ei ehkä olisi pitänyt tuoda esille, ja myönnän, että kuulosti tyhmältä. Mutta jos en olisi sanonut, olisin saanut kommentteja "maistaisit maustamattomia senkin sokeriaddikti" tai jotain vastaavaa. Itse en myöskään sokeroituja syö, mutta minua ei kiinnosta, jos joku muu syö. Miksi joku ei saisi syödä niitä, jos ne maistuu hyvälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitotuotteet ovat järjettömiä. Kuka syö toisen lajin tissimaitoa? Aikuiset ei syö edes ihmisten maitoa, mutta jonkun toisen elukan maito on melkein maailman välttämättömintä ravintoa.
Minä en käytä maitoa vaan maitojauhoa esim. kahvissa. Eikö aika moni "maidollinen" asia tehdä nykyään jauhosta?
Miksi jotkut käyttävät maitotuotteita mihinkään? Vasikan ruokaa.
Kääk, ap! Nyt aktivoidutaan! Joku käyttää kahvissaan toisen lajin kuivattua tissimaitoa!!!
Käyttäis edes jotain muuta maitoa kuin sitä tissimaitoa. Vaikka kuivattunakin.
Minä söin nuorempana, koska maustamaton maistui suussani liian happamalta. Nykyisin taas ne sokeroidut maistuvat ällömakeilta.
Eivät ne sulje toisiaan pois. Itse syön luonnonjogurttia esim. iltapalaksi tai chili sin carnen kanssa. Tykkään myös Arlan kahvijogurtista ja Lidlin kirsikkajogurtista, niitä syön jälkiruokana. Terveellisempää kuin jäätelö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa toisten syömiset?????? Huolehdi vain OMISTA syömisistäsi!
Niin, miksi syödä vaaleaa leipää kun voi syödä ruisleipää. Miksi karkkia kun voi pähkinöitä. Jne.