Otin lomapäivän, että sain äitienpäivän vapaaksi. Nyt lapsi ilmoitti, että lähtee aamulla klo 7.00 skeittaamaan Helsinkiin.
Kuulemma joku battle tms tapahtuma jossain skeittipuistossa. Kaverin kanssa menevät bussilla ja tulevat vasta yöllä kotiin.
Itkettää ja surettaa, kun oli kaikkia suunitelmia mutta en voi lasta kieltääkään, kun on niin innoissaan.
Menen sitten yksin äidilleni syömään ja siskon ja hänen lastensa kanssa leffaan katsomaan Avengers :(
Kommentit (56)
Oletko muuten se sama, jota itketti pääsiäisenä ja vielä vappunakin...??
Vierailija kirjoitti:
Just olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa :)
Vierailija kirjoitti:
En ole ainakaan tänne kirjoitellut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset lähde mukaan?
Ei poika huoli. Ja ollaan sovittu minun äidin kanssa, että mennään hänelle syömään ja sitten leffaan siskon perheen kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä miehesi?
Ei ole miestä. Ap
Kasva aikuiseksi. Jos muksu skeittaa jo, niin se on sen verran vanha ja monta äitienpäivää sun kans viettäny, ettei aina tartte mennä käsikirjoituksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi. Jos muksu skeittaa jo, niin se on sen verran vanha ja monta äitienpäivää sun kans viettäny, ettei aina tartte mennä käsikirjoituksen mukaan.
Niin ei kai sitten. Ap
Mikset voisi tehdä jotain, mistä itse todelöa nautit!
Vierailija kirjoitti:
Niin hän on 12. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset lähde mukaan?
Ei poika huoli. Ja ollaan sovittu minun äidin kanssa, että mennään hänelle syömään ja sitten leffaan siskon perheen kanssa. Ap
12 vuotias tekee vielä juurikin niin kuten äiti sanoo. Kyllähän ne välillä nuriseekin vastaan, mutta reissussa huomaavat kuinka kivaa onkin, että vanhemmat on mukana. Eihän sitä tarvii koko ajan kyljessä kiinni olla, mutta siinä lähistöllä ja tehdä omia juttuja samalla.
Meillähän lapset ei jäisi isoäidin ruokailuista ja yhteisistä leffoista pois, etenkään äitienpäivänä.
Kyllä lapsesi varmasti muistaa sinua kotiuduttuaan. Miksi joillain äideillä on oletus, että koko äitienpäivä vain vietetään vain yhdessä kakkua syöden ja kahvia juoden?
Miksi et puhunut pojan kanssa aiemmin siitä mitä aiotte tehdä äitienpäivänä? Jos poika ei tiennyt ohjelmasta, niin ymmärrän hyvin miksi lähtee.
Mun teinit pelailee huoneessaan. Ei haittaa.
Lähden omaa äitiäni katsomaan ja olen koko päivän poissa.
On hoivakodissa.
Olen niin outo että sanoin etten halua viettää äitienpäivää.
Olen siis 52v.
En tiedä onko kukaan samanlainen kuin minä.
Toki aikoinaan juhlittiin mutta enää en välitä.
Miksi se lapsi ei ole oppinut lukemaan ajatuksia? jos äiti oli suunnitellut kaikenlaista, mutta jättänyt kertomatta niistä lapselle, niin mistä se tiesi, mitä kivaa tiedossa?
Mun äiti suuttui vastaavasta ja pakotti mut metsään poimimaan valkovuokkoja, kun oli äitienpäivä, enkä ollut ajatellut häntä hitustakaaan. Oliko hyvin toimittu? Eli opetus oli, että äitienpäivänä onnitteleminen on velvollisuus. Minusta se oli täysin paska opetus. En varmana anna sille kusipäälle mitään.
Jätä se sika!