Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut: Mihin lähtisit mielelläsi treffeille?

Vierailija
12.05.2018 |

Kun olet sopimassa treffeistä, mikä olisi mukavin paikka tai aktiviteetti? Kahvila, joku nähtävyys, museo/näyttely, kasvitieteellinen puutarha, kävely kivassa puistossa, joku urheiluaktiviteetti, muu mikä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku urheiluaktiviteetti, monipuolisesti käy melkein mikä vain.

Kahvitreffeille en ole tähän mennessä suostunut vielä kertaakaan..

Vierailija
2/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvitieteellinen puutarha ja sen jälkeen brunssi on kombinaatio, mistä minä tykkäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeille geokätköille joita en uskalla yksin etsiä syystä tai toisesta (esim. viemäri tai korkea puu).

Vierailija
4/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa noista, kaikkiin lähtisin. Urheilu ja kasvitieteellinen kivoimpia.

Vierailija
5/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyömään golfia rangelle (oon käynytkin), kävelylle kasvitieteelliseen tai rannalle, ilmaiskonserttiin (senkin tehnyt), galleriakierrokselle tai korkkariin.

Kahville en lähde tönöttämään ja haastattelemaan. Olutterassi sopii myös.

Vierailija
6/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka joka kertoo sinusta jotain. Ja ehdottomasti julkinen...

Vierailija
7/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merikelpoisella veneellä merelle.

Vierailija
8/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilaamaan tai bilistä. Pieni kävelylenkki ja kahvittelu kelpaa myös.

Vierailija
9/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihtobileihin.

Vierailija
10/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaan syömään.

Vierailija
11/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naisille kelpaa brunssit ja golfkierrokset. Ja miehen kuuluu maksaa, eikö niin?

Aina plussaa jos mies on niin varakas , että omistaa veneen!!!!!!

"Ei meillä naisilla ole mitään vaatimuksia miesten suhteen, ei!"

Vierailija
12/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naisille kelpaa brunssit ja golfkierrokset. Ja miehen kuuluu maksaa, eikö niin?

Aina plussaa jos mies on niin varakas , että omistaa veneen!!!!!!

"Ei meillä naisilla ole mitään vaatimuksia miesten suhteen, ei!"

Puhu vaan omasta puolestasi, minä sanoin vieväni deitin viemäriin :)

Vierailija
13/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tunnin sisävesiristeilylle, eläintarhaan, piknikille,  lenkkeilemään. Eläintarha olisi paras, koska olen eläinrakas ja näkisin, miten mies suhtautuu eläimiin.Lisäksi tulisi ulkoilua, paikka julkinen ja voisi juoda kahvit jossain ulkona.

Vierailija
14/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn aina kahvilla treffeillä, eikä oo koskaan ollut kiusallista, oon ite suht puhelias ja keksin aina jotain puhuttavaa. Mun mielestä on outo ajattelutapa, että se olisi jotenkin kiusallista tai ei keksisi juteltavaa 1-2 tunnin ajaksi. Toinenhan on silloin vieras tyyppi ja silloin tutustutaan, voit kysyä mitä vaan. Yleensä on puhuttu harrastuksista, työstä, opiskeluista, perheestä, missä on asunut tai matkustellut, lempi ruoat tai vaikka jäätelöt, karkit, leffat, musiikki, yms... Eli ihan mistä vaan. Yleensä mulla kestää treffit 2-3 tuntia ja aina on ollut mukavaa. Siinä jutellessa huomaa onko kemiaa ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

Vierailija
15/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Eipä ole tarvinut koskaan miettiä kun eipä ole yksikään mies koskaan pyytänyt treffeillä. N29

Vierailija
16/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas eläinrakkaana ihmisenä en koskaan haluaisi treffejä eläinpuistoon.. Kahvittelut paras ja yksinkertaisin.

Vierailija
17/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomaan rytmistä voimistelua.

Vierailija
18/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä käyn aina kahvilla treffeillä, eikä oo koskaan ollut kiusallista, oon ite suht puhelias ja keksin aina jotain puhuttavaa. Mun mielestä on outo ajattelutapa, että se olisi jotenkin kiusallista tai ei keksisi juteltavaa 1-2 tunnin ajaksi. Toinenhan on silloin vieras tyyppi ja silloin tutustutaan, voit kysyä mitä vaan. Yleensä on puhuttu harrastuksista, työstä, opiskeluista, perheestä, missä on asunut tai matkustellut, lempi ruoat tai vaikka jäätelöt, karkit, leffat, musiikki, yms... Eli ihan mistä vaan. Yleensä mulla kestää treffit 2-3 tuntia ja aina on ollut mukavaa. Siinä jutellessa huomaa onko kemiaa ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

Nämä on just semmoisia joista en halua jaaritella kenenkään vieraan kanssa...

Vierailija
19/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman tunnin sisävesiristeilylle, eläintarhaan, piknikille,  lenkkeilemään. Eläintarha olisi paras, koska olen eläinrakas ja näkisin, miten mies suhtautuu eläimiin.Lisäksi tulisi ulkoilua, paikka julkinen ja voisi juoda kahvit jossain ulkona.

Eläinrakas ja silti sinusta on kiva katsella vangittuja eläimiä, jotka väkisin viety alkup. ympäristöstään epänormaaliin ympäristöön vankeuteen että ihmiset voi pällistellä? Oletko tosissasi? Onko suomalaiset oikeasti vielä näin ignorantteja vai elämäm kouluko kyseessä?

Vierailija
20/32 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinrakas ja silti sinusta on kiva katsella vangittuja eläimiä, jotka väkisin viety alkup. ympäristöstään epänormaaliin ympäristöön vankeuteen että ihmiset voi pällistellä? Oletko tosissasi? Onko suomalaiset oikeasti vielä näin ignorantteja vai elämäm kouluko kyseessä?

Mielenkiintoinen treffipaikka tuo jo omalla painollaan esille suhtautumistapoja ja elämänarvoja, eläinpuiston tapauksessa esim. sen arvostaako treffikaveri eläimiä ja pitääkö hän eläinpuiston oloja hyvinä tai karmeina jne.

T. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän