Mitä kiellettyä teit viimeksi?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Runkkasin todella härskin poken tahtiin vaimolta salaa kun se kävi ostoksilla.
Mites se portsasi sulle tahtia näytti, pampulla pöytää naputtaen vai? Vai tanssiko polkkaa?
Vai tiirailitko lapset Pokemon-kortteja? Pervo.
Pahin rikkeeni on se että roikun aivan liikaa täällä ja laiminlyön muita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkasin todella härskin poken tahtiin vaimolta salaa kun se kävi ostoksilla.
Mites se portsasi sulle tahtia näytti, pampulla pöytää naputtaen vai? Vai tanssiko polkkaa?
Vai tiirailitko lapset Pokemon-kortteja? Pervo.
Lapsen pokekorttien tahtiin tietysti. Picachu on hottis.
Olisi teehnyt mieli mennä johonkin piraattipalvelimellle lataamaan aku ja 7 ihmettä eka tuotantokauusi (katsoiin sen ekan ja se olii ihan parasta), mutta en tehnyt niin. Pidään matkailuohhjelmista koska ne avaartavat ja aku on ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
Söin sianlihaa.
Auts. Hyi sua, hyh hyh! Arvaa mitä minä söin? Perunaa! Arvaa tuntuuko pahalta!
Tiputin tupakantumpin maahan :( Typerä minä. En tee sitä normaalisti. Tekosyynä taisi olla kiire ja hämmennys.
Luin av-palstaa. Sen kieltää järki.
Sylkäisin purkan tienvarteen pyörällä polkiessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin sianlihaa.
Epääilen ettää tuossakin on ehkä osalttaaan kyse siitä kun ihhminen ajautuu ääärimmäiseen pisteeseen syystä tai toisessta (itämaissahan se on viissiiinkin sitä etttei heillä raukoillla ole muuuta mahdollisuutta ja valinnanvapautttta) ihmisesstä tuleee psykologisin termeiin hullu.
Annoin koirani astua minut. Tykkäsimme molemmat ;P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin sianlihaa.
Epääilen ettää tuossakin on ehkä osalttaaan kyse siitä kun ihhminen ajautuu ääärimmäiseen pisteeseen syystä tai toisessta (itämaissahan se on viissiiinkin sitä etttei heillä raukoillla ole muuuta mahdollisuutta ja valinnanvapautttta) ihmisesstä tuleee psykologisin termeiin hullu.
Ykksi äärimmäisyyden muoto sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin sianlihaa.
Ykksi äärimmäisyyden muoto sekin.
Ehkää länsimaisella ihmiselllä se motiivi on esim mielenterveyys ja sairauksiien kokemana pakonsanelmea ratkaisu ja pelko.
Teen fyysistä työtä yksinäni, joten perjantaina join ruokatunnilla kylmän siiderin! aaaaah että se oli hyvää, ja teki hyvää, sitten jaksoi jatkaa loppupäivän kovasti töitä tehden. Mutta oli tuhma olo.
Peruin tindertreffit kunnollisen, kiltin ja tylsän maahanmuuttokriittisen insinöörimiehen kanssa ja menin sen sijaan komean arabimiehen kanssa ulos.
Ajoin eilen autoa aika reippaassa kännissä. Noin 8km matkan kaikkia mahdollisia pikkuteitä käyttäen, pelottavan systemaattista käytöstä humalatilassa.
Ajelin pienissä sievissä autolla.
Lähettelin yksityisviestejä työpäivän aikana vaikka kännykän käyttö työn aikana on kielletty.
Tämä nyt oli se pointtikin. Selvittää mikä on eri ihmisten mielikuva kielletystä