Mitä kiellettyä teit viimeksi?
Kommentit (64)
Nappasin esson. Tuli tötsyteltyäkin. N38
Girlwithdog kirjoitti:
Annoin koirani astua minut. Tykkäsimme molemmat ;P
Nauttikaa vielä kun voitte. Kohta se on taas laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa tiivistetysti kysymys
Alapeukkua. Kenen kieltämää tarkoitat? Laissa kiellettyä? Naapurin kieltämää? Puolison? Isän? Opettajan? Oman mielikuvituksen? Putinin?
Olisi ehkä kiinnostusta vastata, jos kysymyksessä olisi järkeä.
On kiellettyä halkoa hiuksia av:n leikkimielisissä ketjuissa.
Kenen päätöksellä kiellettyä?
Miksi piittaisin siitä mikä jonkun tuntemattoman mielestä on kiellettyä?
Wänkkäsin kouraan rakon, vaikka on kielletty ja sanottu että jos wänkkää niin kasvaa käsiin karvoja ja tulee sokeaksi. Ajattelin että "Lets get dangerous" ja hillitön hanskaaminen käyntiin.
Söin kolme lättyä vaikka olen fitfarmin dietillä.
Ohitukseni venähti äsken ja olin loppuohituksen jo keltaisella viivalla. Hävetti.
Pyöräilin ilman kypärää. Kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Hiivin yöllä naapurin hottis mamman taloon ja hieroin pallejani sen naamaan. Runkkasin sen pikkupöksyille ja kävin wc paskalla.
Muistutan, nyt puhutaan tekemisestä, ei unelmista, höperö!
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään laitonta.
Harvapa meistä ei olisi joskus jotain lakia rikkonut. Esim. ajanut polkupyörällä ilman kypärää, ylittänyt tien väärin, kopioinut erittäin laittomasti musiikkia tms...
Ajoin pitkin tietä, jolle oli merkitty ajokielto tietyön takia. Ohitin tietyökohdan työkoneita varten tehdyn ohituskaistan kautta. Tiesin että olivat jo lopettaneet päivän työt ja että siellä on se kaista. Oikaisi matkaani reilusti.
Pajauttelin ja teen niin jatkossakin.
Kävin p*nemassa nuorempaa vierasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin p*nemassa nuorempaa vierasta miestä.
Eli nöyryytit ruskean talon vankia?
Vierailija kirjoitti:
Ajoin pitkin tietä, jolle oli merkitty ajokielto tietyön takia. Ohitin tietyökohdan työkoneita varten tehdyn ohituskaistan kautta. Tiesin että olivat jo lopettaneet päivän työt ja että siellä on se kaista. Oikaisi matkaani reilusti.
Cool!
Niin, kenen mukaan kiellettyä?
Tänään:
-kävelin päin punaisia
-otin lasin viiniä, vaikka on arkipäivä.
-katsoin Suomen peliä aina välillä töitten ohessa
-laitoin tiskikoneen päälle, vaikkei ollut täynnä
Kaikki noista on jonkun mielestä kiellettyä.
Ja HUI KAUHISTUS, käytin olkaimetonta toppia ja lyhyitä shortseja koiralenkillä, vaikka olen ylipainoinen +40 nainen!
Poltin tupakan, vaikka olen vasta 17. Hurja.