Olen ihan hukassa pukeutumisen kanssa, auttakaa kiltit
Eli isot rinnat ja leveähköt suorat hartiat, ei juurikaan vyötäröä ja lantiokin kapea, pylly littana. Lähes suora siis rinnoista alaspäin. Vatsa on ongelma, siinä on löysää/makkaroita ja pullottaa alavatsasta rumasti ja josta josta olen todella tietoinen. Yleensä siis peittelen sitä vähän löysemmällä paidalla tai jollain neuletakilla tms jolloin yläosani näyttää vieläkin isommalta :/
Tuntuu että en löydä kaupoista mitään päällepantavaa, varsinkin yläosat on hankalia, kaikki tuntuvat olevan lyhyitä, laatikkomaisia ja ohuesta kankaasta tehtyjä jotka ei kyllä pue mun vartalotyyppiä yhtään.
Kommentit (6)
Katkaise linja keskivartaloon/lantiolle.Korosta ylävartaloa,koska se on paras puolesi.Jos jalat on vielä pitkät ja hoikat,niin minihametta kehiin :)
Vierailija kirjoitti:
Katkaise linja keskivartaloon/lantiolle.Korosta ylävartaloa,koska se on paras puolesi.Jos jalat on vielä pitkät ja hoikat,niin minihametta kehiin :)
Mutta ylävartaloni on leveä ennestäänkin, en halua näyttää vieläkin isommalta? Vai miten tarkoitit että ylävartaloa voisi korostaa?
En ole mittojen mukaan lihava, mutta aika löysä ja ylävartalon rotevuuden takia näytän helposti isolta. Ap
Katso mallia transnaisten pukeutumisesta. Heillä on samat ongelmat.
Treenaa syviä vatsalihaksia, ne pitävät vatsan sisässä. Jos ryhti on huono, se saa vatsan näyttämään entistä isommalta.
Vaikket ole taulukon mukaan ylipainoinen, luultavasti sinulla on liikaa rasvaa ja liian vähän lihaksia. Peppuun ja reisiin saat muotoa treenaamalla raskailla painoilla (kyykyt, jne).
Hihaton ja v-kaula-aukko katkaisisi leveää ylävartalolinjaa
Nyt on tilanne siis se, että vaatekaapissa käyttövaatteena on rivi mustia/tummia trikoopaitoja ja pari neuletakkia sekä muutamat farkut ja näihin pukeudun käytännössä aina. Olen lopen kyllästynyt tähän synkkään samaan ”uniformuun” johon pukeudun päivä toisensa jälkeen. Ap