Hämmentävää: nainen istuu pihatiellä tyllihameessa ja kimppu ilmapalloja käsissään
Puuhastelin tuossa kotonani omiani, kun satuin katsomaan ulos asuinalueemme tielle päin. Siellä yksi naapureista käveli tietä pitkin ottaen välillä poseerausasentoja ja -ilmeitä. Tällä hetkellä hän näyttää istuvan asfalttitiellä muhkeassa tyllihameessa, käsissään ilmapalloja. Hämmentävä näky! On siis ihan aikuinen nainen kyseessä. Mikähän tässä voi olla kyseessä? Pitäisikö mennä kysymään, onko kaikki kunnossa?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Polttarit.
Niin, voisiko olla polttarit? Asuvalinta sopisi kyllä polttareihin, mutta missä polttariporukka? Yksin näyttää olevan. Vai voiko polttareita juhlia yksin?
Kuuntele sanooko hän jonkun näistä: "kuuhun ja takaisin", "rakkauspallot" tai "niin metsä vastaa ku sinne huudetaan"
Olen yrittänyt tässä keittiön ikkunasta vakoillessani lukea naisen huulilta, mutta en kyllä saa selvää, mitä hän sanoo. Luulen, että on toistanut monta kertaa sanan "ihana".
Vierailija kirjoitti:
Näkykö Chanel-logot?
Chanel tai YSL. Olen sen verran kaukana, etten näe tarkasti laukun logoa.
Kohta lävähtää uusi blogimerkintä. Pihatiellä otettavia kuvia tarvitaan yhdistämään kaikki blogimerkinnän viisi kirjoitettua sanaa koherentiksi kokonaisuudeksi.
Laita naurava kulkuri kuulumaan niin, että akkakin sen kuulee.
Pyrkii saamaan itsestään täydellisen instagram kuvan muiden tykättäväksi ja kommentoitavaksi.
Ottaa kuvia blogiinsa/instaansa/ihan muuten vaan? Photoshoottaa jotain cossia?
Nuo nyt ekana tuli mieleen
Kuulostaa Mungo-Annalta!