Ollaan toukokuun alussa ja ahdistaa jo nyt nämä helteet!!!
Miten jaksan elokuuhun asti,kun pimenee ja yöt viileitä..mun puolesta nämä helteet vois loppua ensi viikkoon.
Kommentit (14)
Ei sun tarvi odottaa kauaa. Kesä- ja heinäkuu on viileitä ja sateisia. Tää nyt on poikkeus tää lämpö (kuumuutta tämä ei ole).
Mitkä helteet? Onko +20 helle? Mulle helle on sitten kun bikineissäkin on kuuma (eli suomessa ei ikinä).
Suurin osa suomalaisista on samaa mieltä. Ongelma on äänekäs helle hullu vähemmistö.
Muuta Alaskaan tai Jäämeren rannalle. Ei ahdista enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
En mä talvella valita.
Et ehkä säästä, mutta jostain muusta. Valittavilla ihmisillä se kuuluu perusluonteeseen.
Jos menee tutulla tavalla, niin toukokuussa on kesäistä ja kesäkuussa syksyistä. Heinä- ja elokuussa sitten taas kesäistä pari viikkoa. Eli aika vähän joutuu helteistä täällä Suomessa kärsimään, mutta tottahan toki pitää heti aloittaa se valitus...
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksan elokuuhun asti,kun pimenee ja yöt viileitä..mun puolesta nämä helteet vois loppua ensi viikkoon.
Ens viikolla sadetta ja +14.
Helle on sellainen, että illallakin on lämmin. Sellaisia helteitä on Suomessa muutama vuodessa. En kestä teitä lämmöstä vikisijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä talvella valita.
Et ehkä säästä, mutta jostain muusta. Valittavilla ihmisillä se kuuluu perusluonteeseen.
Miksei aurata ja hiekoiteta, valivalivali.
Helteistä kitiseminen huvittaa varsinkin silloin, kun ei edes ole hellettä.
Jollet muista, kolme viime kesää on olleet sateisia ja viileitä.
Jos lämmintä toukokuussa niin kesä on ollut aina aika kolea.
Miten sä jaksat valittaa aina? Mikään ei oo hyvä.