Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko olla bikineissä miehesi kanssa?

Vierailija
12.05.2018 |

Varasimme etelänmatkan parin viikon päähän eilen ja tajisin, että siitä tulee ensimmäien kerta useampaan vuoteen, kun mieheni näkee minut bikineissä ja vielä kirkkaassa valossa.

Silloin aiemmin mieheni on arvostellut ulkonäköäni ja sanonut mm. lihavaksi. Olen tilastollisesti normaalipainoinen, 168 cm ja 59 kg ja kuntoilen salilla, mutta on tosiaan jäänyt lapsen saamisesta esim pömppömaha. Eikä ruumiinrakrnteeni ole sellainen, että olisin luonnostaan kaunis ilman vaatteita eli en ole tiimalasi vaan muotoa leveät hartiat, tasapskdu vyötärö ja kapea lsntio ja pieni peppu.

Aloin nyt stressata tästä niin, että heräsin yöllä oikein moneksi tunniksi valvomaan. Mitenköhän voisin huijata oloani paremmaksi uima-altaalla? En siis erityisemmin enää kaiken sen aiemman arvostelun jälkeen halua pääasiassa ns miellyttää miestäni tässä asiassa, vaan haluaisin välttää tunnetta, että olen huono ja ruma. Siis haluaisin välttää ylimääräistä itsetunnon laskua.

Pitää mennä ostamaan uusia bikineitä ainakin, mutta onko muita hyviä vinkkejä?

N45

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat liian ulkonäkökeskeisiä. Lisäksi mies on moukka ja sinä liian herkkänahkainen ja itsetunnoton. Tämänkö halusit kuulla?

Vierailija
2/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei hauku naistaan lihavaksi. Jälleen kerran laittaa ihmetyttään mistä te näitä ääliömiehiä löydätte???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kehtaan, mut luulen että mies ei kehtaisi olla bikineissä.

Vierailija
4/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita uimapuku sitten.

Aikuinen nainen ja angstaa kuin teinityttö.

Vierailija
5/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaihtaisit miestä?

Itse valittelin lapsen jälkeen, kun vyötärö ei palautunut ennalleen, vaan siihen jäi vähän pömppöä ja iho ei ole samalla tavalla piukea kuin ennen. Mies sanoi, että ei tietenkään ole, kun se lapsi sieltä tuli. Ja en kait mä kuvitellut että mikään ei muuttuisi...

Ihana mies mulla 😍

Vierailija
6/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nainen ja noin huono itsetunto. Kerää itsesi ja eroa. Ilmeisesti naittekin kerran kuukaudessa peiton alla pimeässä.

Vierailija
7/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minulla on todella huono itsetunto. Ei ikä siihen erityisemmin vaikuta, vaikka nuorilla voi olla sellainen käsitys, että ihminen jotenkin täydellistyy vanhetessaan ja kaikki puutteet häviävät.

Kokouimapuku on pahempi kuin bikinit, koska silloin vatsan alue jää valkoiseksi, kun muu on ruskeaa. Valkoinen on korostusväri. Tämän mokan tein aikoinaan lapsen saamisen jälkeen, nykyään pitää päinvastoin yrittää saada maha kaikkein tummimmaksi kohdaksi.

Ap

Vierailija
8/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön liittyvä itsetunto on nuorilla parempi ihan luonnollisesti, koska silloin on lionnostaan nätimpikin ja lasten saaminen vasta kehoa muuttaakin ja voi laskea itsetuntoa. Sikäli turhan ilkeitä vastauksia täällä.

Vierailija
9/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä kahden hengen bikinejä myydään?

Vierailija
10/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa alasti mieheni kanssa. Ventovieraat rannalla/altaalla huomioiden ehkä pitäisin ainakin alaosan päällä sentään. Mökillä uimme alasti keskenämme. N53

Vierailija
11/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli pariskunnilla samanlaiset tuulipuvut. Nykyään samanlaiset bikinit. Rohkeaa. Vai laittaako miehesi mankinin sävysävyyn bikiniesi kanssa?

Vierailija
12/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Mikä kysymys tuo nyt oli?

T. Mika

Vierailija
13/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on kyllä kamala kun sua haukkunut!

Itse tunnen oloni paremmaksi kun laitan itseruskettavaa ja hoidan muutenkin ihon kauniiksi ja sitten muuten meikit ja hiukset tiptopkuntoon. Ja tietty ne uudet bikinit olis varmaan kivat.

Vierailija
14/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valittelin lapsen jälkeen, kun vyötärö ei palautunut ennalleen, vaan siihen jäi vähän pömppöä ja iho ei ole samalla tavalla piukea kuin ennen. Mies sanoi, että ei tietenkään ole, kun se lapsi sieltä tuli. Ja en kait mä kuvitellut että mikään ei muuttuisi...

Ihana mies mulla 😍

En kestä!

Mulle kans tollanen mies!

Vierailija
15/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hävettäis, aí kauhee! Siis miehesi näkisi vilauksen ihoa! Päivänvalossa! Kyllä siitä traumat jää jos puoliso tuolleen siveettömästi liikkuu. Jätesäkki päälle tai itseasiassa parempi että pysyt vaan sisällä ja verhot ja valot kiinni!!!

Järki hoi haloo.

Vierailija
16/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko jo ottaa nuorempi herrasmies joka tietää ja arvostaa kypsää naista ja poimii tämän päivittäin nautittavaksi?

Vierailija
17/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies mulla 😍

Sulla on tosiaan ihana mies!

Eroaminen ei ole mikään helppo ratkaisu, kun arvelen jääväni sen jälkeen yksin enkä löytäisi ketään uutta ja lapsikin on.

Seksiä meillä on valot päällä, mutta myös vaatteet minulla päällä, mies ei tunnu kiihottuvan siitä, jos olen alasti ja haluaa, että puen vaatteet päälle seksin ajaksi. Sellainen tietty vahvistaa kokemustani siitä, että ulkonäköni ei kelpaa. Ja nyt sitten pitäisi olla siis bikineissä kirkkaassa päivänvalossa.

No huomaan ettei kukaan ymmärrä ongelmaani täällä. Ehkä olette itse mahtavalla itseliottamuksella varustettuja sitten tai muuten vsin sitä mieltä, että vain nuorilla on oikeus epävsrmuuteen.

Ap

Vierailija
18/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona aina alasti, joten miksi en kehtaisi?

Kauhea mies sulla :(

Vierailija
19/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä hävettäis, aí kauhee! Siis miehesi näkisi vilauksen ihoa! Päivänvalossa! Kyllä siitä traumat jää jos puoliso tuolleen siveettömästi liikkuu. Jätesäkki päälle tai itseasiassa parempi että pysyt vaan sisällä ja verhot ja valot kiinni!!!

Järki hoi haloo.

Saatko jotain nautintoa tuosta piruilustasi? Eikö riitä, että tunnen oloni huonoksi jo valmiiksi, vaan alat ikäänkuin vielä potkia maassa makaavaa?

En koe olevani siveetön bikineissä. Koen olevani ruma ja se hävettää.

Ap

Vierailija
20/25 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mä ymmärrän sua. Itse olen sairastanut syömishäiriötä ja ruumiinkuvahäiriötä ja näen niin paljon virheitä kropassani mitä muut ei kuulemma nää. Olen parikymppinen ja en omista yksiäkään bikineitä enkä niitä kehtaisi edes käyttää.

Se lähtee päästä liikkeelle se hyväksyntä. Jos sun miehes on kohdellut sua noin niin ei ihme että sunkin on vaikea nähdä itsesi viehättävänä. Omaat varmasti aivan normaalin vartalon ja siinä ei ole mitään hävettävää. Mieti sitä kuinka mukavalta se aurinko tuntuu kun on bikinit päällä makaamassa lämpimässä. Älä mieti sitä miltä näytät. Vaan sitä mitä tunnet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan