Inhoan tätä kuumaa seisovaa hellettä!
Ihoni palaa helposti eikä ulkona jaksa tehdä mitään. Onneksi ensi viikolla viilenee.
Kommentit (58)
Suomessa on neljä vuodenaikaa eli kesäihmisten on pakko sietää talvea ja toisinpäin. Aina ei voi olla juuri minua ja minun terveydentilaani varten räätälöidyt sääolot, you just gotta live with that. Muistakaa että kesäkuumalla luonto voi hyvin ja tuottaa runsaan sadon kylmistä kuukausista selviytymistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on neljä vuodenaikaa eli kesäihmisten on pakko sietää talvea ja toisinpäin. Aina ei voi olla juuri minua ja minun terveydentilaani varten räätälöidyt sääolot, you just gotta live with that. Muistakaa että kesäkuumalla luonto voi hyvin ja tuottaa runsaan sadon kylmistä kuukausista selviytymistä varten.
Paitsi että voi: täältä voi muuttaa talveksi kauas pois lämpimään....
Inhottaa jatkuvat hikoilu tosiaan ja sitä mukaa suihkussa ramppaaminen. Haaveilen siis syksystä! Oi syksy, tule jo pian!
Muuta Helsinkiin, siellä tuulee aina ja on kylmä.
Ei nämä helteistä valittajat ole mitään aktiivisia ihmisiä muulloinkaan. Saamattomia vätyksiä.
24 astetta tänään ollut. Ihan mainio, eihän nää vielä mitään helteitä ole. ;)
No toivottavasti tämän keskustelun aloitus nyt edes vähän lievitti tuskaasi. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kesällä vaikkapa Islantiin!
Ei uskoisi, että on vasta toukokuun puoliväli. Tykkään kyllä lämpimistä ilmoista, mutta parasta on, jos on n. 23 astetta ja välissä sateisia (mutta lämpimiä) päiviä, että ilma säilyy kosteana ja raikkaana. Odotan ensimmäistä kesäsadetta ja ukonilmaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lupasivat +30 ensi tiistaiksi, ihanaa!
Mikä seisova helle ? Kävin Kuolleella merellä lomalla, lämpötila plus 52! Negevin autiomaassa plus 47 astetta. Silloin voi puhua helteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
dometic kirjoitti:
Mikä tässä nyt mättää? Laittakaa hyvät ihmiset se ilmastointi päälle , loppuu se kitinä . Siinä on semmoinen säädin mistä voi asettaa montako astetta haluaa.
Ja tuommoiset ihme-laitteet maksaa sen muutaman satasen, alkaen siis.
MIten voi olla mahdollista että vieläkin ihmisiä jotka ei ole koskaan kuulleet tuosta laitteesta, ei se ole mikään salaisuus.
Sinä pöljä. Mitenkäs sen ilmastoinnin laitat tuonne ulos!? Katsos kun jotkut meistä haluaisivat puuhailla tuolla ulkona ulkoasioita, mutta siellä EI voi olla, koska siellä kuolee kuumuuteen! Nyt joutuu kykkimään täällä sisällä, missä ei ole mitään tekemistä, mutta kaikki ulkoasiat jää tekemättä.
Nyt on puutarhassa, puiden varjossa tai paviljongissa juuri sopiva. Auringossa toki paahtavaa, mutta kannattaa hakeutua varjoon.
Laita sinä vaan kasvimaasi varjoon, niin et satoa saa ikinä.
Oletpa negatiivinen. Jos se sinua yhtään lohduttaa niin vanhassa puutarhassani on sekä paahteisia, aurinkoisia paikkoja että mukavan varjoisia, reheviä siimeksiä. Henk.koht viihdyn enemmän omenapuun varjossa lukemassa hyvää kirjaa kuin kitkemässä kasvimaalla. 😌
Oho seisova helle ??? Ei kauaa menny ku kitinä alkoi,talvella pakkasesta,lumesta ja räntäsateesta ja nyt on jo seisova helle...mee kellariin tai järveen kaulaa myöten.
dometic kirjoitti:
Mikä tässä nyt mättää? Laittakaa hyvät ihmiset se ilmastointi päälle , loppuu se kitinä . Siinä on semmoinen säädin mistä voi asettaa montako astetta haluaa.
Ja tuommoiset ihme-laitteet maksaa sen muutaman satasen, alkaen siis.
MIten voi olla mahdollista että vieläkin ihmisiä jotka ei ole koskaan kuulleet tuosta laitteesta, ei se ole mikään salaisuus.
Jaa, mistäköhän semmosen löytäis tonne ulkotöihin? Ja tiedetään, ammatinvalintakysymys.
Yhden "hellepäivän" jälkeen alkaa poru..ootte te onnettomia ei voi muuta sanoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kesällä vaikkapa Islantiin!
Ei Suomesta kannata kesällä minnekään lähteä.
Laita sinä vaan kasvimaasi varjoon, niin et satoa saa ikinä.