Miksi mies lopettaa yhteydenpidon seinään?
Kirjoittelin erään miehen kanssa jonka kanssa tuntui synkkaavan, meillä oli myös samat tulevaisuuden haaveet. Nyt mies ei ole vastannut yli viikkoon sähköpostiin vaikka olen laittanut viestejä. Viimeksi 29.4. Mistä voi olla kyse? Onkohan tämä merkki siitä että häntä ei enää kiinnosta?
Kommentit (54)
Ap:n mies käyttäytyy kuin naiset.
Millä tavalla mies käyttäytyy kuin nainen? Minusta on kyllä inhottavin mahdollinen tapa vaan lopettaa yhteydenpito ilman että kertoo ettei enää kiinnosta. Tai mies voisi esim. Kirjoittaa että ei halua sittenkään nähdä kanssani koska pelkää että se merkitsisi eroa nykyisestä naisesta tms. Että olisi joku selitys. Minulle tuli jo tunteita mieheen koska meillä oli mm. Samanlaiset haaveet yms.
Ap
Ap taitaa olla nuori, viaton ja naiivi jos ihmettelee tuollaista. Welcome to the real world!
Vähän samanlainen tapaus kuin mulla!
Millainen tapaus sinulla oli 45?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin kuulisin mieluummin suoraan ettei enää kiinnosta ja ettei enää halua olla yhteydessä kuin jään miettimään mistä on kyse. En loukkaannu vaan haluan mieluummin kuulla miten asia on.
Ap, nainen
Tuossa toisessa ketjussa on naiset sanoneet, että miehen kuuluu odottaa vastausta useita kuukausiakin. Miehenä kun sanoi että olisi mukava kuulla joku vastaus viikossa niin teilattiin hätähousuna.
Toisessa ketjussa puhutaan tinderin ensimmäisistä viesteistä. Hieman eri tilanne.
Up
Todella ikävää ja ikävä miehen viestejä :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vuosikymmenten kokemuksella sanon että miehet haluavat AINA jättää takaportin auki, siksi heiltä saa erittäin harvoin selkeäsanaista kieltoa tai lopetusta. Tässä tapauksessa nykyinen tyttöystävä taisi tällä erää vetää pidemmän korren.
Mulla on ollut niin että vain kaksi miestä elämän varrella on jättänyt ns takaportin auki, kaikkien muiden treffikumppaneiden kanssa on asiat puhuttu selviksi, usea mies on jopa sanonot että ei enää jatketa. Kumpaankaan mieheen, jonka kanssa jäi suhde auki ei ollut yhtään suuria tunteita, mutta jos niitä olisi ollut niin ois kyllä inhottava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Up
Todella ikävää ja ikävä miehen viestejä :(
Ap
Tähän auttaa nyt se, että laitat miehelle viestin jossa laitat aikarajan minkä puitteissa toivot ottavan yhteyttä. Jos vastausta ei kuulu, unohda se mies ja rupea katselemaan uutta.
Niin ja miten sä voisit luottaa tuollaiseen mieheen jatkossa, jos vaikka rupeaisittekin olemaan yhdessä. Yhen äkin ei siitä niinkuin välttämättä kuuluisikaan mitään. Käyttäytymismalli jos on tuollainen. Minusta kuulostaa siltä että se ei välitä, tai sitten vaimo on kieltänyt aivan kokonaan ottamasta yhteyttä, mies on sairastunut, tai kuollut. Onhan noita vaihtoehtoja.
Voi olla että miehen tyttöystävä on kieltänyt laittamasta viestejä jos mies on jäänyt kiinni :(
Ap
Koska seinä ei vastannut. Äkkiä seinä terapiaan!!
Vieläkin ap ihmettelee? Jospa nyt siirtyisit eteenpäin. Vaikutat aika epätoivoiselta. Tuo on aika, yleistä kadotaan yhtäkkiä. Mitenhän ap meinaa pärjätä, kun näitä katomisia tulee vielä tapahtumaan todennäköisesti.
Tuossa toisessa ketjussa on naiset sanoneet, että miehen kuuluu odottaa vastausta useita kuukausiakin. Miehenä kun sanoi että olisi mukava kuulla joku vastaus viikossa niin teilattiin hätähousuna.