Mies muutti Thaimaahan koska äitin kanssa oli vähä vaikeaa
Kyllä ehdottomasti , miten se viittii kusettaa omaa lastaan?
Siis vau, täytyy olla aika vaikee vaimo kun siks tarvii muuttaa toiselle puolelle maapalloa : D
Kommentit (49)
Tuskin se siellä loppuikää on, lomalla vaan nauttimassa vähän kireistä pilluista niiden kaikkien löysäfloosavuosien jälkeen.
Thaimaassa hoituu parhaiten tollaset ongelmat.
Ja riittävä etäisyys on tarpeen aphen
Vierailija kirjoitti:
Oi vittu tätähän mä tarkoitin!
Eli sun mielestä miehellä on oikeus hylätä oma lapsi ja muuttaa toiseen maahan ja vielä syyttää tästä OMASTA valinnastaan puolisoaan/lapsensa äitiä?Taidat olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, ettei lapsen isä alkanut selittää lapselle seksuaaliongelmista. Sanoi, että oli äidin kanssa riitaa ja siksi ei asu enää siellä missä asui ennen.
Kuulostat AP mun entiseltä työkaverilta.
Hänen kanssaan sai olla sanoissaan tarkkana.
Jos sanoi vaikka että "onpa tänään kaunis aamu", alkoi hän kiivaasti tivaamaan "väitätkö että eilen oli paska aamu".
😱 pelottava ihminen.
Hänellä oli koko ajan ongelmia miesten kanssa. Parisuhdeongelmia ja huoltajuuskiistoja. Hän itse esiintyi niissä uhrin roolissa, ja väitti niitä miehiä narsisteiksi. Ihan jokaista kenen kanssa oli ollut suhteessa. Ja jokaiseen ongelmaan oli aina mies syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Taas tää väännetään mun syyksi,
Se pitää tällä tavoin yhteyttä lapseen mun selän takana, koska jos se soittaa suoraan lapselleen sillä olisi riski siihen että minä vastaisin puhelimeen , ja sitten joutuisi kohtaamaan sen mitä on tehnyt ja omg eihän mies voi olla mies, vaan sitä on mentävä sieltä missä aita on matalin. Toimii siis tällä tavalla koska on lapsellinen.Mutta vakavissaan, molemmilla lapsilla on omat puhelimet, eikä ole kertaakaan niihin soittanut. Mies tietää lukujärjestykset ja näkee wilmasta ne jos ei muista.
*se vois ostaa prepaidin ja soittaa siitä, tai vois soittaa salaisena niin ei tarviis pelkää että mä saan yhteyden.Yksi asia sillä kyllä menee pieleen tässä, mä en halua kuulla siltä yhtään mitään, enkä halua nähdä sitä, enkä todellakaan soittaa sille. Ei se nyt oo mitenkään niin ihana mies että tälläsen jälkeen roikkuisin siinä :D
Mutta kyllä mua vituttaa kun ei voi ottaa vastuuta valinnoistaan vaan syyllistää minut valinnoistaan.
Joten kaiken lisäksi ihan täysin turhaa tällänen salaa yhteydenpito, lapsellista touhua
Vierailija kirjoitti:
Ja äiti ei estä miehen yhteydenpitoa lapseen. Isän ei tarvitse soittaa mummolle vaan voi soittaa vaikka äidin kautta lapselle. Vaikka isä asuisi missä tahansa
Viestistä näkee miksi ei voi soittaa. Se on täysin sinun syytä.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään jotkut kirjoittaavat vastauksen lainaamansa kirjoituksen yläpulelle. Yläpuoli on väärä paikka. Oma kirjoitus pitää irjoittaa lainatun jutun alapuolelle.
Se on ap. Hän painaa vastaa ruutua.
Ap ei nyt ehkä ilmaissut asiaa kovin selvästi, mutta hirveä vaimon/äidin syyllistämiskampanja lähti heti käyntiin!!
Kukaan teistä ei tiedä taustoja, mutta tiedätte kuitenkin automaattisesti, että vika on ap.ssa?!
Teille siis olisi ok. että se oma mies painelisi Thaimaaseen mitään ilmoittamatta? Niin koska vikahan on tietysti vaimossa?!
Huh!
Tuota, mistä sä ap tiedät, että mies on muuttanut Thaimaahan? Miksi hän ei ole siellä vaikkapa lomamatkalla? Paikallinen SIM-kortti kannattaa ostaa viikon lomallakin puhelimeen, jos puhelinlaskussa haluaa säästää.
Mistä sä tiedät miehen hylänneen lapsensa? Juurihan tuo oli soittanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei nyt ehkä ilmaissut asiaa kovin selvästi, mutta hirveä vaimon/äidin syyllistämiskampanja lähti heti käyntiin!!
Kukaan teistä ei tiedä taustoja, mutta tiedätte kuitenkin automaattisesti, että vika on ap.ssa?!
Teille siis olisi ok. että se oma mies painelisi Thaimaaseen mitään ilmoittamatta? Niin koska vikahan on tietysti vaimossa?!
Huh!
Hän jankkaa asiaa päivittäin täällä. Kertoi myös olevansa narsisti.
Näköjään jotkut kirjoittaavat vastauksen lainaamansa kirjoituksen yläpulelle. Yläpuoli on väärä paikka. Oma kirjoitus pitää irjoittaa lainatun jutun alapuolelle.